2021-05-24, 23:58
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Kirsty flashar..

https://imgur.com/a/pdlOyKN

https://imgur.com/LFG3VO2

Jävla silvertejp att hålla dom på plats!
2021-05-24, 23:59
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Feta fanskapet borde sökt till biggest loser

Luis är ju så jävla besservissigt skön. Han borde ha en stående plats i "Fråga doktorn" eller något liknande program.
Först svarar proffessorer och experter, sedan kommer Luis med den julskinkeliknande tungan halvvägs ute: "Pust, stånk, Näää, så här är det..."
Komik på hög nivå.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-24, 23:59
Bannlyst
Julia och Joel har mycket material på sina insta storys för dom som inte fått nog 🤓
2021-05-25, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag hänger inte på sociala medier. Är 30k mycket på Instagram? Kan Emelies följare fortsätta växa och kan hon göra en karriär av det? Går det bra för Lennie och Sami från förra året?

Tanja hade 99k innan hon gick in i huset och höll på med Youtube men hon sa att hon knappt tjänade någonting typ lika mycket som när hon jobbade på Rusta.

Jag gillar verkligen Emelie och Tanja. Jag hoppas de kommer långt i livet.

Ja 30k är mycket. Minns förra året tex Jassa och Amilia, de låg knappt över 10k när de var i slutskedet av deras tid i huset.
2021-05-25, 00:00
Medlem
bowlingjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jävla silvertejp att hålla dom på plats!
Och trycka till brösten så dom ser större ut.
2021-05-25, 00:01
Medlem
Hoppas Dennis är en trogen kille mot Emelie om det blir dom 2. Återstår att se om han är pålitlig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Fast nu handlar det inte om att hon vann för att hon var ''kändis'', hon är hur skön och underbar som helst.
Man såg hur Simon brann när hon vann.

>>Absolut. Tanja är en underbar person och hon förtjänar sin vinst. Men nästa BB bör bara bestå av bara okända personer. Tror att det blir ännu roligare för oss som tittare.
Medlem
Är det bara jag som känner att man typ förlorat några vänner nu när det är över? Skum känsla
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tactile
>>Nja, Simon tycker inte illa om Tanja. Utan att produktionen valde att sätta henne där. Som jag har sagt tidigare, ge oss ett BB med helt okända människor. Back to the roots...it will be fun
Jag och du tycker det och kan uttrycka den åsikten på nätet

Simon och Tanja var nära vänner i huset. Simon ska unna sin vän en miljon eller hålla käften. Den jävla jättebebisen. Han stal så jävla mycket energi från Tanja i huset, nästan lika mycket som Nardos stal från Tanja och Emelie i finalveckan då hon alltid vill vara i centrum.

Man kan inte förvänta sig att man ska vinna en miljon eller tävla rättvist i en fucking dokusåpa.

Jag ska följa Tanja på utsidan och om jag hittar det svinet på Tanjas Youtube kanal så vet jag inte vad jag gör.
2021-05-25, 00:02
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Jag hänger inte på sociala medier. Är 30k mycket på Instagram? Kan Emelies följare fortsätta växa och kan hon göra en karriär av det? Går det bra för Lennie och Sami från förra året?

Tanja hade 99k innan hon gick in i huset och höll på med Youtube men hon sa att hon knappt tjänade någonting typ lika mycket som när hon jobbade på Rusta.

Jag gillar verkligen Emelie och Tanja. Jag hoppas de kommer långt i livet.

Lennie har 36k följare och han gör i alla fall en jäkla massa reklam för allt möjligt. Ingen aning hur mycket han drar in på det och om det går att leva på (känns tveksamt), men borde väl vara en trevlig sidoinkomst för en student.. om Emelie nu fortsätter på det spåret.
Avslutad
Citat:
Det är det viktigaste!

1. Ondheten förlorade.

2. Emelie kom längre än Adrian och Pedram och de kan inte gotta sig i Nardos vinst.

3. Simon fick se Tanja vinna.

Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Är det bara jag som känner att man typ förlorat några vänner nu när det är över? Skum känsla

Tur sociala medier finns. Var dock en speciell känsla att följa dessa idioter dygnet runt i 100 dagar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in