Citat:
Ursprungligen postat av
Korneliaa
Rebecka verkar vara en extremt manipulativ människa. I de förhör man sett och hört med henne pratar hon med sin veka stämma, och ger inte sken av att kunna göra en fluga förnär. Men i SMS till vänner/langare och Patrick ser man hennes riktiga jag..
Men antar att man blir otroligt manipulativ av att vara knarkare.
Får en känsla av att både hon och Patrick fejkade psykoser och psykiska sammanbrott efter att de blivit gripna, för att bli skickade till rättspsyk och få piller. De var väl livrädda att behöva vara utan. Måste ju säga lite om nivån på missbruket. Förresten någon som vet hur tungt missbruk man behöver ha för att dö av abstinens egentligen?
Står i journalen från psyk att Rebecka konstant frågar efter sina ”behovsmediciner” , trots att de ser att hon inte ens har ångerst.
Hon är även sur och tvär mot personalen när hon inte får som hon vill…
Detta kallar jag en manipulativ psykopat.. Rebecka är en farlig människa. Hon kan manipulera alla som kommer i hennes väg. Allt för sitt knark. Det enda i livet som betytt något för henne. Uträknande, vet precis vad hon ska säga och när för att då som hon vill.
Stackars A när han blir stor. När han inser vad hans mamma gjort mot honom. Att det är hon som förstört honom, förstört hela hans liv. Att han behandlas som soppor av dem. Hur de valde bort honom, skickade iväg han, för påhittade anledningar. Fruktansvärda anledningar. Vilken människa gör ens så? Vilken sjuk perves människa kommer ens på sådna fruktansvärda anledningar för att bli kvitt det som stod i vägen för deras knark och knullfest. Vilken normal människa sätter sen fler barn till världen, när de inte ville veta av den de redan hade??
Psykopat!!
För att inte tala om alla Rebeckas lögner för att försöka framstå sig själv i bättre dager..
hur hon konstant förskönar verkligheten i förhör och i rättegången.
Att hon tackade Nej till skyddat boende för att hon ej kunde ha kontakt med A.
Skit snack…
Hon lämnade och övergav självmant sin nyfödda bebis, drog på knarkfest och sket fullständigt i A. De hade inte någon kontakt på länge efter det. Det var då A vågade öppna upp sig och berätta om den hemska toryr de utsatt honom för.
Ussch jag mår illa,
Så mycket va det att bry sig om A.
R är en farlig manipulativ människa..
Jag ber till gud att hon aldrig får sätta sin fot hos någon av sina barn igen!!
Må hon få ruttna i fängelset!!