Hej!
Jag jobbar på forex. Numera är vi inte längre en bank utan endast växlingskontor. Jag tjänat inte mer än en sjuksköterska och det finns inget provision.
Hej!
Jag jobbar på forex. Numera är vi inte längre en bank utan endast växlingskontor. Jag tjänat inte mer än en sjuksköterska och det finns inget provision.
så ni har inga krav på att sälja ett visst antal bank samt kreditkort under en vecka eller månad ? om ja hur många i bästa eller sämsta fall ?
Forex är gay .. skulle skicka pengar genom western union till nån asiatisk brud för jag ville se hennes fitta .. Dom ställde bara dumma frågor .. bla bla ..måste bevisa att man känner dom i verkligheten.. ät min skit...
Forex är gay .. skulle skicka pengar genom western union till nån asiatisk brud för jag ville se hennes fitta .. Dom ställde bara dumma frågor .. bla bla ..måste bevisa att man känner dom i verkligheten.. ät min skit...
Haha. Är det bara _hennes_ fitta som du vill se?
Senast redigerad av Mindfvcked 2021-05-27 kl. 06:08.
visst har forex handels avtal ? om man har jobbat där i 2 år vilken grundlön, timlön bör man ligga på då när man ska förnya eller byta till annat säljare jobb tex hos elgiganten ?