2021-05-25, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Du skrev precis olika kommentarer. I den ena att produktionen ordnat fest i Täby och att privatperson fixat fest i lokal. Och nu detta. Hur ska du ha det? Och exakt hur vet du allt detta? Är du kompis med någon av deltagarna eller?
Båda efterfesterna sög kuk så många drog rätt snabbt vidare mot nya äventyr,

är polare med en från förra året så har väl lite koll så att säga.
2021-05-25, 04:19
Medlem
Nu är Amilia på väg hem. Så ja det stämmer nog vad han Jimmie berättar.
2021-05-25, 04:19
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Sant förvisso... de kanske vill festa och bli fulla ifred bara utan att hamna på sociala medier sedan
"Aranxa hånglade med Juddan och Dikmen twerkade" typ

Ja gud de har absolut ingen skyldighet att bjussa oss på foton eller stories från efterfest haha. Jag ba var fundersam kring bötesgrejen när det gäller det.
2021-05-25, 04:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Nu är Amilia på väg hem. Så ja det stämmer nog vad han Jimmie berättar.
Jackie ordnade festen i Täby, 200 per skalle i nån lagerlokal. Den sög
2021-05-25, 04:42
Medlem
löser mer info imorrn om festen, kan säga så att jag blandade ihop produktionens fest med en annan. dom har inte stått för någon fest utöver det i huset. jackie löste alternativ fest i Täby där flera ur produktionen medverkade dock. men som sagt, mer info kommer imorgon
2021-05-25, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ja helt otroligt, var faktiskt mentalt förberedd på att dom skulle ge narccissisten vinsten.

Men det goda besegrade det (mycket) onda! 🙂
Puuuuujh! Yes! Håller mmed dig till 💯mer än så 🏆🥇🎉. Hade självgoda narcisisten från orten vunnit hade jag....?🤯🤬😭😱
För att inte prara om tv 4 koncrnen totalt blivit merrinhda. Försg Robinson grejjen i förrgår, och om elak narcisistiska ungen vunnit. Men Tack o lov Tycker som du!
2021-05-25, 06:52
Medlem
Så himla skönt att rätt person vann, får tacka er som underhållit en här i tråden under säsongen. Utan er hade nog BB vorit rätt trist. Hoppas vi ses nästa år igen. Må bäst o kramis till er alla.
2021-05-25, 06:57
Medlem
DyslexiKungens avatar
Hur länge var hon som vann i huset, jag minns inte henne fråb dag ett att hon klev in i huset.
2021-05-25, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Oscar du är dig lik, lika förutsägbar som alltid. Sorry men du har nada koll på vad som säljer och på vad som slår, är ledsen att slå sönder din lilla bubbla men tråk Emelie kommer inte komma någonstans mer än hem till lilla Ystad eller rida på Dennis påk ett tag. Tanja och Nardos kommer ha massa samarbeten och jobb framöver. Du vet karisma och kontakter are the shit i media världen. Så fortsätt du vara bitter och negativ och inbilla dig att en nobody utan utstrålning har en chans . Så korkad🤣🤣🤣
Vad trevlig du är då🤔🤐😴 NOT!!! Med tanke på hur du uttrycker dig till andra och om andra, felbedömningar du gör kan du inte ha en alltför framskriden position i varken samhälle, världen eller geografikt. Jag är övertygad om att Emelie har en väl så positiv framtid tillmötes. Utstrållning, trevlig och huvudet på skaft. Hon har gjort en enorm positiv PR för sig själv.! 🏆🌹
2021-05-25, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Hahahahahhaha va?!
Vadi h--–--e skriver du? Knäpp eller? 🤪🤪🤔
2021-05-25, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja vad tyst det blev på dem.. Skönt De trodde de skulle kunna dra rasistkortet för att få sin otrevliga kandidat att vinna.
HAHAJA jag dog dock när Emelie kom trea då trodde jag nä detta kan inte stämma och tänkte nu vinner nardos. Var SÅ SÄKER
2021-05-25, 07:24
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Jackie ordnade festen i Täby, 200 per skalle i nån lagerlokal. Den sög

Men gratis för deltagarna eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem