Citat:
Ursprungligen postat av
ABljuger
Estlands president tycker att Belarus bör kastas ut fr VM. Jag säger JA! Då får Sverige en gratischans!

Det är alltså där Tre Kronor befinner sig. Kasta ut Vitryssland ur turneringen så vi kanske får en chans...
Citat:
Ursprungligen postat av
Kolgrill-ftw
Gillade Renberg bättre som spelare, men han duger.
Hade velat se Wikegårds utbrott efter senaste förlusten, riktigt mycket.
Wikegårds svada kan ibland vara rolig men ibland är det mycket floskler och plattityder. Jag vill lyssna på fd spelare som berättar hur man tänker, taktik, vad händer mellan perioderna, hur tänker coacherna osv osv.
Citat:
Ursprungligen postat av
HerrGickhan
Renberg bemödar sig att lägga ut texten ungefär på samma sätt som Martin Stenmarck när han ska ge sin syn på livet och tingens väsen. Det blir en massa om och kring bara för att få prata.
Överlag så säger ju dessa »experter« ingenting som man inte redan vet.
Inget fel på Renberg egentligen, men han är nog väldigt PK för att få sitta i studion.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kolgrill-ftw
Jaha, vad tror ni?
Kommer man att glida runt, äta glass och prata värdegrund eller kommer man försöka vinna mot Toblerone mountains ikväll?
Finns inte en chans att man slår Schweiz ikväll. Man får väl stanna kvar för de andra lagens skull och spela av matcherna, men helst borde man bara åka hem. Det här är skamligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
margiela94
Skulle sätta mina pengar på att det är stenkört. Det är som Rönnberg var inne på att det är oroväckande hur uppgivna tre kronor ser ut i båset, noll kämparglöd. För övrigt är Klingberg borta o Bäckström/Hagelin skadade/tackat nej.
Instämmer. Nu är ju truppen i stort sett fylld, men vem vid sina sinnes fulla bruk skulle ansluta till en trupp som förlorat mot Danmark två gånger och Vitryssland en?
Citat:
Ursprungligen postat av
HerrGickhan
Åh herregud, det är ju åt helvete för många pajasar oavsett kön. Den ende som är värd att lyssna till är Håkan Loob. Värst är Renberg.
SVTs kvoteringar i herrarnas hockey och fotboll måste få ett slut. Så jävla irriterande att lyssna på folk som man vet inte vet ett skit. Roth kan väl kommentera damhockeyn eller sätter man en kvalificerad herrhockeyspelare till det? Foppa? Sundin? Lidström?