2021-05-24, 22:54
Bannlyst
Följ Maddes live, alla frågar efter Emelie och vill se henne, ingen vill se nardos, riggad tvåa 👮🏽‍♀️✌️
2021-05-24, 22:58
Medlem
In på ponnes live. Han har riggat upp kameran så man ser hela festen haha
2021-05-24, 22:58
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Fan att jag missade det.

Sjukt att han kan vara så sur? Om inte Tanja hade vunnit så hade det varit Nardos eller Emelie.

Han kan väl inte på riktigt tro att Tanja har stulit hans vinst?

Riktigt sjukt oavsett så var Tanja hans vän i huset och tröstade alltid jättebebisen.

Tanjas pappa verkar bra, hoppas han skyddar henne mot energitjuvar som Simon.

Får hoppas han släppt det i o m att han åkte ut före Emelie, en helt vanlig svenne.
2021-05-24, 22:59
Medlem
Contragulationss avatar
Vi höres nästa år, eller ännu värre så hörs vi i kommande skvallertråd.

För att minimera risken att bygga en lika stor bajshög som Mouchino gjort efter allt ordbajseri så håller jag mig kort - tack för alla sjuka diskussioner och tjafs. Jag har skrattat åt er hela jävla säsongen.

2020tråden ligger mig närmre om hjärtat. Det märktes tydligt att många läsare från den bestämde sig för att testa lyckan och regga ett konto i år, men: ni suger.

Hej!
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Är det Sami eller Megalodon som kommer få smaka på Tanja ikväll? Eller kanske Predatorn?
Håll hårt i pengarna nu Tanja.
Dessa är inte dina vänner (utöver Sami dårå - som rekryterade dig)

Spöklikt att titta igenom kamerorna i CMORE i ett tomt BB hus.
Ses nästa år!

Tanja en värdig vinnare ända ut i fingerspetsarna i BigBrother 2021!
Goncratulations

Kära Rudie, jag hoppas att det blir ett BB nästa år också och att det inte är någon vänsterextremistisk kanal som håller i det.
Hoppas de tar in riktigt vidriga jävlar som vi verkligen kan hata tillsammans, den här säsongen var ju bara för mellanmjölkig.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Shtre1s avatar
Ponne har satt upp sin mobil så man ser kör och en del av vardagsrum live nu
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Tack kära vän. Tog två små bloss och blev stenad som en hel Nardosby. Känner mig dessutom småsalongs efter bara ett glas vin.

Avhållsamhet är tydligen bra, man blir dubbelt så uppfuckad när man äntligen går på det igen.

MVH/Gnomegirl.

Du är meningen med livet och den här tråden
Kommer göra ont i hjärtat att vi återigen ses om cirkus 365 dagar. Men jag skall härda ut.
Tills dess ska jag fälla en tår till bacontuttens schlagerdänga och tänka på dig och all glädje du och grodhelvetet skänkt mig genom den här säsongen.
Puss på geggvecket
Medlem
essteds avatar
Vad gör vi nu???
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Tack till alla sjuka jävlar i tråden som har gjort programmet nästan lite sevärd. Många gapflabb om kvällarna härifrån, när man nästan somnat och tappat glöden från jointen i knäet pga de tråkiga deltagarna.

Ni har alla en speciell plats i mitt svarta psykotiska ursäkt till hjärta 🖤

Rudieboi, Gnomegirl, Bullshihtzu, Grodan, hydraulslangen, ridne, ketchup, allanmadsen, hurtbullen, paladin + fler
Ni är alla sjuka i huvudet tack för alla gapskratt och medhåll denna horribla säsong som ändå slutade gott med Tanja.

Skål på er. Nu ska jag halka ut på en fet holk och dricka bra med vin. Hade bjudit er alla på en fet hasch brownie om jag kunde
2021-05-24, 23:00
Medlem
Donnabella666s avatar
Så glad Tanja vann.Emelie var min favorit i detta i all ärlighet urusla PK BB säsong.Dock gladast att inte Nardos vann.
Fy fan vilken personlighet....
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tactile
Vinsten har inget med ras att göra. Nardos var helt enkelt för otrevlig och självcentrerad. Hennes ända bra egenskap att faktiskt söka upp personer som var ledsna eller utanför stjälpte hon fort genom att börja prata om sig själv. Som hon skriker själv hennes resa har bara börjat, sant. Hon har inte gjort någon resa i huset så den börjar förhoppningsvis nu.
+1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av essted
Vad gör vi nu???

In på ponnes live. 24/7 fortsätter där

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem