2021-05-25, 00:03
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Japp, jag nämnde detta för 1 vecka sedan när Tanjas kontoansvarige inte var "snabb" nog att lägga upp ett inlägg om nardosrasism. Helt absurt. Även andra hot som jag ej läst om ännu av andra orsaker...
Chockerande men inte förvånande. Nu är jag helt plötsligt glad att inte Simon vann.
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Är det bara jag som känner att man typ förlorat några vänner nu när det är över? Skum känsla

Ingen konstig känsla alls. Vi har i princip snackat med varandra dagligen. Precis som de i huset, enda skillnaden är att vi inte ser varandra. Men det kommer en ny tråd snart där vi fortsätter snacka.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tactile
>>Nja, Simon tycker inte illa om Tanja. Utan att produktionen valde att sätta henne där. Som jag har sagt tidigare, ge oss ett BB med helt okända människor. Back to the roots...it will be fun
Förresten Simon har en sådan dålig karaktär så det är möjligt att han inte hatade Tanja förut eller i huset. Men efter vinsten idag så tror jag att han kan känna ett förakt för henne. Om han vågar erkänna det till henne eller inte låter jag vara osagt.
Medlem
Kommer sakna Emelie och Tanja
2021-05-25, 00:04
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Ja 30k är mycket. Minns förra året tex Jassa och Amilia, de låg knappt över 10k när de var i slutskedet av deras tid i huset.
Men har 30k ett värde? Kan man göra reklam och få pengar? Jag ser att Bianca och alla gör det hela tiden.
2021-05-25, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
SÅ pass ändå? Tror inte hon kommer längre än till Solna. Usch och fy och tacka gudarna att hon inte vann iaf

Oscar du är dig lik, lika förutsägbar som alltid. Sorry men du har nada koll på vad som säljer och på vad som slår, är ledsen att slå sönder din lilla bubbla men tråk Emelie kommer inte komma någonstans mer än hem till lilla Ystad eller rida på Dennis påk ett tag. Tanja och Nardos kommer ha massa samarbeten och jobb framöver. Du vet karisma och kontakter are the shit i media världen. Så fortsätt du vara bitter och negativ och inbilla dig att en nobody utan utstrålning har en chans . Så korkad🤣🤣🤣
2021-05-25, 00:05
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Hoppas Dennis är en trogen kille mot Emelie om det blir dom 2. Återstår att se om han är pålitlig
Jag hoppas bara att han gillar Emelie genuint och att han inte bara ville ha en miljon.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Slangis (en av mina favoriter här i tråden) jag tror det mest står trehjulingar och skateboards på proddarnas parkering men de brinner säkert bra de med.Grattis till Tanja det var trist att bedövningssprutan till storsjöodjuret inte träffade typ dag 2 men jaja.Syns nästa säsong
😂
Trodde det handlade om Nardossekten, är dumtrött.

Du var också en stor favvo för mig, tack för alla garv du orsakat!
Harebra!
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Tror faktiskt att den som kommer längst i det här jippot i slutändan är och förblir Emelie.

Helt övertygad om det!
2021-05-25, 00:06
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Det där sista var en onödig kommentar. Jag och många fler har nog också tyckt att folk inte är där på lika villkor. Missunnar inte Tanja vinsten men Simon var absolut lika värdig och i mina ögon ännu mer då han varit rolig och bjudit på sig själv.
Medlem
xrlpyts avatar
Om ni följer Glasman (glas1) så har han en story från Antys lägenhet (är det väl) där de såg finalen med Lennie och Amilia och några till. När vinnaren skulle läsas upp och Nardos började bjäbba "det blir Tanja, jag vet det blir Tanja, Tanja kommer vinna, aa säg Tanja bara" så skrek flera av dem "HÅLL KÄFTEN!!"
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Lennie har 36k följare och han gör i alla fall en jäkla massa reklam för allt möjligt. Ingen aning hur mycket han drar in på det och om det går att leva på (känns tveksamt), men borde väl vara en trevlig sidoinkomst för en student.. om Emelie nu fortsätter på det spåret.
Hoppas hon fortsätter plugga !

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in