2021-05-28, 14:33
Medlem
LKKINGENs avatar
Tja hur det än är med äktheten så är det bättre radio än svensk där Hamid sitter och snackar, inkvoterad och klar.
Citera
2021-05-28, 14:36
Medlem
Solituds avatar
Någon sa att hon inte såg så dum ut.

Hennes Instagram vittnar om annat: https://www.instagram.com/p/CDJwkWXl0Mf/
https://www.instagram.com/p/B4o-0M8lKjO/

En knubbsäl m.a.o.

Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Många på Fb verkar tolka dekadens som ett tecken på att ett samhälle är starkt, typ ”vi knullar och gör vad vi vill och ut med muslimerna!”. Det är feltänkt. Dekadens är ett svaghetstecken.
Instämmer.

Moraliskt förfall är aldrig något att eftersträva. Tyvärr har dekadens blivit synonymt med det svenska samhället av idag. Till och med högermänniskor som tror sig vara emot vänstern/globalismen, är lika själsligt och kulturellt fördärvade som vänstern.
Citera
2021-05-28, 14:38
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalamity
En småfet högst medelmåttig danska blir pådunkad av ett par ölmagade Prebens.

Sexigheten är noll.

Kunde inte sagt det bättre själv, antagligen var det hennes enda chans till sex.
Hörde mest en massa klatschande, de visar mest hennes ansikte på bilder så jag misstänker att hon är ganska tjock.
Inte förvånad att det är danskar bakom denna ide, de visade ju ett omtalat barnprogram med väldigt sexuell innehåll nyligen.
Citera
2021-05-28, 14:40
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solitud
Någon sa att hon inte såg så dum ut.

Hennes Instagram vittnar om annat: https://www.instagram.com/p/CDJwkWXl0Mf/
https://www.instagram.com/p/B4o-0M8lKjO/

En knubbsäl m.a.o.

Instämmer.

Moraliskt förfall är aldrig något att eftersträva. Tyvärr har dekadens blivit synonymt med det svenska samhället av idag. Till och med högermänniskor som tror sig vara emot vänstern/globalismen, är lika själsligt och kulturellt fördärvade som vänstern.
Ja det där var ju inget man fick "stådräng" av som dansken säger.
I övrigt har du helt rätt.
Citera
2021-05-28, 14:41
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
https://g.acdn.no/obscura/API/dynami...jpg?chk=FF1CEE

Nähä?

Men hennes partner kanske var det....
Tycker du hon va fin?
Citera
2021-05-28, 14:49
Medlem
Är inte förvånad att detta skedde i just Danmark. Fasen va fria dom är där jämfört med oss.
Vet dock inte om jag tycker det är särskilt passande eller om det gjorde reportaget bättre? Tror det hade räckt med lite intervjuer och beskrivningar om vad som skedde inne på klubben.
Citera
2021-05-28, 14:53
Medlem
Phantom042s avatar
Tycker mest att det är äckligt. Ingen självrespekt alls.
Citera
2021-05-28, 14:56
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Så samhällen där folk i hög utsträckning super, knullar och slåss är enligt din uppfattning starkare än samhällen där folk gör detta i lägre grad?

Inte nödvändigtvis men det finns inget direkt samband mellan detta och ”svaghet” som du vill påskina. Dekanens handlar om att ta saker lite för långt och att excess är något bra. Detta ska naturligtvis uppmuntras. Sverige behöver mer dekadens. Folk i det här landet är överlag alldeles för tråkiga.
Citera
2021-05-28, 14:57
Medlem
Paris24s avatar
Danmark är det enda land där jag på semester på långt avStånd sett folk ha sex mitt på dagen mitt på stranden. Bodil Joensen är danmarks Lill-Babs.
Senast redigerad av Paris24 2021-05-28 kl. 14:59.
Citera
2021-05-28, 14:58
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .SMOrcimus.PriME
Du borde kolla upp vad dekadens betyder.

Jag gör det åt dig:

Slog du upp det i bibeln eller? Om du lever efter Luther är dekadens såklart något dåligt. Om du är på fest hos mig är det något bra. Men alla är olika. Du får tycka att ”två bärs” är lagom en fredagskväll om du vill.
Citera
2021-05-28, 15:01
Medlem
LuluBrooksies avatar
Rolig kommentar på twitter:

—"Jag tror inte att man får rätt inblick i miljön om man bara ser på.
Det hade inte blivit samma kontakt och inlevelse", säger Louise Fischer när hon tillsammans med de intervjuade nynazisterna skändar och sparkar på judiska gravstenar samt ristar hakkors.
Citera
2021-05-28, 15:01
Medlem
Scrublands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Nej, ett utmärkt exempel på en kvinna som väljer att göra det HON vill och samtidigt skapa ett synnerligen lyckat radioreportage. Hon lär dessutom få den uppmärksamhet hon önskar.

Vill en kvinna bli gangbangad är det hennes rätt om det kan ske utan att andra drabbas av det på ett negativt sätt. Vill jag sätta på ett par extra kvinnor när jag och min kvinna går på klubb så är det upp till mig (i samråd med min kvinna) och vill hon ha extra män, eller kvinnor, så är det ju bara extra kul!

Njut av livet. Slappna av. Njut!

Du är medveten om att det står kvinnor fritt att göra samma sak i Sverige eller hur? Finns nog få i den här tråden som vill lagstifta mot det men att det just applåderas som att det är höjdpunkten på ett lyckat samhälle att en reporter knullar live är nog det som vissa ställer sig tveksamma till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in