2021-05-26, 21:42
Medlem
Vad har ni för sälj mål varje månad? vad säljer ni förutom växla pengar ?

Hur är arbetet vad får ni göra eller inte göra och vad lär ni er som nybörjare på det yrket ?
Citera
2021-05-26, 21:46
Medlem
du måste skoja😴
Citera
2021-05-26, 21:48
Medlem
Hej!
Jag jobbar på forex. Numera är vi inte längre en bank utan endast växlingskontor. Jag tjänat inte mer än en sjuksköterska och det finns inget provision.
Citera
2021-05-26, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LitiQ
Hej!
Jag jobbar på forex. Numera är vi inte längre en bank utan endast växlingskontor. Jag tjänat inte mer än en sjuksköterska och det finns inget provision.
så ni har inga krav på att sälja ett visst antal bank samt kreditkort under en vecka eller månad ? om ja hur många i bästa eller sämsta fall ?
Citera
2021-05-26, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RR-
så ni har inga krav på att sälja ett visst antal bank samt kreditkort under en vecka eller månad ? om ja hur många i bästa eller sämsta fall ?

Har det gått dig förbi att Forex har avvecklat bankverksamheten och all inlåning har flyttats till ICA Banken?
Citera
2021-05-26, 22:09
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engineer
Har det gått dig förbi att Forex har avvecklat bankverksamheten och all inlåning har flyttats till ICA Banken?
Nu erbjuder de iofs fortfarande kreditkort: https://www.forex.se/betala/kreditkort
Citera
2021-05-26, 22:12
Medlem
Forex är gay .. skulle skicka pengar genom western union till nån asiatisk brud för jag ville se hennes fitta .. Dom ställde bara dumma frågor .. bla bla ..måste bevisa att man känner dom i verkligheten.. ät min skit...
Citera
2021-05-26, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallebrogen
Nu erbjuder de iofs fortfarande kreditkort: https://www.forex.se/betala/kreditkort

Förvisso, men Nordea är kreditgivare så någon bankverksamhet har Forex inte kvar.
Citera
2021-05-26, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engineer
ja det har det väl, tack för infon
Citera
2021-05-27, 05:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
Forex är gay .. skulle skicka pengar genom western union till nån asiatisk brud för jag ville se hennes fitta .. Dom ställde bara dumma frågor .. bla bla ..måste bevisa att man känner dom i verkligheten.. ät min skit...

Haha. Är det bara _hennes_ fitta som du vill se?
Senast redigerad av Mindfvcked 2021-05-27 kl. 06:08.
Citera
2021-05-27, 19:49
Medlem
visst har forex handels avtal ? om man har jobbat där i 2 år vilken grundlön, timlön bör man ligga på då när man ska förnya eller byta till annat säljare jobb tex hos elgiganten ?
Citera
2021-05-28, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindfvcked
Haha. Är det bara _hennes_ fitta som du vill se?
det va längesen nu, men hon va väldigt snygg. Sån som man bara ser en gång på en livstid
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in