2021-05-28, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Sitter du her hele døgnet?
Du Formann, jeg tror du er den som har flest meningsløse kommentarer i tråden. Kan du ikke heller bidra med noe konstruktivt og givende. Så kanskje du virkelig blir Formann.
Citera
2021-05-28, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Du Formann, jeg tror du er den som har flest meningsløse kommentarer i tråden. Kan du ikke heller bidra med noe konstruktivt og givende. Så kanskje du virkelig blir Formann.

Ok, jeg skjønner jeg traff et ømt punkt for jeg ser at du faktisk sitter her hele døgnet
Citera
2021-05-28, 19:52
Medlem
Citat:
Jeg tror de har fortalt alt de vet om RU. Løsningen er nå å gjøre en deal med RU.

Saken er per nå at de nekter å forklare seg.
Citera
2021-05-28, 20:00
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utgwarrior
Hvem faen bryr seg om hva verdens ledende eksperter på området tror og mener, når vi har Olestoltenberg helsculls, legokatt og ballony som sitter på svarene de imbesile etterforskerne ikke evner å se?

Mangler bare zzz og han som mente «saken blir henlagt DAGEN FØR BARTEUSEN SAKEN😎😎😎» tilbake i tråden så kunne man dannet et FB ekspertpanel som kunne bistått etterforskerne🤷‍♂️
Godt poeng.
Saken er jo løst for lenge siden og GM sitter i fengsel. Offeret er funnet og alle vet hva som skjedde. Verdens ledende eksperter gjorde alt riktig og avslørte plottet etter kort tid. Det var et enkelt og lite komplisert plott. Tråden på Flashback om denne saken hadde bare 5 innlegg da det var kun 1 hypotese om saken. GM var en lite smart person som gjorde mange feil.

Hvorfor spekulere i denne saken da den allerede er oppklart??

Edit:
Beklager, blandet sammen litt.
Dette gjaldt saken om den uheldige innbruddstyven som måtte ringe politiet etter at han ikke klarte å komme seg ut av boligen han ranet..

Hagen-saken kan vise seg å være tidenes mest kompliserte krimplott. Derfor er saken ikke løst enda. Tipper man ikke kommer utenom en viss hypotese før den blir oppklart.
Senast redigerad av Legokatt 2021-05-28 kl. 20:02.
Citera
2021-05-28, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rlk73
Det ville ihvertfald vise dem, at man gjorde hvad man kunne, for at hjælpe politiet med at finde ud af, hvad der var sket med deres mormor... Og det havde samtidig også vist omverdenen, at de var samarbejdsvillinge - og meget mistanke og snak ville være fjernet fra TH og familien.

Her inne ville det nok blitt tolket som nok en mistenkelig handling.

De av barnebarna som følger med på saken, kjenner nok også grunnene til at TH og barna nekter flere avhør.

Selv hadde jeg nektet flere avhør etter 5 minutt med dette(fra datteras brev):

"Det var time inn og time ut om tullete rykter og påstander og intime detaljer om blant annet mine foreldres sexliv."
Citera
2021-05-28, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Ok, jeg skjønner jeg traff et ømt punkt for jeg ser at du faktisk sitter her hele døgnet

Må være kjedelig å sitte hele døgnet å følge med på OS.
Citera
2021-05-28, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Rogstad sier dash og fastsend bare en undergruppe bitcoin. Han tror kidnapperne kan ha bomma her. Ikke så anonymt overhodet, som kidnapperne må ha trodd
Politiet går hardt ut i tv2 og sier det samme. Spennende tider...
Citera
2021-05-28, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Her inne ville det nok blitt tolket som nok en mistenkelig handling.

De av barnebarna som følger med på saken, kjenner nok også grunnene til at TH og barna nekter flere avhør.

Selv hadde jeg nektet flere avhør etter 5 minutt med dette(fra datteras brev):

"Det var time inn og time ut om tullete rykter og påstander og intime detaljer om blant annet mine foreldres sexliv."
Hensikten må jo være å bryte ned den som avhøres ? Eller få vedkommende til å eksplodere ? En form for psykisk tortur ? Beste må vel være å med en gang si stopp ? Ikke la et annet menneske behandle deg på den måten.
Citera
2021-05-28, 20:27
Medlem
Citat:
Hensikten må jo være å bryte ned den som avhøres ? Eller få vedkommende til å eksplodere ? En form for psykisk tortur ? Beste må vel være å med en gang si stopp ? Ikke la et annet menneske behandle deg på den måten.
Ja, enig det.

Men jeg tar datteras påstander med en klype salt. Har hørt solide rykter om "spill for galleriet"...
Citera
2021-05-28, 20:29
Medlem
Citat:
Med rettferdighet mener du vel at GM blir tatt. Og det er jo nettopp det en deal med RU kan føre til.
ja. Mener gm blir dømt. Hva om dette er th. Gjelder det ikke da.
Citera
2021-05-28, 20:31
Medlem
Citat:
Fordi det er ulogisk og fordi det helt tydelig finnes en ukjent tredje person, foruten TH og RU.
hvorfor er det ulogisk.
Citera
2021-05-28, 20:34
Medlem
Citat:
Nei, men man må jo veie for eller i mot. Om saken kan løses ved at RU får en ny identitet om amnesti. Så er vel det noe man seriøst bør vurdere.
du får drømme videre. Hvorfor trenger han ny id. Han er jo tilgjengelig nå inntill det evt skjer. Lever i beste velgående.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in