2021-05-24, 23:36
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
På denna Instagram story kan ni se produktionen 😂😂👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️😂😂👮🏽‍♀️

https://instagram.com/anniepettersson

Det där förklarar varför det har varit så mycket censur denna säsong....
2021-05-24, 23:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Du som var så säker på Emelie hhahaha

Hahahaha nej det var jag inte, jag var säker på att jag gillade henne ja men inte att hon skulle vinna Hoppades gjorde jag självklart , puss på dig
2021-05-24, 23:37
Medlem
Såg ni programledarens min när hon läste upp vem som kom trea? Aldrig sett någon så glad, fyfan vad hon kämpade med att dölja det haha
2021-05-24, 23:38
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
På denna Instagram story kan ni se produktionen 😂😂👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️😂😂👮🏽‍♀️

https://instagram.com/anniepettersson

Det var tillräckligt att blicka in där i ett par sekunder för att snabbt klicka mig ut
2021-05-24, 23:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Någon som har lyckats fånga Simons ansikte i närbild?
Är helt seriös nu. Bilder/klipp uppskattas och mottages med enorm tacksamhet
Kan visa fettan för lite popcorn och bilder på Simons tryne i optisk lins? Kom igen nu!

Samis insta story..
2021-05-24, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Diego fick hela förorten att skaffa konton och rösta ifrån massa olika enheter. Egentligen är Emelie 2a om inte egentligen 1a utan alla fusk och gäng som går ihop för att rösta på Tanja eller Nardos. Emelie hade ju garanterat stört fanbase vilket märks på följarna, grupper + hela Skåne röstar på henne m.m.

Tror absolut att Emelie var före Nardos i röstningen. Nåja, huvudsaken Nardos inte vann!!!
2021-05-24, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Hahahaha nej det var jag inte, jag var säker på att jag gillade henne ja men inte att hon skulle vinna Hoppades gjorde jag självklart , puss på dig

Din förhoppning gick åt helvete men gött att Tanja tog hem skiten!
2021-05-24, 23:41
Medlem
Anonym396s avatar
TV4/BB har aldrig favoriserat en deltagare som Nardos förut med överlägset mest TV-tid samtidigt som de klippte bort hennes bråk under säsongen eller klippte det till hennes fördel. De låtsades också som att hon aldrig bråkade efter Simon och har utvecklats i huset. Allt som kommer ur hennes mun är ordbajseri och floskler.

Titta på deras ''tid'' i huset som BB klippte till och la upp i appen. Emelie har inte varit bråkigare eller bittrare än Nardos. Det kan jag lova er då jag har tittat på BB i 3 månader, varje dag.

Vi måste ta vidare det här i skvallertråden och gå tillbaka till vecka ett och skriva ner allting om hur produktionen har behandlat Nardos. De får inte komma undan det här. De kan inte ta in en bråkig blattetjej 2022 och ge henne all TV-tid samtidigt som Instagram backar den. Vi måste stoppa det.

Idag var det så nära, ondskan vann nästan över godheten. Bara för att alla invandrare i Sverige ville ha en med utländsk bakgrund som vinnare. Varför kunde inte TV4/Instagram valt Luis istället...
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Älskar dig också kissen, och framför allt din avatar som är en av de coolaste på hela flashback. Lova att du aldrig byter den.

MVH/Gnomegirl.

Hon menar vartenda ord som hon säger. Hon föddes med en pannlob gjord av stålhätta från 1939
Skulle fan inte våga säga emot.
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys

Kan säga att jag var jävligt säker. Och är det fortfarande.
BB måste återgå till vad det har varit. Dessutom backas det påståendet upp av att publiken sviker.
Aldrig har så få sett så mycket dynga under så lång tid.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Sök på Sebastian Tadros ”jag är med i Big brother” på youtube. Han filmar rösten till kunskapsfågeln där. BB rösten är flera, bl.a Bengt Magnusson.

Bengt Magnusson? Really? Det trodde jag då fan inte. Aldrig kopplat att det är hans röst. Men måste kolla den youtubevideon!
Bannlyst
Produktionen 👮🏽‍♀️😂👮🏽‍♀️😂

https://imgur.com/a/PNY1GKF

https://imgur.com/a/iw6rvmV

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här