Citat:
Ursprungligen postat av
Firesnake
En alternativ och konspiratorisk teori är att SD när domen föll impulsivt kastade ur sig till SOA att "nu ska jag berätta för alla om HDs inblandning!". Vilket fick SOA att se se rött. Kanske SOAs och BAs handhjärtan och omsorger handlat om att de vetat om att HD haft någon form av del i det hela.
Vi befarade ju att några runt Sd levde farligt, kanske var det även Sd som levde farligt. SOA verkar ju besatt av Sd så om han hotade att ange Hd är det inte långsökt att tro att SOA sprang efter med hagelbössan, hann upp honom i dungen och tystade honom.
Men det är lite långsökt, tror Sds sista mordoffer blev han själv.
Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Han kanske vill ha fart på tråden. Han och SD är (var) ju som två tummar i samma röv.
Ja, jag skrev nyss om vedhögen, skulle inte förvåna mig om det är nån sista runda SD varit med och byggt burkar för att fördriva tiden.
Nån skrev att han fotade räv vid bullerplanket den 16e, antar HD var med iom texten.
Kan de ha varit på Folketorp och dragit därifrån?
Brukar hon vara borta från GC-sidan, loggade senast 26e.
Sd har alldeles säkert varit med SOA och lagt ut serien, det håller jag med om. Hd var ju ute och cachade samma dag som rättegången i HR inleddes, ska bli kul att se hur länge hon kan hålla sig borta efter Sds död.