Citat:
Ursprungligen postat av
Bratis
Jaså. Det måste man alltid ha i åtanke?
Har du gått över vad mer din källa som far med osanning tillfört tråden via dig under åren?
För några veckor sedan så försökte någon att skapa ett Facebookkonto i BWs namn. Han varnade sina vänner för detta och hänvisade till sitt yrke på rättspsyk och att det var smart att inte besvara förfrågningar från det kontot. Han skrämde upp sina vänner i undermening. Kan ej hjälpa att jag undrar om det var någon härifrån som öppnade konto i hans namn?
Jag har fått detta förmedlat till mig då jag själv vägrar facebookskiten. Fick då även veta att där hökar BW över sitt konto likaväl som över vänners. Han har full koll direkt, alla tider på dygnet så nog är han på sin vakt alltid. Detta började tydligen för flera månader sedan, att min vän märkte det beteendet. När exakt vet jag inte men vem är så seriöst intresserad av Facebook o h varför. Ni som har Facebook, är detta vanligt att folk ständigt är uppkopplade på Facebook?
Angående det jag fetmarkerat.
Här får du förklara vad du menar. Vilken källa menar du, som farit med osanning i tråden via mig "under åren"? Jag vet ingen av mina källor som farit med osanning, inte vad jag har kommit på i alla fall.
Varför frågar du mig ang, att någon försökt skapa Facebook-konto i BW:s namn? Jag har ingen aning om vem det skulle kunna vara. Det är inte jag i alla fall; jag har knappt tid och ork att vara inne på mitt eget konto.
Ja, det finns vissa som ofta är inloggade. De kanske inte har så mycket till liv annars? Och det finns säkert sjuka individer där. Vem skulle vilja/försöka öppna ett konto i annans namn? Det låter riktigt stört! Bra att BW håller koll. Det kanske finns vägar för honom att gå för att spåra försöket?