2021-05-28, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Dette er slik jeg også ser det.

Jeg tror det hadde vært særdeles risikabelt å hyre inn en av Norges mest profilerte kriminelle
som i tillegg nettopp var løslatt på prøve (han kom ut i juli, ikke mai, 2018). Han ble jo nærmest
en kjendis med sitt guttefjes og fanakofte. Ikke en person du tar med på et hemmelig oppdrag.
Ja, moren til T*ska sa i et intervju at hun på nyhetene fra NOKAS-ranet så en tjukkas løpe omkring, og kjente igjen sin egen sønn.
Tenkte den gang på kryptodelen og skaffe folk. Han blir nok uansett fulgt med argusblikk. Jeg er vel den eneste i tråden som mener det er mulig at kan TH har gjort det meste selv, og lurt kryptoopplegg ut av RU med påskudd av at det var til et filmmanus til sin filminteresserte sønn el l.
RU sier han er blitt utsatt for et komplott. Det kan stemme.
Alibiet til TH kunne vært fikset med sterk sovemedisin i filterkaffe. Nå har det senere kommet fram at politiet var meget interessert i hvem som lavet kaffen.
Det er ikke alle datanerder som mener det krever et nivå på forskerstipendiat for å lage oppsettet. De forduftede notatbøkene kan ha nitidige skriblerier.
Citera
2021-05-28, 00:21
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Har følelsen av at jeg er i et politi forhør hvor politimannen vil få meg til å mene noe jeg ikke mener.

Målet var Monero for 9 millioner euro, AEH var bare middelet målet skulle nåes igjennom.

Ja, stakkars TH, offeret for slik forferdelig utpressing ved kidnapping av hans kone.

Det har jo ikke noe med ANNE å gjøre, bare TH's penger...
Citera
2021-05-28, 00:22
Medlem
Rhingarikis avatar
Siden sist jeg søkte opp TB har han lukket ned både Facebook og Instagram - de er nå veldig anonyme og med veldig lite info. Utover Instagram som linker til en kryptoside...

Sist jeg var innom var det flust av bilder, muskler, tatoveringer, flashy dyre klokker og what not...

Noen som kjenner det brenner litt under føttene? 🤔
Citera
2021-05-28, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Tøvete. Alle forstår jo at det er hevet over enhver fornuftig tvil at det var TH som samlet på avisartiklene.

På samme måte vet alle at de fleste blir dømt på bakgrunn av et samlet bevisbilde, hvor summen av indisier til slutt er det om fører til en fellende dom, sjelden ett avgjørende bevis alene. I denne saken er man i ferd med å lukke de siste dørene, deriblant kryptosporet som man har fått mer å gå etter, så tiltalen blir trolig klar rett over fellesferien. TH og MGM blir nok pågrepet samtidig med denne.

Nærmere bestemt 16. august😉
Citera
2021-05-28, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toiko1
t*r# trader bitcoin han og men har er nok ikke innblanda i denne saken.

Ser ut som han har sin egen crypto exchange. Man må kontakte han på protonmail (kryptert mail) for å trade.

+ahrf*d.n*/crypt*
https://www.instagram.com/+ahrf*d/
========================
+ = b
* = o
# = e

Namnet och länken maskat.

/Mod
Senast redigerad av Chantre 2023-05-14 kl. 22:14.
Citera
2021-05-28, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
flaks at han ble kvitt a lisbeth ved et trylleslag av en uavhengig kidnapper som forvillet seg helt tilfeldig til sv på lyse dagen.
Selv om det skulle være slik at han var drittlei kona å tenkte gudskjelov, ja her skal jeg ikke betale fem øre. Så er han ikke skyldig.
Citera
2021-05-28, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Virker ikke slik
du mener altså det er mer enn en etterforsker involvert, men alle er dumme og med tunnellsyn.
Citera
2021-05-28, 00:31
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Vi vet alt for lite om ham. I alle fall for lite til å utelukke ham. Vet du om han kjente AEH?

Han har vært diskutert her, noe, men han tok livet av seg omtrent umiddelbart etter forsvinningen, desember 2018.

Da pleier interessen for en person som mulig GM å kjølne noe, i mangel på videre spor å grave i, litt som med BT-saken, hvor mest sannsynlige GM også lenge har vært død.

Jeg vet ikke om han kjente AEH, men det sies at han var en bekjent av TH.
Citera
2021-05-28, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nordnord1
Ser ut som han har sin egen crypto exchange. Man må kontakte han på protonmail (kryptert mail) for å trade.

+ahrf*d.n*/crypt*
https://www.instagram.com/+ahrf*d/
========================
+ = b
* = o

Namnet och länken maskat.

/Mod
Senast redigerad av Chantre 2023-05-14 kl. 22:16.
Citera
2021-05-28, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
du mener altså det er mer enn en etterforsker involvert, men alle er dumme og med tunnellsyn.
Aldrig slik at hele gruppen er enig. Men de har kommet inn i en blindevei de har litt vanskelig å komme ut av. Er aldri lett å innrømme at du har gjort feil. Politimenn er ikke noe annerledes enn andre menn.
Citera
2021-05-28, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Tøvete. Alle forstår jo at det er hevet over enhver fornuftig tvil at det var TH som samlet på avisartiklene.

På samme måte vet alle at de fleste blir dømt på bakgrunn av et samlet bevisbilde, hvor summen av indisier til slutt er det om fører til en fellende dom, sjelden ett avgjørende bevis alene. I denne saken er man i ferd med å lukke de siste dørene, deriblant kryptosporet som man har fått mer å gå etter, så tiltalen blir trolig klar rett over fellesferien. TH og MGM blir nok pågrepet samtidig med denne.

Synes du helt seriøst at dette var et godt bidrag til en bedre diskusjon? Jeg er nemlig en av dem som tydeligvis ikke finnes. Altså en så stor idiot som ikke skjønner hvorfor det er hevet over en hvrr tvil at dette er Tom Hagen. Orker du å forklare meg hvorfor det er så opplagt?
Citera
2021-05-28, 00:45
Medlem
Genialiteten ligger i utviklingen av Monero og Dash, ikke i bruken av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in