2021-05-27, 17:30
Medlem
ms18s avatar
Paul Scholes (before the game): “You're playing Villarreal here. You're playing a team that finished seventh in a really poor La Liga. Think of Real Madrid and Barcelona, how bad have they been? Manchester United should win this game comfortably.”

Jösses... kul att han får tillbaka.

Jake Gallagher (on Paul Scholes as a pundit): “Why didn’t BT Sport have someone on who could give some insight into who Villarreal actually are? Gerard Moreno has scored 30 goals and made 10 assists now this season but Paul Scholes led me to believe we were playing the Spanish Watford.”
Citera
2021-05-27, 17:55
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ms18
Svenska folket har röstat fram årets PL elva och jag skämms. Vuxna människor som är så töntiga och bara röstar på sin klubbs spelare när dom innerst inne vet att det finns bättre spelare.

Mendy, AWB, Maguire, Dias, Shaw , Kanté, Fernandes, Mount, Salah, Rashford, Kane.

Pinsamt.
Hur ser din egna elva ut? Alltid lätt att klaga på andra.

Ser alldeles för få matcher för att få till en rättvis elva men även om jag försökte skulle den inte bli likadan som den ovan.
Citera
2021-05-27, 18:35
Medlem
ms18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Hur ser din egna elva ut? Alltid lätt att klaga på andra.

Ser alldeles för få matcher för att få till en rättvis elva men även om jag försökte skulle den inte bli likadan som den ovan.

Vad har min elva med detta att göra? Det är bara united fans som skulle nämna denna elva, förutom att dom skulle bytt ut mer. vad gör rashford där tex? maguire? jag klagar för det är ett skämt

Martinez
Trent, Dias, Stones, Shaw
Ndidi
Soucek KDB
Salah Kane Foden

Min elva
Citera
2021-05-27, 19:15
Moderator
zanteras avatar
Nog för att Maguire och även Rashford inte borde platsa i säsongens elva men Shaw och Fernandes är det väl ändå inget att säga något om?
Citera
2021-05-27, 19:26
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Paul Scholes (before the game): “You're playing Villarreal here. You're playing a team that finished seventh in a really poor La Liga. Think of Real Madrid and Barcelona, how bad have they been? Manchester United should win this game comfortably.”

Jösses... kul att han får tillbaka.

Jake Gallagher (on Paul Scholes as a pundit): “Why didn’t BT Sport have someone on who could give some insight into who Villarreal actually are? Gerard Moreno has scored 30 goals and made 10 assists now this season but Paul Scholes led me to believe we were playing the Spanish Watford.”
Dessa ignoranta och okunniga Engelska pundits. Det där påminner mig om Ray wilkins som gjorde en lika pinsam förhandskommentar i en liknande situation när United skulle spela mot Sevilla i åttondel för några år sedan.

Citat:
"I don't think it's anything that should really stand in the way, is it? You know, where would Sevilla be in the Premier League? Bottom six? Probably."

Jag behöver väl knappast påminna folk om vad matchen, och dubbelmötet slutade? Dom häver ur sig så mycket skit och är så okunniga, framförallt om fotbollen utanför England.
Citera
2021-05-27, 19:49
Medlem
ms18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Dessa ignoranta och okunniga Engelska pundits. Det där påminner mig om Ray wilkins som gjorde en lika pinsam förhandskommentar i en liknande situation när United skulle spela mot Sevilla i åttondel för några år sedan.

Jag behöver väl knappast påminna folk om vad matchen, och dubbelmötet slutade? Dom häver ur sig så mycket skit och är så okunniga, framförallt om fotbollen utanför England.

Ja engelsmännen är en speciell sort... Rio sa ju också att går att United nu är på rätt väg.. Jadu att spela i EL och förlora en final, vet inte om jag skulle kalla det på rätt riktning.

Undrar hur Uniteds sommar kommer se ut.
Citera
2021-05-27, 22:48
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Martinez
Trent, Dias, Stones, Shaw
Ndidi
Soucek KDB
Salah Kane Foden

Min elva
Finns det verkligen ingen bättre högerback än Trent? Han har haft en riktig jobbig säsong och ska man vara snäll så kanske han kom upp I den standard man vant sig vid i 1/3 av matcherna.
Citera
2021-05-28, 00:15
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Nog för att Maguire och även Rashford inte borde platsa i säsongens elva men Shaw och Fernandes är det väl ändå inget att säga något om?
Alltså, ja, United kom tvåa men 5/11 i årets elva ska inte komma från United.
Citat:
Finns det verkligen ingen bättre högerback än Trent? Han har haft en riktig jobbig säsong och ska man vara snäll så kanske han kom upp I den standard man vant sig vid i 1/3 av matcherna.
João Cancelo?
Citera
2021-05-28, 00:49
Medlem
ms18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera

Bruno är osynlig mot bättre motstånd

Citat:

Kyle Walker då möjligtvis, även om det varit några hjärnsläpp

Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Alltså, ja, United kom tvåa men 5/11 i årets elva ska inte komma från United.

João Cancelo?

Skulle även kunna säga honom även fast han har spelat på så många andra positioner. Mycket vänsterback och även blivit en del mittfält.
Citera
2021-05-28, 10:39
Medlem
Ibrahima Konate har det ryktats om ett tag. Nu verkar övergången i stort sett vara klar! Liverpools första värvning detta fönster.
Citera
2021-05-28, 12:37
Medlem
ms18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Ibrahima Konate har det ryktats om ett tag. Nu verkar övergången i stort sett vara klar! Liverpools första värvning detta fönster.

Är det när transferfönstern som spelarna får joina sin nya klubb? Fönstret öppnar ju den 9e juni.
Citera
2021-05-28, 12:50
Medlem
Drickbacks avatar
Varför köper Liverpool spelare med stor skadehistorik till överpris? Vi behöver en mer erfaren mittback!! Han har knappt spelat sista 2 säsongerna… .. ..
Senast redigerad av Drickback 2021-05-28 kl. 13:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in