2021-05-26, 23:26
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ms18
Engelska medier skriver om att Poch kan tänka sig att gå tillbaka till Tottenham...
Källa? Jag har iaf inte hört/läst ngt om detta. De senaste uppgifterna från England är att Tottenham har varit i kontakt med Roberto Martinez.

Tror nog att Pochettino inser att han överpresterade med spurs, och att det inte är en klubb för vinnare.
Citera
2021-05-27, 03:01
Medlem
ms18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Källa? Jag har iaf inte hört/läst ngt om detta. De senaste uppgifterna från England är att Tottenham har varit i kontakt med Roberto Martinez.

Tror nog att Pochettino inser att han överpresterade med spurs, och att det inte är en klubb för vinnare.

Räcker med att goggla hans namn för att se att flera medier skriver om det.
Citera
2021-05-27, 07:40
Medlem
EnLitenFryss avatar
EL-förlust för United, det trodde jag inte. Kändes som att United kom in i finalen med momentum och självförtroende. Man är svårslagna, och en klart vassare trupp än Villareal. Trodde det skulle bli ganska komfortabelt. Tydligen inte.

Såg någon som gnällde på Shaw och Bailly för 1-0 men jag tycker vår svensk ska göra det bättre där. Han hamnar på efterkälken och stör alldeles för lite.

Gällande OGS: Jag trodde han skulle varit borta för länge sen (mea culpa), helt enkelt för att han är för dålig. Saknar kunnandet och idéerna för att ta tillbaka United till en ny storhetsperiod. Med det sagt har det varit hans bästa säsong i tränarkarriären någonsin (väl?) och han bör sitta tryggt en bra bit in på hösten.

Vad tänker United-fansen? Är denna säsong som ändå varit ett steg framåt Oles förtjänst, eller är det trots Ole - det är spelare som Fernandes som sminkar grisen?
Citera
2021-05-27, 08:36
Medlem
Ironi att just United förlorar på straffar!!!
Citera
2021-05-27, 09:42
Medlem
ms18s avatar
Sjukt att gollum får vara kvar. Både zidane och conte är ju lediga nu, vill man försöka dominera i toppfotbollen så fixa någon utav dessa.
Citera
2021-05-27, 09:50
Medlem
ms18s avatar
Svenska folket har röstat fram årets PL elva och jag skämms. Vuxna människor som är så töntiga och bara röstar på sin klubbs spelare när dom innerst inne vet att det finns bättre spelare.

Mendy, AWB, Maguire, Dias, Shaw , Kanté, Fernandes, Mount, Salah, Rashford, Kane.

Pinsamt.
Citera
2021-05-27, 10:14
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Svenska folket har röstat fram årets PL elva och jag skämms. Vuxna människor som är så töntiga och bara röstar på sin klubbs spelare när dom innerst inne vet att det finns bättre spelare.

Mendy, AWB, Maguire, Dias, Shaw , Kanté, Fernandes, Mount, Salah, Rashford, Kane.

Pinsamt.

Märks vilka lag som är populärast här iaf. City verkar inte ha mycket stöd.
Citera
2021-05-27, 10:17
Medlem
ms18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Märks vilka lag som är populärast här iaf. City verkar inte ha mycket stöd.

Japp, och bevisar ju att United fans är efterblivna och lever i sin egna bubbla.
Citera
2021-05-27, 10:20
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Japp, och bevisar ju att United fans är efterblivna och lever i sin egna bubbla.

Ogillar City men hade ändå placerat in 4-5 av deras spelare, minst.

Att inte ens ha med De Bruyne är tjänstefel.
Citera
2021-05-27, 12:26
Medlem
Citat:

Pinsamt.
Var kan man se den omröstningen någonstans? Svenskafans?
Min elva. Jag ställer upp med en 3-5-2 formation istället för 4-3-3.

Martinez
(Aston Villa)

Dias (M.City) - Concelo (M.City) - A.Robertson (Liverpool)

Son (Spurs) - Gundogan (M.City) - Kante (Chelsea) - Kevin De Bruyne (M.City) - Fernandes (M.U)

Kane
(Spurs) - Salah (Liverpool)

På bänken hamnar Ederson (Man C.), Cresswell (Westham), Trent Alexander (Liverpool), Sousek (Westham), J.Wardy (Leicester)
Citera
2021-05-27, 13:29
Medlem
ms18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Var kan man se den omröstningen någonstans? Svenskafans?
Min elva. Jag ställer upp med en 3-5-2 formation istället för 4-3-3.

Martinez
(Aston Villa)

Dias (M.City) - Concelo (M.City) - A.Robertson (Liverpool)

Son (Spurs) - Gundogan (M.City) - Kante (Chelsea) - Kevin De Bruyne (M.City) - Fernandes (M.U)

Kane
(Spurs) - Salah (Liverpool)

På bänken hamnar Ederson (Man C.), Cresswell (Westham), Trent Alexander (Liverpool), Sousek (Westham), J.Wardy (Leicester)

Ingen Foden?

Såg elvan på viaplay
Citera
2021-05-27, 13:37
Medlem
ms18s avatar
Nästa säsong blir Oles ''riktiga'' test. Samt att Ole gjort sig förtjänt av att få stanna. Man verkar även riktigt nöjda med att han har tagit upp United fyra platser.

Redcafe verkar inte så jätte besvikna på honom..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in