2021-05-26, 23:42
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Som du vet herr Pölsa kan Demokraterna göra detta alla dagar i veckan. Det skulle välkomnas då det sannolikt skulle trigga en Audit av alla stater. Dvs det alla som önskar fria val skulle välkomna, men en sån som du skulle skruva på sig (fråga dig varför).

Nej, jag tycker republikanerna ska göra det i stater där DJT vann. Fri val däremot är inte oändligt många oändliga audits. Det är bara 4 år mellan valen, det är därför det finns safe harbor day. Efter den dagen tittar man framåt.

Mike Pensé
2021-05-26, 23:43
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Ska vi diskutera LOKALA val in denna tråd?

Detta rör ett lokalt val som skedde 18 maj I ÅR.

Lägg ned. Tror du det spelar någon roll vilket val fusk påvisas ? Det är samma röstmaskiner. Påvisar de fusk i ett val fuskas det i ett annat.
2021-05-26, 23:47
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Lägg ned. Tror du det spelar någon roll vilket val fusk påvisas ? Det är samma röstmaskiner. Påvisar de fusk i ett val fuskas det i ett annat.

Tja rubriken på tråden ÄR:

"Valfusk under USA-valet 2020? Rapporterade incidenter."

Håll dig till ämnet!

Eller tycker du jag ska ta upp historiken HUR NAZISTERNA hävdade röstfusk och senare lyckades med en statskupp och att ni i sekten nu använder exakt samma manual?

Nä det är OT och ett lokal val där någon satt fel rubrik på REP/DEM är också OT!

2021-05-26, 23:48
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Nej, jag tycker republikanerna ska göra det i stater där DJT vann. Fri val däremot är inte oändligt många oändliga audits. Det är bara 4 år mellan valen, det är därför det finns safe harbour day. Efter den dagen tittar man framåt.

Mike Pensé

Inte alls. I alla stater man nu avser eller utför audits kommer senatorn sannolikt återkallas och ersättas med en Republikan.

Navarro pekar på 3 Republikanska senatsplatser
https://gab.com/BannonWarRoom/posts/106292376765614064
2021-05-26, 23:51
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Citat:
Bra, du litar alltså på SOS som höll i valet och dennes försäkran ? Naivt.

Jag tror istället att Pakistan satt på röstrullorna och switchat röster åt Dominion i Clark County. Valt folk ur rullor sen lagt en röst på Biden..Det enda sättet att få reda på detta, blir en audit i Clark county.

Du TROR? Min gamla farmor brukade säga:" Tror, det gör man i kyrkan. Antingen så vet man eller så vet man inte. Vet man inte ska man hålla käften."
2021-05-26, 23:51
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Inte alls. I alla stater man nu avser eller utför audits kommer senatorn sannolikt återkallas och ersättas med en Republikan.

Navarro pekar på 3 Republikanska senatsplatser
https://gab.com/BannonWarRoom/posts/106292376765614064

Men om man börjar röra om som du vill kommer även framtida val att bli lika röriga. Tänk dej samma typ av kokosboll som DJT som ledare för demokraterna. GOP kommer ju inte att ha ensamrätt på denna valfusktaktik.

Mike Pensé
2021-05-26, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Ungefär som Crackheadet och Kuddmannen Lindell som kan se valfusk som ingen annan hittat.
Du menar väl snarare "upptäcker fusk som andra försökt dölja"?
2021-05-27, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeleniek
Kanske du kan fylla i detta påstående åt mig.

Joe Biden stal presidentvalet 2020 genom att ________________ röster till sin fördel.
Sure!

Joe Biden stal presidentvalet 2020 genom att fuska till sig röster till sin fördel.
2021-05-27, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WolfmanJackSr
Du TROR? Min gamla farmor brukade säga:" Tror, det gör man i kyrkan. Antingen så vet man eller så vet man inte. Vet man inte ska man hålla käften."
Engelskans "believe" översätts fattigt till svenska. Det kan antingen betyda att man "tror" = ej veta, eller att man "tror" = vara övertygad om att något är fallet. I det här fallet tolkar jag uttalatet som att man är ÖVERTYGAD om att Pakistan satt på röstrullorna och switchat röster åt Dominion i Clark County!
2021-05-27, 00:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Engelskans "believe" översätts fattigt till svenska. Det kan antingen betyda att man "tror" = ej veta, eller att man "tror" = vara övertygad om att något är fallet. I det här fallet tolkar jag uttalatet som att man är ÖVERTYGAD om att Pakistan satt på röstrullorna och switchat röster åt Dominion i Clark County!

Nu svarade ju Nixter på svenska din pajas
2021-05-27, 00:14
Avslutad
Citat:
Sure!

Joe Biden stal presidentvalet 2020 genom att fuska till sig röster till sin fördel.

I vilket land då? Flip Flop Ninja land?
2021-05-27, 00:24
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Citat:
Sure!

Var det han själv som fixade allt fusk? Och det från sin källare? Wow, det var inte dåligt av en kille som många här anser var totalt inkompetent och dessutom dement.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in