2021-05-25, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Är du säker på det? För för några dagar sedan såg jag Arantxa filma instastories när en man, som såg ut att vara han som ställer massa frågor osv i bl.a ”Lundellhuset”, hålla för näsan och pratade exakt som fågeln?
henrik bohman tror jag han heter
2021-05-25, 01:25
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
detta hycklande åbäke är så pressad att hon inte kunde lägga upp #BLACKQUEEN på fisbook så handhjärtana kunde gå loss. Men över till något roligare grattis till bebisen ...4 september känns rätt

Tack käre bullen. En liten kvartsjämte på gång. Jag hoppas han/hon får uppleva lika härliga somrar i Jämtland som jag själv gjorde, med mygg, fiske, kyla och regn.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-25, 01:25
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Tack Bianca Ingrosso och alla Sverigevänner 👮🏽‍♀️ 🇸🇪 Flashback vann över packet 👍👏👏👏🇸🇪✌️🇸🇪✌️

Hahaha underbart.. Tanja och Sverige vann
2021-05-25, 01:26
Medlem
Jag följer alla på insta.

Efter att de lämnat huset har inte en enda person lagt upp ett skit.

Från att liveat hela tiden och pumpats med storys.

Så skumt?

Är det någon covidgrej? Att dom är på någon efterfest men inte kan lägga upp något om det?
2021-05-25, 01:29
Medlem
CoachWades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Jag följer alla på insta.

Efter att de lämnat huset har inte en enda person lagt upp ett skit.

Från att liveat hela tiden och pumpats med storys.

Så skumt?

Är det någon covidgrej? Att dom är på någon efterfest men inte kan lägga upp något om det?

Sitter och undrar samma sak. Uppdaterar instagram hela tiden men inget händer. Aja, man kanske får lägga sig då.
2021-05-25, 01:29
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
TUSEN TACK alla! Ni har fått mig skratta, blivit irriterad, sur, känslosam och ofta känna mig mindre ensam. 100 dagar gick för fort. Emelie vann inte tyvärr, men GODHET VANN, och det är allt som räknas i slutändan.

Ni är fan guld ❤️ Jag hoppas vi hörs igen nästa år.

Tack för allt hurtbullen <3 Kommer sakna er alla! Ni är bäst! (Och Tanja )
2021-05-25, 01:32
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Bianca vår räddare. Bardos gang vart är ni? Pissluffare hela bunten

Ja vad tyst det blev på dem.. Skönt De trodde de skulle kunna dra rasistkortet för att få sin otrevliga kandidat att vinna.
2021-05-25, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Tack käre bullen. En liten kvartsjämte på gång. Jag hoppas han/hon får uppleva lika härliga somrar i Jämtland som jag själv gjorde, med mygg, fiske, kyla och regn.

MVH/Gnomegirl.
haha precis sommar i Helly Hansen är bra det härdar.Jag väntar ju bara på att Gretus Kristus Thunberg ringer gud så det slutar att snöa i maj.Hon har ju grinat och lovat det....
Du får säga till när lill- gnomegurl gör entré säkert en liten vass dam som sin mamma
2021-05-25, 01:34
Medlem
Gnomegirls avatar
TV 4 har nu gått ut med att det blir en säsong till.

"2022 kommer bli den mest fantastiska säsongen i BB`s historia med deltagare från inte mindre än 18 nationer: Libanon, Syrien, Botswana, Namibia, Zambia, Nigeria, Angola, Liberia, Guinea, Senegal, Mali, Niger, Tchad, Libyen, Tunisien, Algeriet, Marocko och Irak.
Detta BB kommer bli unikt och gå helt i kärlekens tecken. Välkomna att teckna Cmore abonnemang redan nu så ni inte missar någonting"

MVH/Gnomegirl.
2021-05-25, 01:36
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Tack till alla sjuka jävlar i tråden som har gjort programmet nästan lite sevärd. Många gapflabb om kvällarna härifrån, när man nästan somnat och tappat glöden från jointen i knäet pga de tråkiga deltagarna.

Ni har alla en speciell plats i mitt svarta psykotiska ursäkt till hjärta 🖤

Rudieboi, Gnomegirl, Bullshihtzu, Grodan, hydraulslangen, ridne, ketchup, allanmadsen, hurtbullen, paladin + fler
Ni är alla sjuka i huvudet tack för alla gapskratt och medhåll denna horribla säsong som ändå slutade gott med Tanja.

Skål på er. Nu ska jag halka ut på en fet holk och dricka bra med vin. Hade bjudit er alla på en fet hasch brownie om jag kunde

Tack själv demonkatten <3 Flashback har varit så kul under dessa månader! Ca 80% av BB-upplevelsen skulle jag säga Skål på dig, vi hörs i skvallertråden!
2021-05-25, 01:40
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Och vems fel är detta då?

Den där jävla fittmössfjollan har satt sin sista potatis förlängesen, hur vågar han ens fortsätta förstöra allt hela tiden?

Dessutom har han endast hängt med Emelies kontoansvariga. MmmmmMadde får nog tänka om och tänka rätt. Och sluta lita på män som inte gillar bärs
2021-05-25, 01:41
Medlem
Kan någon skicka länk till skvallertråden?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in