NY ARTIKEL! SKYNDA ER OCH LÄS!
Egentligen inget nytt, men bra att NA.se håller uppe tempot, speciellt nu när detta tog en sådan underlig vändning.
Citat:
Örebro kommun | 11:52
Så jobbar polisen efter nya misstänkta mordet i Hjärstafallet • ”Är ett pussel”
Citat:
De kritiska första timmarna är förbi.
Nu har omfattande teknisk bevisning säkrats till den nya mordutredningen i Hjärstafallet.
Citat:
...att personen är fortfarande en del av utredningen och misstänkt även om de misstankarna kraftigt försvagats...
https://www.na.se/artikel/sa-jobbar-polisen-efter-nya-misstankta-mordet-i-hjarstafallet-ar-ett-pussel
Personligen var jag säker på att SD skulle dömas, men jag hade svårt se honom ta sitt liv. I alla fall utan att skada fler.
Nå, han hade nästan 3 år i frihet, då han har fnissat, rest, geocachat och lekt sig runt i livet. Och dessutom iskallt hånat LW´s anhöriga, polis, åklagare och många andra under denna tid.
Det måste ha varit något allvarligt fel i skallen på honom och jag har svårt att förstå de som skyddat honom gällande mordet på LW. När de i stället skulle ha skyddat LW´s familj från mer sorg. Och även sin vän SD från sig själv.
Jag kommer inte att sörja honom, men hade velat se honom i fängelse. Inte död. Och dessutom med en massa stora frågor kvar, hängandes i luften i all evighet..
Och jag hoppas nu att hans medberoende Sekt granskas. Innan fler dör.
Och NEJ, jag tänker inte skriva i någon annan tråd. Det är bättre man lägger till SD i rubriken, sammanfogar trådarna och fortsätter här där alla som varit med från början finns och där dessutom all känd fakta finns.
#TeamÅsaHiding
Bildmix på en levande och glad Len* som någon tog sig rätten att brutalt mörda med 17 slag mot huvud och ansikte
www.bildtagg.se/bild/akkk0foxtbklz824flveummc