2021-05-29, 19:24
Medlem
Mich13s avatar
Studiosnacken numera är så jävla dåliga generellt. Den enda jag gillade var CL-studion med Ola, Lagerbäck och Niva.

Brukar oftast göra annat när det är halvtid. Som exempelvis skita.
Citera
2021-05-29, 19:29
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Vilken del av texten avsåg lajken? Om det gäller för raderna så är det bara fjanteri och häxjakt..
Det är nog lite mer i andra artikeln då Jonas Olsson ej ville kommentera händelsen utan överlät det till andra om just det är återgett korrekt vilket man aldrig vet. Alla är rädda om ditt jobb.
Det handlar om hur smidig man är. Om man kan bedöma situationen när man sitter och lajkar t ex. Ola har varit i offentligheten i decennier och borde veta.
Citera
2021-05-29, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Om lajken är bedrägeri så hade väl Ola sagt det på twitter? Om tjafset med Bojan är påhitt så går nog Bojan ut och berättar det inom kort.

Ola tycker att Bojan pratar innehållslöst och kan hålla hela utläggningar utan något egentligt syfte. Han gillar heller inte hur han överdriver med känslor konstant, då det inte ger tittarna någonting utav kvalité. Han har inte velat ha Bojan från första början men blivit påtvingad honom.

Och då för att fråga alla i tråden - är det någon som tycker att Bojan ger ett seriöst och professionellt intryck? Jag personligen klarar inte av att se studion när han är med, hans analyser är lika grunda som en vattenpöl. Och samma sak säger alla vänner till mig, vänner som håller både på Hammarby, AIK och Djurgården.
Citera
2021-05-29, 19:31
Medlem
Drickbacks avatar
Klart Ola är brydd om vem som promotar programmet, kan ju innebära tappad tittarskara som även påverkar honom i förlängningen. Samma om en restaurang byter ägare alt. kock. Efter tag tröttnar man och gör annat istället. Som helgen efter CL då visste man nån kreti & pleti styrde skutan.
Citera
2021-05-29, 19:34
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Ola tycker att Bojan pratar innehållslöst och kan hålla hela utläggningar utan något egentligt syfte. Han gillar heller inte hur han överdriver med känslor konstant, då det inte ger tittarna någonting utav kvalité. Han har inte velat ha Bojan från första början men blivit påtvingad honom.
Ja, det tycker alla. Men nu gällde det varför Ola tror att Bojan ska backa upp Ola eller ta emot Olas besvikelse för att han inte lägger sig i.

Citat:
Och då för att fråga alla i tråden - är det någon som tycker att Bojan ger ett seriöst och professionellt intryck? Jag personligen klarar inte av att se studion när han är med, hans analyser är lika grunda som en vattenpöl. Och samma sak säger alla vänner till mig, vänner som håller både på Hammarby, AIK och Djurgården.
Han har sin tråd. --> (FB) Skvaller om Bojan Djordjic?
Citera
2021-05-29, 19:48
Medlem
Stratocaster68s avatar
Citat:

Bojan sitter och lånar en massa åsikter kring Man United från supporterforumet Redcafé som han blandar ihop med en hybris kring att ha tillhört föreningen. Finns dock de som är värre än honom.

Angående Ola, så ser jag inte heller honom som en större förlust även om han har sina stunder där han kan driva igenom en bra sändning. Dock så tycker jag att Kücükaslan är en av de sämsta programledarna jag någonsin har sett. Luktar stark kvotering, det som sades i tweeten som Wenström "gillade" tycker jag stämmer in på henne. Hon verkar inte ens intresserad när hon pratar.
Citera
2021-05-29, 19:52
Medlem
Citat:

Det jag har svårt för med Bojan är att han alltid låter som om han vore en tennisspelare som är framme hos domaren och klagar, vad han än pratar om. Det borde gå att skruva på sånt med bra återkoppling, men jag gissar att Viasat inte ägnar sig åt det.
Citera
2021-05-29, 19:55
Medlem
Citat:

Nä. Bojan är så otroligt tråkig. Det är nog den tråkigaste av alla. Han låter konstant arg. Tacka vet jag Glenn!
Citera
2021-05-29, 19:56
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stratocaster68
Bojan sitter och lånar en massa åsikter kring Man United från supporterforumet Redcafé som han blandar ihop med en hybris kring att ha tillhört föreningen. Finns dock de som är värre än honom.

Angående Ola, så ser jag inte heller honom som en större förlust även om han har sina stunder där han kan driva igenom en bra sändning. Dock så tycker jag att Kücükaslan är en av de sämsta programledarna jag någonsin har sett. Luktar stark kvotering, det som sades i tweeten som Wenström "gillade" tycker jag stämmer in på henne. Hon verkar inte ens intresserad när hon pratar.

Ändå är hon mil bättre än Suzanne Sjögren
Har du förslag på en ny programledare? Själv har man svårt att komma på vem kan göra det bra och intressant.
André Pops var lika inbjudande/familjär i vinterstudion som Ola i sina studio även han var bättre i PL än i Handboll.
Citera
2021-05-29, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Ändå är hon mil bättre än Suzanne Sjögren
Har du förslag på en ny programledare? Själv har man svårt att komma på vem kan göra det bra och intressant.
André Pops var lika inbjudande/familjär i vinterstudion som Ola i sina studio även han var bättre i PL än i Handboll.

Jag kan tänka mig att det inte är speciellt eftertraktat med ankar-jobbet Ola hade på Viasat. Det måste ju vara mycket roligare att kommentera matcherna än att ägna sig åt själsdödande studiosnack.

Annars hade tex Niklas Holmgren funkat finfint som Olas efterträdare, men NH vill vi ju alla höra referera istället.

Ola verkar ha varit tvärtom, där han inte riktigt verkade trivas som kommentator utan föredrog studion.
Senast redigerad av Ville815 2021-05-29 kl. 20:05.
Citera
2021-05-29, 20:07
Medlem
Kanske redan förekommer i tråden men såg att Olas fru kritiserar expressens krönika och Suzanne Sjögren på sin instagram.

https://www.instagram.com/p/CPbjCe_pSc_/?utm_source=ig_web_copy_link
Citera
2021-05-29, 20:14
Medlem
Nu kommer ju inte viasat ha champions league längre så spelar ingen roll för framtiden men kan konstatera att studion utan Wenström efter 10 minuter är flamsig och tramsig med en nervöst skrattande kvinna i studion. Går knappt att kolla på. Ola hade lite auktoritet och höll ordning på grabbarna uppenbarligen nu är det kaos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in