Citat:
Ursprungligen postat av
ModPodge
Ja, jag tror också Jocke behöver komma ut ur sin bi- eller bög-garderob.
AHA! NU FÖRSTÅR JAG!!! Anledningen till att Jocke blev så arg över att Joz låg med någon i en garderob var så klart att Jocke velat ligga där!! Ren språklig undermedveten psykologi!
Jocke verkar helt besatt av Joz. Han ville medverka i Anjou ”dokumentär” för att kunna prata om Joz. Känna sig nära Joz! Freudianskt så det visslar om det!!!
Frågan som jag har funderat på är vad snacket om att Jocke blåser skatteverket och inte blir utredd av ekobrottsmyndigheten.. än.. och vad det egentligen betyder.
Så frågan jag ställer nu är om det är lagligt att ta pengar från ett skattepliktigt aktiebolag för att pumpa in alla pengar i ett lyxhus som pimpas till max och som sen kan säljas skattebefriat genom tex. en annons på blocket.
Är det lagligt eller inte att göra så?
Jag kan tro att det inte är lagligt att undvika skatt och att även använda aktieägarnas pengar för att köpa prylar som sen kan säljas privat medans aktieägarna får ta den ekonomiska smällen för kalaset.
Jockes födelsenamn äger ju huset vilket betyder att privat skattebefriad försäljning är möjlig.
Hörde även om att Ulf Lundell och Jocke har bråkat eller något liknande, och att Jocke då bestämde sig för att heta Lundell i efternamn.. för att jävlas med Ulf Lundell som tydligen inte gillar Jocke.
Det kan ju vara osannt också men det är trovärdigt för mig med tanke på hur Jocke beter sig och kan hänga ut vem som helst när som helst.
Man kan ju göra en lista över dom som drabbats av Jockes uthängningar.
Det började med Therese Lindgren.
Sen var väl Jockes bror Chrille som hängdes ut och blev rosenrasande och berättade om att Jocke en nån sorts demonunge som försökte mörda sina syskon vilket fick han skickad till ett väldigt strängt fosterhem. Totalt empatilös psykopat enligt Jockes brors ord.
Sen var det väl familjen som dom köpte huset av och som utmålades som barnmördare som försökt att mörda Jockes ofödda unge lixom. Jocke blev dömd i domstol.
Sen var det Joz som fick ta mest stryk då Jocke nu hade lärt sig att han kommer undan även om han tjänar pengar på grova förtal som svenska domstolar inte vågar ta upp eftersom Jocke är en sån gangster att tillåmed domstolar skakar.
Och nu är det Lokalsnubben och Olof som hängs ut.
Jocke skickade en miljon ungar för att massrapportera alla videos på Lokals kanal vilket gjorde att dom tog ner intervju där Pablo Escobars bror var med, men som Jocke nu har fått ner från den kanalen men inte från youtube.
Tänk att Colombias drogkartell kom in på youtube och försökte avända yttrandefrihet medans Jocke som den gangster han är, fick lov att skicka sina soldater i form av en miljon ungar för att rapportbomba youtube för att ta ner videos där ledaren för drogkartellen hörs i telefonsamtal som Jocke nu har fått bort.
Det sägs att det finns konsekvenser om man bråkar med den gubben så Jocke lär väl bli klippt efter sina "gangsterfasoner" på youtube. Det är bara min tro dock. Borde inte vara så svårt för nån att hitta Jocke när han har en folkbokföringsadress som är offentlig och där Jocke befinner sig.
Sätter nån riktig gangster ett pris på Jockes huvud så vore det väldigt enkla pengar när Jocke har som en besöksadress som är offentlig på internet precis som alla andra svenskar.
Tänk att dom kommer in på jockes arbetsplats och försöker tala fritt om honom utan hans tillåtelse.
Han satt ner foten direkt. LOLOLOLOL