2021-05-26, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Som kvinne så kan jeg bare si at for å bli skuffet må man ha en forventning om noe. Her er det tydelig at AEH forventet både gratulasjon og feiring. Hvis det stemmer at hun har fortalt at hun vil skilles, hvorfor i all verden skal de feire en bryllupsdag? Det er normalt slik at omsorgsfulle mennesker som investerer i forhold og relasjoner selvfølgelig gratulerer med dagens osv, men jeg kan ikke se hvorfor dette er like viktig på dette stadiet (nesten gift i 50 år) kontra i 20-30 årene hvor man kanskje ikke er gift og "gått inn". Jeg kjenner selv til familiemedlemmer som ber f eks barn kjøpe bryllupsgave fordi de selv ikke aner hva som vil slå an, men hvor ektefølt er nå det? Det er bedre å motta noe ektefølt og uforventet enn noe som gis bare fordi det forventes og nærmest på tvang og hvor man ikke har valgt ut gaven selv.
Det ikkje vanlig å sende en slik sms til venninner uansett.Spesielt ikkje i den alderen.Tolker du sms´en isolert så er det gale,tolker du den i lys av ektepakten,så skal du være bra naiv om du synes at alt virker på stell.
Citera
2021-05-26, 15:44
Medlem
Skal man gjette 50% til ru,mz, og resterende 50% til drapsmennene (som sikkert allerede er overført for lengst)? Gutta blir rike og kan kjøpe ekte rolex, respect.
Citera
2021-05-26, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av datomerking
- I tillegg ser man på MAZ sin profil at han pleier å legge ut noe stort sett hver dag, gjerne flere ganger om dagen. Men mellom 29. Oktober 2018 og 6. November 2018 kommer det ingenting. Er vel ikke bare meg som syntes dette er litt merkelig?

Akkurat dette syns jeg var en interessant observasjon! Det kan naturligvis være tilfeldig.

Men han legger altså ut noe

13, 15, 17, 18, 20, 21, 23, 24, 26, 28 og 29. oktober, så er det stille frem til han igjen legger ut ting 6, 7, 9, 11, 12, 16, 17, 18, og 20. november.

Det postes hyppig i perioden, men altså ikke akkurat rundt månedsskiftet. Hvorfor?
Citera
2021-05-26, 16:00
Medlem
De har nok fått litt noia pga fallet i krypto og har skyndet seg å opprette firmaet.
Citera
2021-05-26, 16:15
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toiko1
Skal man gjette 50% til ru,mz, og resterende 50% til drapsmennene (som sikkert allerede er overført for lengst)? Gutta blir rike og kan kjøpe ekte rolex, respect.

RU bør nok være forsiktig med hvitvasking, økonomien hans er nok under lupen.

Citat:
Ursprungligen postat av FlashBaronen
Det postes hyppig i perioden, men altså ikke akkurat rundt månedsskiftet. Hvorfor?

Kanskje han var med RU til "Lofoten"...?
Citera
2021-05-26, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
RU bør nok være forsiktig med hvitvasking, økonomien hans er nok under lupen.

Kanskje han var med RU til "Lofoten"...?

RU, som er en naiv sjel, kan ha trodd han kunne lure noen, ved å poste bilde fra Nord-Norge den 31.12.2018
Citera
2021-05-26, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinnUrlig
Det ikkje vanlig å sende en slik sms til venninner uansett.Spesielt ikkje i den alderen.Tolker du sms´en isolert så er det gale,tolker du den i lys av ektepakten,så skal du være bra naiv om du synes at alt virker på stell.
#submissive...
Citera
2021-05-26, 16:25
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
RU, som er en naiv sjel, kan ha trodd han kunne lure noen, ved å poste bilde fra Nord-Norge den 31.12.2018

Du mener selvsagt 31.10.2018. Men jeg synes den andre oppdateringen fra samme
dato er mer interessant - bildet med meldingen 'HEX - UNIVERSAL - ("not global")'.

Adressene i trusselbrevet var vel i hex?

Når det er sagt, så tenker jeg samtidig at det ville forundre meg sterkt om
folk som vitende var med på noe alvorlig straffbart, faktisk ville legge ut slike "hint"
på profilene sine.
Senast redigerad av Svartediket 2021-05-26 kl. 16:28.
Citera
2021-05-26, 16:52
Medlem
Citat:
dato er mer interessant - bildet med meldingen 'HEX - UNIVERSAL - ("not global")'.

folk som vitende var med på noe alvorlig straffbart, faktisk ville legge ut slike "hint"
på profilene sine.
Lurer på hvilken forklaring han ga til politiet, på at han to ganger endret profilbildet 31 oktober 2018 ? Dessverre har vi ikke klokkeslettene for endringene, men endringene må jo være en konsekvens av det som skjer den dagen. Akkurat som hele kidnappingen er en konsekvens av at han så tidlig som 23 mars 2018 gikk rundt å pratet om Hvalen han hadde kommet i kontakt med.
Citera
2021-05-26, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
RU, som er en naiv sjel, kan ha trodd han kunne lure noen, ved å poste bilde fra Nord-Norge den 31.10.2018
Hadde han ikke hatt et alibi den dagen, hadde han hatt gigantiske problemer. For han passer som hånd i hanske, når det gjelder alle krypto valuta forberedelsene på nettet våren og sommeren 2018.
Citera
2021-05-26, 17:20
Medlem
Citat:

på profilene sine.

Har skrevet det før; bildet hans er fra en tegneserie som heter Last Man Standing: Killbook of a Bounty Hunter av Dan Luvisi. Det er jo også litt spesielt.
Senast redigerad av katastrofetanken 2021-05-26 kl. 17:22.
Citera
2021-05-26, 17:21
Medlem
Citat:
Han slapp vel ut på prøve i juli 2018. Han har nok (eller ihvertfall hadde) ganske streng meldeplikt.
Ellers kan vel han knapt sies å være i noen "gråsone", snarere en tung kriminell.

Fins det noen krypto- eller forretningsmessige koblinger til ham, annet enn at han er i kretsen til RU?
Nei, men han holder også på med noe data og IT greier som selvstendig næringsdrivende, dog langt ifra krypto. Dessuten flasher han veldig mye cash på Instagram og har adresse Oslo. Men umulig å si om det er en kobling. Ville ikke vedda på det, men heller ikke imot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in