2021-05-24, 23:55
Medlem
xrlpyts avatar
Maddes Rasmus var visst med henne i kväll (inte sett honom förrän nu), hon lade upp en story där de ligger i "hennes" säng i huset. <3

Trist att C More inte kunde sända sista festen live, men de skulle ju behöva kamerafolk som står beredda med censurknappen i så fall, de blir väl ansvariga utgivare hur man än vänder och vrider på det.

Deltagarna kunde dock live:a lite mera flitigt tycker jag.
Medlem
Ja Simon och fler har haft rätt i huset att hon kommer ta hem detta Tanja .

Väldigt godhjärtad brud i mina ögon. Men svär att vinna mot kanske i såna här tv real shower 🤩
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Detsamma!
Och jag är också glad att min favoritdeltagare vann :-D var samma med Gynning en gång waaaay back. Men TANJA... ❤ så genuint godhjärtad positiv individ.
Ha det fint nu du och alla andra här i tråden
Gynning var en offerkofta som vann tack vare att Oliver spöa henne och hon var ”mobbad” av de andra jämför inte henne med T
Medlem
ziggarillens avatar
Läste just i Aftonbladet om hur hotad Tanjas syster är och att folk skickar bilder till henne för att visa att dom vet var hon bor. Jag tror inte att det är Simon eller Emelies "fans" direkt som påvisar dessa hot och trakasserier. Helt sjukt och tyvärr är jag knappt förvånad med tanke på hur rå och gapig Nardos betett sig. Hade varit vidrigt och direkt hånfullt om hon hade vunnit.

Nu blir man väl anklagad för rasism igen men det skiter jag i. Dessa kriminella invandrare visar sin fulaste nuna och det har även Nardos gjort. Sååå glad att hon inte vann vilket hade varit en katastrof. Hoppas att dom åker dit då Tanjas syster gjort polisanmälan. Nu slapp i alla fall Simon dessa människor vilket är en vinst i sig.
Medlem
Glöm inte uppdatera oss när ni får syn på Simon hahahahahahaha
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Det är det viktigaste!

1. Ondheten förlorade.

2. Emelie kom längre än Adrian och Pedram och de kan inte gotta sig i Nardos vinst.

3. Simon fick se Tanja vinna.

>>Nja, Simon tycker inte illa om Tanja. Utan att produktionen valde att sätta henne där. Som jag har sagt tidigare, ge oss ett BB med helt okända människor. Back to the roots...it will be fun
2021-05-24, 23:56
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det tror jag också! Över 32k på instagram. Det är fan helt sjukt. Hade hon 500 när hon gick in? Jävla stjärna.

Hon sa flera gånger att hon inte ville bli känd och vara den som får massa följare, bli influenser osv. Lovar att det kommer bli en youtubekanal där.
2021-05-24, 23:56
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Den här frågan kommer upp varje gång. Den enda som kommer långt från årets BB är Tanja.
Men hon hade redan kommit långt innan BB, varken man har sett PH eller inte. Synd att det alltid kommer vara ett samtalsämne för hon är en trevlig person, inget snack om saken.
Själv kommer jag minnas Emelie, Nardos, Adrian och Simon från denna säsong. Naturligtvis Tanja för hon vann men Judith skymde henne i princip hela BB. Vi får se om hon återkommer i någon såpa men isåfall på samma villkor som alla andra.
Du har helt rätt om Judith, med tillägget att fanstyget ju skymde hela jävla huset.
Och ja, Nardos kommer man ju tyvärr aldrig att glömma. 😖
2021-05-24, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tactile
>>Nja, Simon tycker inte illa om Tanja. Utan att produktionen valde att sätta henne där. Som jag har sagt tidigare, ge oss ett BB med helt okända människor. Back to the roots...it will be fun
Fast nu handlar det inte om att hon vann för att hon var ''kändis'', hon är hur skön och underbar som helst.
Man såg hur Simon brann när hon vann.
2021-05-24, 23:57
Medlem
Anonym396s avatar
Jag hänger inte på sociala medier. Är 30k mycket på Instagram? Kan Emelies följare fortsätta växa och kan hon göra en karriär av det? Går det bra för Lennie och Sami från förra året?

Tanja hade 99k innan hon gick in i huset och höll på med Youtube men hon sa att hon knappt tjänade någonting typ lika mycket som när hon jobbade på Rusta.

Jag gillar verkligen Emelie och Tanja. Jag hoppas de kommer långt i livet.
2021-05-24, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Läste just i Aftonbladet om hur hotad Tanjas syster är och att folk skickar bilder till henne för att visa att dom vet var hon bor. Jag tror inte att det är Simon eller Emelies "fans" direkt som påvisar dessa hot och trakasserier. Helt sjukt och tyvärr är jag knappt förvånad med tanke på hur rå och gapig Nardos betett sig. Hade varit vidrigt och direkt hånfullt om hon hade vunnit.

Nu blir man väl anklagad för rasism igen men det skiter jag i. Dessa kriminella invandrare visar sin fulaste nuna och det har även Nardos gjort. Sååå glad att hon inte vann vilket hade varit en katastrof. Hoppas att dom åker dit då Tanjas syster gjort polisanmälan. Nu slapp i alla fall Simon dessa människor vilket är en vinst i sig.

Japp, jag nämnde detta för 1 vecka sedan när Tanjas kontoansvarige inte var "snabb" nog att lägga upp ett inlägg om nardosrasism. Helt absurt. Även andra hot som jag ej läst om ännu av andra orsaker...
2021-05-24, 23:58
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Tror faktiskt att den som kommer längst i det här jippot i slutändan är och förblir Emelie.

Du har en bra påäng. Emelie är en naturlig BB deltagare. Hon hade dessutom självinsikt in i det sista. Att kunna öppet snacka om sina brister när de visar tidigare avsnitt för dom är rätt starkt. Jag var inte beredd på det. Personligen hoppas jag att hon kan bygga vidare på det som många tyckte om hos henne.
BB går in i andra halvlek och det blir intressant att följa en del personer under sommaren.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in