2021-05-26, 12:12
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Ja det har du rätt i, men den stora bomben, är hur Majkgård uppenbarligen ljugit, när hon beskrivit Esbjörns "stora problem".

Hela den här soppan är ju uppbyggd på lögner från anhanget runt E*björn, jag lider verkligen med honom, han har kommit i kläm rejält tack vare bekantskapen med den giriga Majkgård.

Någon borde upplysa henne om att liksvepningar inte kommer med fickor, hon kan inte få med sig allt hon äger i graven.
2021-05-26, 12:18
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Hela den här soppan är ju uppbyggd på lögner från anhanget runt E*björn, jag lider verkligen med honom, han har kommit i kläm rejält tack vare bekantskapen med den giriga Majkgård.

Någon borde upplysa henne om att liksvepningar inte kommer med fickor, hon kan inte få med sig allt hon äger i graven.
Läste in mig mer, han är rätt kritisk mot delar av vad Karlson skriver, speciellt i Karlssons senare kompletterande yttrande.
Men Majkgård!
Herregud vad den kvinnan har överdrivit!
Synd att hennes del, ligger under sekretess.
2021-05-26, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Expressen med Binninges kompis Brännström är också snabba.

https://www.expressen.se/dinapengar/bostad/ebba-busch-tar-hjalp-av--sin-mamma-i-husbraket/

Så oförskämt att säga att Ebba tar hjälp av mamma.
Om mamma var med så ska hon såklart vittna.
Eller ska mammor uteslutas som vittnen?

Brännström,,,BRÄNNSTRÖM hooo hoo!
Antar du är härinne, läs och förstå att den rubriksättningen var väldigt barnslig.
2021-05-26, 12:22
Medlem
Kära Flashbackkollegor,
(får jag kalla er för det? )

Ni gör ett så bra job med införskaffande av dokument och leta reda på källor.

(sen att vissa inte tycker som jag det får jag ju försöka överleva )
2021-05-26, 12:24
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba

Antar du är härinne, läs och förstå att den rubriksättningen var väldigt barnslig.
Mycket fult gjort av Expressen!
Senast redigerad av Knut-Anne 2021-05-26 kl. 12:33.
2021-05-26, 15:07
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba

Nån sa att Ebbas mamma är jurist, isåfall är ju hon inte direkt som en random mamma...
2021-05-26, 16:09
Medlem
nova68s avatar
Citat:

https://www.expressen.se/dinapengar/bostad/ebba-busch-tar-hjalp-av--sin-mamma-i-husbraket/

Jag tycker den sista meningen säger allt om Katarinas uppfattning, om Expressen och Brännströms jakt på scoop.

Kallelseuppgifter tillhandahåller rätten/motpartsombudet på förfrågan inför att kallelse ska ske i målet.
Detta för att inte i onödan utsätta dessa personer för onödiga mediekontakter
2021-05-26, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Läste in mig mer, han är rätt kritisk mot delar av vad Karlson skriver, speciellt i Karlssons senare kompletterande yttrande.
Men Majkgård!
Herregud vad den kvinnan har överdrivit!
Synd att hennes del, ligger under sekretess.
Ja jösses.
Katrin är stringent och tar viss höjd för fulspel mot bl a media med några kommentarer.

Men vilken fröjd att läsa Jans sakkunnigutlåtande! Kompetent, klart och förklarande av sina slutsatser och varför Barry delvis är oprofessionell samt vilken spark mot Majkgård! Och utan en enda personlig värdering!
Hon får jobba i motvind nu! Det är alltid nåt.

Men expressen fortsätter på sin inslagna ruttna väg! Ja ja, vem är egentligen förvånad….
2021-05-26, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Nån sa att Ebbas mamma är jurist, isåfall är ju hon inte direkt som en random mamma...

Borde vara straffbart att använda sin mamma som dessutom är jurist som vittne (sarkasm/humor)
2021-05-26, 16:22
Medlem
Noterar att inte nu heller nämns Ebbas två mäklare som värderade, endast Notars bakdaterade.

Mäklare X o dennes värdering vill hon inte visa fram! Varför?
2021-05-26, 16:27
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvoellersaab
Ja jösses.
Katrin är stringent och tar viss höjd för fulspel mot bl a media med några kommentarer.

Men vilken fröjd att läsa Jans sakkunnigutlåtande! Kompetent, klart och förklarande av sina slutsatser och varför Barry delvis är oprofessionell samt vilken spark mot Majkgård! Och utan en enda personlig värdering!
Hon får jobba i motvind nu! Det är alltid nåt.

Men expressen fortsätter på sin inslagna ruttna väg! Ja ja, vem är egentligen förvånad….
Vore kul om det finns möjlighet för Katrin att grilla henne om detta.
Det ger också Esbjörn tillfälle att höra vad hans "nära och kära" säger om honom.
2021-05-26, 16:35
Medlem
Citat:

Någon nämnde vad som stod i sista meningen i artikeln, vad står det??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in