"- Om jag hade begått brottet hade man inte förstått att det var ett brott överhuvudtaget. Då hade det sett ut som en olycka. Jag blir nästan förnärmad när man säger att jag gjort det här. Det är så dåligt utfört. Jag är smartare än så.”
Boooom, så jävla underbart att denna sjuka människa inte kommer gå runt på våra gator och skryta om hur "smart" han är!!
Du var inte så smart som du trodde mannen 😂
Äntligen har rättvisa skipats 🙏👊
Ser fram emot kommande poddar och dokumentärer om detta fall! Speciellt hoppas jag på att "mina" poddare tar upp fallet, de är ena jävlar på att roasta dumtröga mördare och SD har minst sagt levererat stora mängder användbart material för det ändamålet!🤣
Senast redigerad av Lova33 2021-05-28 kl. 12:27.
”När Stefan Davidsson fick reda på att Lena Wesström var försvunnen skickade han två meddelanden till henne på Telegram. Därutöver gjorde han inga kontaktförsök. Han engagerade sig inte heller i sökandet efter henne, annat än att han förmedlade kontakt mellan några geocachare och Ulf Wesström. Detta skedde emellertid först efter att Ulf Wesström kontaktade honom vid 11-tiden, dvs. fyra timmar efter att Noa Wesström ringt honom och berättat att Lena Wesström var försvunnen. Utifrån vad som framkommit kring Stefan Davidssons och Lena Wesströms relation framstår det som högst anmärk- ningsvärt att han inte försökte ringa henne eller gjorde några andra ansträngningar för att få reda på var hon var eller vad som hade hänt henne. Detta särskilt eftersom han enligt egen utsago direkt utgick från att hon inte hade försvunnit frivilligt. Han har dessutom redan på förmiddagen till sin chef uttryckt sig i termer om att det snart kommer en tråkig nyhet i media. Ett uttalande som framstår som märkligt mot bakgrund av att Lena Wesström då endast varit borta i några timmar.”
Hjärtas Vita Riddare var det ja
Psykopatmördarweirdot satte fan dit sig själv med sitt eget dumtröga handlande. Smart? Nej!!! HAHAHAHAHA!!!🤣😂😂😂🤣🤣