2021-05-26, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
När man pratar om trollgubben!

Nu är visst båtfan tillbaka.
Swishnummret också.

https://rumble.com/vhnn2p-mediaklimatet-r-hotet.html

Han påstår att att han "fixat med båten" och skriver i en kommentar att den ligger i vattnet. Hade han talat sanning så hade han flyttat in i den mögliga gamla skorven. Och har han fått tillbaks båten så måste han även ha fått tillbaks sin skruvdragare och därmed borde han vara tillbaks på jobbet och montera innertak för fullt. Ansvarsfull som han är så vill han säkert tjäna ihop pengar nu så att han kan betala tillbaks till alla som ställt upp... Eller just ja, det är HB vi pratar om. Pengarna har gått till restaurangbesök och dricka. Skål tamefan!!
Citera
2021-05-26, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Klart pengarna lockar. Rumble ger ju inga stålar. Lärjungarna hittar inte dit. Han tigger inte ens via swisch. Ändå... Hans inlägg om brevet från en från SÄPO och om KSI är kanske det bästa jag gjort. Det är episkt.

Var det du som var ex-agenten?
Citera
2021-05-26, 23:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Var det du som var ex-agenten?

Nej.
Citera
2021-05-26, 23:57
Medlem
Håkan med gråten i halsen för att han inte bryr sig.

https://rumble.com/vhnurd-tack-til-mina-belackare.html
Citera
2021-05-27, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why
Håkan med gråten i halsen för att han inte bryr sig.

https://rumble.com/vhnurd-tack-til-mina-belackare.html

Mer bensin på elden ...
Absolut-Pajas med ticks e igång igen
Citera
2021-05-27, 09:18
Medlem
Tremendouslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Du verkar inte vara frisk, sök hjälp eller ännu hellre, sluta med att glo på YT natten igenom, gå och lägg dig.

Gled in här för att jag ville uppdatera mig om världsläget. Båten, promillehalt, reflexvästen...

Skit ska skit ha. Håkan är skit, och ska ha skit. Han ska bort, punkt slut. Han skämmer ut alla inom alternativmedia. Håkan får Henning Witte att framtå som normal. Fy i helvetet vad ful och äcklig Håkan är. Det stinker genom skärmen.

Anser du vara snäppet sorgligare som glider in här när man sovit och är utvilad, klocka 07:30...
Senast redigerad av Tremendously 2021-05-27 kl. 09:21.
Citera
2021-05-27, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendously
Gled in här för att jag ville uppdatera mig om världsläget. Båten, promillehalt, reflexvästen...

Skit ska skit ha. Håkan är skit, och ska ha skit. Han ska bort, punkt slut. Han skämmer ut alla inom alternativmedia. Håkan får Henning Witte att framtå som normal. Fy i helvetet vad ful och äcklig Håkan är. Det stinker genom skärmen.

Anser du vara snäppet sorgligare som glider in här när man sovit och är utvilad, klocka 07:30...

Jag är ganska neutral med min åsikt om alternativa medier. Även de mer professionella och rutinerade alternativa medier har många saker att utveckla och förbättra. Men precis som du skriver, så kan de bli ansedda som oseriösa och få skit, tack vare att ett ”alternativt nyhetsankare” som personen vi skriver om.

De etablerade alternativa medierna borde sätta ner foten mot honom och liknande vloggare, eftersom de faktiskt kan skada förtroendet för alternativa medier.

Jag hoppas att Håkan läser detta. Han är mod att stå på scenen. Ordet är självklart fritt, men vill han och följarna ha förändring: Lämna detta till seriösa proffs som är fräscha och nyktra i sändning och löser sina personliga problem UTANFÖR jobbet!
Senast redigerad av Skubzundstuds 2021-05-27 kl. 10:38.
Citera
2021-05-27, 10:36
Medlem
Nu återstår bara invänta fartyget i hamn som skulle till auktion hos kronkalle

Pajasen Håkan Bergmark har lurat till sig hela summan på 175K via swish
och ev lånande pengar får att klara sin egen vardag för skatteskulder och övrigt som
legat i åratal hos Kronkalle, och skuldsaldo är nu 0:- Bra jobbat av mytomanen.

Och till alla dessa som köper Håkan Bergmarks "hitta-på-kanal" koncept
på YT och Rumble som swishat alla dessa pengar etc.
Nu har de verkligen en hållhake på Pajasen .. vad händer annars

Hoppas mer skit kommer upp till ytan efter detta ..
Citera
2021-05-27, 10:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Mer bensin på elden ...
Absolut-Pajas med ticks e igång igen

På fyllan ensam i en bunker och ledsen för att han inte får in så mycket swisch mer. Vilken jävla pajas.
Citera
2021-05-27, 11:00
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Alla dessa jävla konspirationsnötter har skruvat upp tempot senaste året. På Bornholm sitter Håkans kompis Öystein Rönne, en fd lokförare, som numera blivit expert på vaccin och sjukdomar. Covid är en bluff enligt Öystein.

För några dagar sedan berättade Ingrid Carlqvist på twitter att cellgigifter inte hjälper mot cancer. Hon har nämligen läst på om detta.

Man har gått från invandringskritik till något slags gigantiskt foliehatteri.
Citera
2021-05-27, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Håller med. Ska in och anmäla honom nu och hoppas att så många gör det att han stängs ner för gott.

Jag tycker att du istället ska skicka ett mess till exempelvis Riks eller något annat proffs, så de kan säga sin åsikt. Kanske t.o.m. till honom helt själva och ta itu med saken.
Citera
2021-05-27, 11:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skubzundstuds
Jag tycker att du istället ska skicka ett mess till exempelvis Riks eller något annat proffs, så de kan säga sin åsikt. Kanske t.o.m. till honom helt själva och ta itu med saken.

Tror du på det själv ? Ingen kommer att göra det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in