2021-05-26, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Å ena sidan säger du att Trump ”inte är inblandad”, å andra sidan citerar du honom sägandes att ”de upptäckt drösvis med oegentligheter”. Hur kan Trump veta detta om han inte är inblandad när inget officiellt resultat är presenterat?

Är han synsk?

Ungefär som Crackheadet och Kuddmannen Lindell som kan se valfusk som ingen annan hittat.
Han hämtar sina uppgifter från MAGA-twittrare, rykten och privat hörsägen - liksom många av hans fans här i tråden.
2021-05-26, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Vad är det för fusk och korruption som ska motverkas?
Undrar då det är kliniskt rent ifrån bevis för systematiskt valfusk, så vad för fusk och korruption.

Undrar då jag bara ser or dom det, men aldrig några bevis.

Lindell myntslår sin facism, men vad vill du sagt med det?
"Vad är det för fusk och korruption som ska motverkas?"
Om du intebegriper det fast det står i trådens namn så är du mer efterbliven än någon nånsin kunnat tro
2021-05-26, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K1ngen
"Vad är det för fusk och korruption som ska motverkas?"
Om du intebegriper det fast det står i trådens namn så är du mer efterbliven än någon nånsin kunnat tro

Säg som det är, The Big Lie handlar om sinnessvaga som fantiserar om valfusk. Det min vän, ÄR sanningen!

Det har inte presenterats något valfusk alls på ett halvår senare. Några enstaka som försökt rösta för döda röstade ju för Trump men det är helt betydelselöst.
2021-05-26, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Trump försäkrar i en ny intervju att han INTE är inblandad i auditen i Arizona, men tillstår att de redan upptäckt drösvis med oegentligheter.

https://www.thegatewaypundit.com/2021/05/not-involved-looks-like-finding-tremendous-fraud-president-trump-discusses-az-audit-live-interview-v ideo

Kanske du kan fylla i detta påstående åt mig.

Joe Biden stal presidentvalet 2020 genom att ________________ röster till sin fördel.

Jag har ännu inte förstått hur ni exakt tror att Joe Biden stulit valet.
Har han flippat röster och sedan flippat röstkvitton så att den som loggar in och följer sin röst inte ska kunna se att de fått den ändrad från Trump till Biden?

Har han registrerat 10milj+ döda väljare och sedan tagit emot deras röstkort?

Har han ändrat röstlängden så att Trumps väljare fått sina röster utslängda? Om så,hur lyckades han göra det utan att en enda trump supporter vänt sig till sin valnämnd för att protestera att de strukits från alla listor?

med mera med mera...

Har du även tid att kommentera anklagelserna om Frankfurtservern så uppskattar jag det med.

Det här är vad jag tror pågår:
Ingen här tror att massivt valfusk har skett och de flesta inser att Trump fick färre röster än Biden, men det känns glädjande att få "ge igen" efter gamla oförätter såsom rysslandspåret 2016.
2021-05-26, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSmoker
30 000 ballots i Georgia är fake , intressant.

Säkraste valet någonsin säger pedofilens anhängare.

Nu har du allt missuppfattat, ”säkraste valet någonsin” var det ”Homeland Security” som sa, alltså en myndighet under Trump. Detta instämde sedermera Justitiedepartementet, under Trump, genom Bill Barr, i. De två internationella valobservatörs organisationerna OSSE (från Europa) och OAS (organization of American States), bägge på inbjudan direkt från Trump, menade att den enda som försökt påverka valet på ett oegentligt sätt var Trump och att valet, i övrigt, var säkert. Från rapporten; ”inte har observerats några allvarliga oegentligheter som skulle kunna ifrågasätta valresultatet”.

Så det var inte Trumps (aka pedofilen) anhängare som påstått att det var det säkraste valet. Kanske därför de letar efter Bambu & Soyaspår på valsedlarna. Tydligen hade de hittat spår efter Cheetos på en valsedel.
2021-05-26, 20:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheSmoker
30 000 ballots i Georgia är fake , intressant.

Säkraste valet någonsin säger pedofilens anhängare.

Såväl Trumps Justitieminister Barr, Homeland Security,Georgias guvernör Kemp (R) och 52 Domare Trump själv utnämnt menar att inget betydande väljarfusk eller valfusk har skett. Jag vet inte varifrån du fått siffran om 30000 fake ballots i Georgia men det är felaktigt.

Vill du redovisa en källa?
2021-05-26, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeleniek
Såväl Trumps Justitieminister Barr, Homeland Security,Georgias guvernör Kemp (R) och 52 Domare Trump själv utnämnt menar att inget betydande väljarfusk eller valfusk har skett. Jag vet inte varifrån du fått siffran om 30000 fake ballots i Georgia men det är felaktigt.

Källan är allas vår Nixter, som plockade denna siffra ur sitt arsel häromdagen, utan att i sin tur redovisa källa eller att ens länka till Gatway Pundit, Warroom, Lindell eller andra alt right galningar.
2021-05-26, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Källan är allas vår Nixter, som plockade denna siffra ur sitt arsel häromdagen, utan att i sin tur redovisa källa eller att ens länka till Gatway Pundit, Warroom, Lindell eller andra alt right galningar.

Jaha ja, Då förstår jag.
2021-05-26, 20:21
Medlem
Haddock93s avatar
https://www.washingtonexaminer.com/news/voight-election-stolen-trump-soros

Jon Voight says election was 'stolen' from Trump and blames George Soros

Citat:
Actor Jon Voight said he believes the 2020 election was “stolen” from former President Donald Trump in large part thanks to billionaire Democratic donor George Soros.

“I mean, there's so much evidence that it was a stolen election,” Voight said during an appearance on The Truth with Lisa Boothe podcast. “I take this back to the moment when Soros realized that Trump had been elected by the American people, and he said, ‘This is a disaster.’ And he meant it.”

Voight said Soros “threw down the gauntlet” after Trump’s 2016 victory, making it his mission to “never let this happen again” ahead of the 2020 election.

“And it was he and the Democrat leadership and all of the people on the Left who gathered together to stop this man and to make sure that this next election would not repeat itself,” Voight said, adding that Democrats “had a big problem” in trying to defeat Trump because of his accomplishments.
2021-05-26, 20:27
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
https://www.washingtonexaminer.com/news/voight-election-stolen-trump-soros

Jon Voight says election was 'stolen' from Trump and blames George Soros

Det här förändrar allting! Nu känner jag mig allt bra dum...
2021-05-26, 20:34
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Det här förändrar allting! Nu känner jag mig allt bra dum...

Nej det förändrar ingenting, men det är tydligt att public opinion i USA börjar förändras eftersom Voight vågar gå ut och säga det här.
2021-05-26, 20:35
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeleniek

6 vittnesmål, skriftligt. Alla vana valarbetare som dessutom kommer från båda partierna.

Sluta nu. Fusket är upptäckt och kommer exponeras i Georgia. Tom "Guvernör" Brian Kemp är ju nu ute och raljerar om att poströsterna inte har hanterats väl.

Kemp är en del av problemet, han köpte Dominion maskinerna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in