2021-05-28, 20:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Varför uppstod inga frågor om "Chain of costody" då?

Är inte den viktig?

Jag förstod inte frågan riktigt. Vem ställer vilka frågor och varför?
2021-05-28, 20:28
Medlem
Nixters avatar
Arizona uppdatering

-Arizona antar nu en lag som gör det till ett brott för tjänstemän att ändra vallagar utan state legislatures godkännande.

- Dessutom överväger Arizonas kammare att göra det till ett grovt brott för valarbetare och val-volontärer att avvika från de förfaranden och rutiner som satts. Man har även för avsikt att låta advokater för State Legislature under ed hantera alla poströster som avvisats för signatur "problem" i framtida val.

Mer kommer ...
2021-05-28, 20:34
Medlem
Nixters avatar
Arizona uppdatering 2

-Arizona Republikaner utarbetar nu lagstiftning för att inrätta en speciell fond för att kunna genomföra audits av counties och Arizonas framtida val, på regelbunden tom schemalagd basis i framtida val, nästa redan 2022.

- Anledningen till att ett flertal valreformsförslag hanteras så kvickt av Arizona state legislature nu är att de läggs till som tillägg/ändringar till Arizonas budgetlagstiftningen 2022 och kan då hanteras direkt, och börja gälla redan 2022

Räkna med att andra stater kommer följa Arizonas exempel.
2021-05-28, 20:36
Medlem
Nixters avatar
Arizona Uppdatering 3

Det ryktas nu om en massiv "förändring" i händelseförloppet som kommer slå till inom några dagar (tolkar det mao som att vi ser detta innan nästa fredag).

Detta till vänsterns stora förtret.

Känns som den här helgen börjar riktigt bra. Nästa vecka blir gräs-bitar vecka för marxisterna.

Go Freedom.
Senast redigerad av Nixter 2021-05-28 kl. 20:40.
2021-05-28, 20:47
Medlem
Nixters avatar
Allmänt

Senaten blockerade just 6:e Januari undersökningen många gafflat om..

https://mobile.twitter.com/disclosetv/status/1398312466061447170
2021-05-28, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K1ngen
Allt detta är bara distraktion för att folket ska hållas splittrade.....
Du får tro hur mycket du vill på servar hit och dit, Haspel, kisslekar, impeach och allt vad det heter, det är precis det som är mening.

Det enda jag vet om detta är vad Nixter et al skrev här på FB, då de i inlägg efter inlägg beskrivande berättade om militära operationer där CIA under ledning av Gina Haspel utkämpade en eldstrid med Trump trogna Qanon soldater i Frankfurt och då tre från CIA fick sätta livet till och Haspel skottskadades. I denna skjutning erövrade de Trumptrogna en server som skulle bevisa att Trump vann samtliga stater och som skulle säkerställa minst 8 år till för Trump.

Säger du nu till mig att detta aldrig hänt utan bara är en distraktion. Har du stämt av detta med Nixter. Jag tror han vill veta.
2021-05-28, 22:26
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Arizona Uppdatering 3

Det ryktas nu om en massiv "förändring" i händelseförloppet som kommer slå till inom några dagar (tolkar det mao som att vi ser detta innan nästa fredag).

Detta till vänsterns stora förtret.

Känns som den här helgen börjar riktigt bra. Nästa vecka blir gräs-bitar vecka för marxisterna.

Go Freedom.

Låter väldigt bekant.

Snart

På fredag

Hur kommer det sig att ni alltid väntar på något som aldrig kommer?

När kommer de bibliska bevisen fram från servern i Frankfurt?
2021-05-28, 22:37
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeleniek
Jag förstod inte frågan riktigt. Vem ställer vilka frågor och varför?

Den som fuskar behöver inte göra sig något besvär om allt skulle uppdagas vid första kontrollen.
Georgia t.ex. gjorde en kontrollräkningen som redan var förutbestämd.
Vem är dum nog att fuska på ett sådant sätt så att det skulle uppdagas i den?

Förstår du logiken i det?

Det har varit frågor om brister i "chain of costody" i AZ tror jag.... Det börjar bli mycket information från flera stater som gör det lite rörigt.
Senast redigerad av Tok-Frans 2021-05-28 kl. 23:14.
2021-05-29, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Det enda jag vet om detta är vad Nixter et al skrev här på FB, då de i inlägg efter inlägg beskrivande berättade om militära operationer där CIA under ledning av Gina Haspel utkämpade en eldstrid med Trump trogna Qanon soldater i Frankfurt och då tre från CIA fick sätta livet till och Haspel skottskadades. I denna skjutning erövrade de Trumptrogna en server som skulle bevisa att Trump vann samtliga stater och som skulle säkerställa minst 8 år till för Trump.

Säger du nu till mig att detta aldrig hänt utan bara är en distraktion. Har du stämt av detta med Nixter. Jag tror han vill veta.
Tror du på detta är du dummare än vad du gör dig. Låt Nixter å co posta massa "skräp" i dina ögon och ägna dig åt något viktigt eller som du tror på istället men du är så lättlurad så de kmr trigga dina vänsterkänslor sönder och samman men jag har iaf varnat dig och dina gelikar.
2021-05-29, 05:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Låter väldigt bekant.

Snart

På fredag

Hur kommer det sig att ni alltid väntar på något som aldrig kommer?

När kommer de bibliska bevisen fram från servern i Frankfurt?
Det är profetians och sektens logik: "Varen trogne! - ännu en liten tid sen I mig icke, men snart skall allt uppenbaras i ett flödande ljus och edra fiender skola bringas på fall! Ingen må låta sig förledas, men den som är uthållig, han får vara med bland de frälsta!".

Stora delar av Trumprörelsen ser Donnie som en man sänd av Gud för att rädda ett land traditionellt välsignat av Gud, men som har hamnat i klorna på globalister, liberaler, kvinnor, färgade, kommunister och annat djävulens pack. En sådan messiansk figur kan man givetvis inte argumentera med eller granska rationellt, man tror blint på honom och försöker utröna visheten och Guds hemliga vägar i det han gjort och sagt.
2021-05-29, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Det är profetians och sektens logik: "Varen trogne! - ännu en liten tid sen I mig icke, men snart skall allt uppenbaras i ett flödande ljus och edra fiender skola bringas på fall! Ingen må låta sig förledas, men den som är uthållig, han får vara med bland de frälsta!".

Stora delar av Trumprörelsen ser Donnie som en man sänd av Gud för att rädda ett land traditionellt välsignat av Gud, men som har hamnat i klorna på globalister, liberaler, kvinnor, färgade, kommunister och annat djävulens pack. En sådan messiansk figur kan man givetvis inte argumentera med eller granska rationellt, man tror blint på honom och försöker utröna visheten och Guds hemliga vägar i det han gjort och sagt.

Tycker Matteusevangeliet, och Antikristbegreppet, passar bättre in på Trump; ”..många kommer att uppträda i hans hamn och säga: Jag är Messias och de skall bedra många.” Eller från Lukasevangeliet; ”Se till”, säger Jesus, ”att ni inte blir vilseledda. Många kommer att uppträda under mitt namn och säga: Det är jag Messias, och tiden är nära. Men följ dem inte.”

Passar också bra in på sektens vurmande för militären och absoluta tro på inbördeskrig etc.
2021-05-29, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K1ngen
Tror du på detta är du dummare än vad du gör dig. Låt Nixter å co posta massa "skräp" i dina ögon och ägna dig åt något viktigt eller som du tror på istället men du är så lättlurad så de kmr trigga dina vänsterkänslor sönder och samman men jag har iaf varnat dig och dina gelikar.

Ja, nu är det kanske inte jag som tror på detta. Men eftersom sekten litade på detta blint och det har skrivits spaltmeter om detta här på FB och på andra ställen. Så vill man ju veta hur det gick. Frankfurtserven skulle ju innehålla information av bibliska mått bl.a inkluderande bevis på att Trump vunnit samtliga stater.

Allra mest aktiv här på FB var Nixter som i inlägg efter inlägg berättade för alla som orkade läsa, vad han plockade upp från Sidney Powell och andra i sekten om servern, inklusive en beskrivande ögonblicksbild från själva fritagningen av denna och en skottlossning där tre CIA agenter dog och Gina Haspel skottskadades.

Därefter har det blivit helt tyst, både från Nixter liksom hans läromästare Powell och vi undrar naturligtvis vad som hände. Speciellt då bevisen som förvarades i denna server var helt avgörande för att kunna bevisa valfusk.

Edit: Skulle ovanstående visa sig vara rena lögner och totala falsarier innebär ju detta att, vi måste ifrågasätta allt som Nixter, och andra som berättat om Frankfurtservern, skriver om valfusket.
Senast redigerad av Master.Palm 2021-05-29 kl. 08:51.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in