2021-05-29, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Dersom RU har noen aktiv, skyldig rolle i saken ville han kanskje vært smart nok til å velge Elden fra starten av?
Det var det da, er RU smart ? eller er han en lettlurt dagdrømmer ? Slik jeg ser det, er han det siste.
Citera
2021-05-29, 14:16
Medlem
Politiet har fått en hel masse kritikk fra alle hold i denne saken. Hva var det Politiet skulle ha gjort annerledes fra første stund i saken ? TH ringer, de svarer, men det ser ut til at det skjærer seg med en gang. Hvorfor har de samarbeids problemer fra første sekund i saken ?
Citera
2021-05-29, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Jeg tror ikke poenget er tips fra publikum, men å skremme opp GM, da de nå har noen nye i søkelyset. Så er det spørs da om GM følger med i saken ? Ja, jo som krypto nerd, er han vel også PC nerd og leser litt om hva som skrives på nettet. Tror i så fall han synes det er skumlere hva vi skriver her i tråden enn hva politiet og media skriver i mainstream news

Veldig bra hvis saken går mot oppklaring. Politiet er igjen veldig optimistiske, for nte gang, og jeg håper virkelig at de er på riktig spor. Men kan ikke fri meg fra tanken: Etterforskningen er sannsynligvis i et stadie hvor statsadvokaten forventer progresjon. Er det beleielig for politiet å informere om dette krypto-sporet akkurat nå? De nye sporene er ikke blodferske. Dette er noe de har arbeidet intenst med i lang tid, dette visste de sannsynligvis om for flere måneder siden
Citera
2021-05-29, 14:27
Medlem
Citat:
Politiet har fått en hel masse kritikk fra alle hold i denne saken. Hva var det Politiet skulle ha gjort annerledes fra første stund i saken ? TH ringer, de svarer, men det ser ut til at det skjærer seg med en gang. Hvorfor har de samarbeids problemer fra første sekund i saken ?

Jeg tror TH har en spesiell personlighet. Dette burde politiet ha senset, og bedt om bistand fra for eksempel Asbjør* Rac*lev.
Citera
2021-05-29, 14:31
Medlem
Citat:
Kan man som siktet velge advokat selv eller må man godta den som tildeles ? Hvis du fks. sier Elden eller Holden, får du da det ?
Du er avhengig av at advokaten sier ja.
De to du peker på tar nok bare store og eller høyt profilerte saker.

Jeg tror nok RU kvalifiserer.
Citera
2021-05-29, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Jeg tror TH har en spesiell personlighet. Dette burde politiet ha senset, og bedt om bistand fra for eksempel Asbjør* Rac*lev.
Aldri hørt om ham, men fant en veldig bra video. Er nok veldig få politimenn som gidder å gjøre det han her sier https://m.youtube.com/watch?v=bR6jEabj7FA

Men hvis du i en sånn Asbjørn situasjon sier: Dette får du presentere for min advokat Elden, jeg kan ikke uttale meg om det. Eller bare sier som det er, at du ikke har noen erfaring med Politiet. Hva skjer da ?
Senast redigerad av OleStoltenberg 2021-05-29 kl. 15:25.
Citera
2021-05-29, 15:12
Medlem
.
Citera
2021-05-29, 15:16
Medlem
Citat:
.

700 i dag?
Citera
2021-05-29, 15:38
Medlem
Citat:
Aldri hørt om ham, men fant en veldig bra video. Er nok veldig få politimenn som gidder å gjøre det han her sier https://m.youtube.com/watch?v=bR6jEabj7FA

Men hvis du i en sånn Asbjørn situasjon sier: Dette får du presentere for min advokat Elden, jeg kan ikke uttale meg om det. Eller bare sier som det er, at du ikke har noen erfaring med Politiet. Hva skjer da ?

Jepp. https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/22587/Rachlew_avhandling.pdf?sequence

Allerede høsten 2018 er det blant noen politifolk et tema om de bør rette skytset mot Tom Hagen, får VG opplyst.
"En oppgitt etterforsker sier det rett ut:

– Jeg er sikker på at det er ektemannen, utbryter han."

https://www.vg.no/spesial/2020/dobbelt/
Senast redigerad av Hellsculls 2021-05-29 kl. 15:47.
Citera
2021-05-29, 16:02
Medlem
Citat:

Allerede høsten 2018 er det blant noen politifolk et tema om de bør rette skytset mot Tom Hagen, får VG opplyst.
"En oppgitt etterforsker sier det rett ut:

– Jeg er sikker på at det er ektemannen, utbryter han."

https://www.vg.no/spesial/2020/dobbelt/

Høres ut som Haris Hrenovica, virkelig profesjonelt.
Citera
2021-05-29, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toiko1
Høres ut som Haris Hrenovica, virkelig profesjonelt.

Og hvis dette er representativt, er det en naturlig forklaring på at TH har vært "lite samarbeidsvillig" under avhør.
Citera
2021-05-29, 17:17
Medlem
Citat:
Og hvis dette er representativt, er det en naturlig forklaring på at TH har vært "lite samarbeidsvillig" under avhør.

Hvis siktelsene mot ru og th skulle frafalles, så har Haris siktet minst 4 personer uriktig for drap før han fikk sparken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in