2021-05-25, 01:42
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Kan någon skicka länk till skvallertråden?

BB-rösten: NEJ!

MVH/Gnomegirl.
2021-05-25, 01:45
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Jag följer alla på insta.

Efter att de lämnat huset har inte en enda person lagt upp ett skit.

Från att liveat hela tiden och pumpats med storys.

Så skumt?

Är det någon covidgrej? Att dom är på någon efterfest men inte kan lägga upp något om det?

Ja, alla (eller de flesta i alla fall) skulle vidare till någon annan lokal, Luis pratade om det på sin live, men det var hemligt var den låg.. de vill väl inte ha dit en massa fans. Han sa att han skulle livea mer senare, men nu har det gått över en timme så jag undrar jag, det blir väl inget mer i natt.
2021-05-25, 01:46
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Kan någon skicka länk till skvallertråden?
händer inget i den än, men: (FB) Skvaller om årets Big Brother-deltagare (2021)
2021-05-25, 01:49
Medlem
Dem måste ha blivit tillsagda angående att inte lägga upp något, helt knäpptyst på allas Instagram.
2021-05-25, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ja, alla (eller de flesta i alla fall) skulle vidare till någon annan lokal, Luis pratade om det på sin live, men det var hemligt var den låg.. de vill väl inte ha dit en massa fans. Han sa att han skulle livea mer senare, men nu har det gått över en timme så jag undrar jag, det blir väl inget mer i natt.

Problemet är ju att det är olagligt att hyra ut lokaler i och med pandemilagen.. så förmodligen därför det är helt tyst..
2021-05-25, 01:56
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Den där jävla fittmössfjollan har satt sin sista potatis förlängesen, hur vågar han ens fortsätta förstöra allt hela tiden?

Dessutom har han endast hängt med Emelies kontoansvariga. MmmmmMadde får nog tänka om och tänka rätt. Och sluta lita på män som inte gillar bärs

Frågan är väl lite vem som klänger på vem. Jag har inte listat ut det.
Adrian får ändå svårt att hänga med folk med sin mentala nivå runt 12-13 år. Och naturligtvis väljer den lilla svarta flickan som ligger på samma nivå? Jag har svårt att se eller höra honom föra en konversation på lite högre nivå. Jag tror väl knappast att han umgås eller har "svenska" vänner. Där blir han bara en i gänget.
2021-05-25, 01:58
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Vi får hoppas att TV4 myglar fram en snäll invandrare nästa år om det blir något

Om det är en kvinna som Nardos eller man som Pedram så vet jag inte vad jag gör.
Vill ju inte stressa upp dig i onödan, men det är nog lika bra du förbereder på det värsta tyvärr.

2020 minns man ju att man tyckte det var helt sjukt att Mergim och Amilia var med och undrade hur i helvete dom kunde blivit castade?

2021 vad hände? Judith, Peddot och (trumvirvel) NARDOS, som var 10 gånger värre!

2022 ? en massa 20åringar från orten som är så skrikiga och vidriga att Nardos skulle framstå som Kristina Lugn, plus några ensamkommande afghaner alla dömda för våldtäkt.
Och slutligen tre helsvenska blondiner.

"Tummen upp" tas bort och ersätts med "Ok då".

Tävlingarna består av: Starta snabbast bilbrand, pistolskytte mot hundar, klubba pensionärer som ligger på marken, kvinnokastning från balkong och farmenveckan byts givetvis ut mot våldtäktsveckan?
2021-05-25, 01:58
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Nä, nu är det läggdags för små gnomes. Nästa gång jag tittar in lär väl denna tråd vara låst så jag vill passa på att tacka er alla för en rolig samvaro under den sämsta BB-säsongen någonsin.
För första gången sedan -02 när jag började följa eländet vann min favorit.

Ha det bra gott folk. Om det någonsin blir en ny säsong lär vi väl ses i den tråden, men en sak är iallafall säker: om pissfyran håller i det kommer jag enbart hänga i tråden, inte en sekunds tittande på den jävla kanalen igen.

MVH/Gnomegirl.

Yep. Det samma. Vi ses i den nya tråden imorgon.
De kanske inte uppdaterar något för att de luktar linor eller så är det bråk. Det är ju trots allt Eritreas nationaldag eller liknande.
2021-05-25, 02:00
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Vill ju inte stressa upp dig i onödan, men det är nog lika bra du förbereder på det värsta tyvärr.

2020 minns man ju att man tyckte det var helt sjukt att Mergim och Amilia var med och undrade hur i helvete dom kunde blivit castade?

2021 vad hände? Judith, Peddot och (trumvirvel) NARDOS, som var 10 gånger värre!

2022 ? en massa 20åringar från orten som är så skrikiga och vidriga att Nardos skulle framstå som Kristina Lugn, plus några ensamkommande afghaner alla dömda för våldtäkt.

Tävlingarna består av: Starta snabbast bilbrand, pistolskytte mot hundar, klubba pensionärer som ligger på marken, kvinnokastning från balkong och farmenveckan byts givetvis ut mot våldtäktsveckan?

2021-05-25, 02:03
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen

Se inlägg: 220670 bara någon sida bakåt.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-25, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Nu är det bekräftat från Louis live (där man hörde Madde, och stor trut Simon, dimpa och Emelie) att Adrian sov hos Madde igår. Tji på er alla hatare! Fortsätt brinn tills ni brinner bort av avund hahahahaha byeeeeee

Med Joel i säng då oxå eller ? Han har sovit hos Madde i flera dagar . Då han har dragit hemifrån och är hemlös m.m
2021-05-25, 02:10
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Se inlägg: 220670 bara någon sida bakåt.

MVH/Gnomegirl.
Hahaha!
Samma dystra framtidsvision?

Tack för i år Gnome.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in