2021-05-24, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Apropå swisch så har jag sett när jag börjat följa Sheriffen via denna tråd att han bad om pengar till veterinär för sin katt. Men han har ändå stil gubben på det sättet att han redovisade vad det kostar och det blev bara 600 kr över på det han fått. Han håller inte på och tigger hela tiden och ljuger som Bergmark för likes och swisch. Han tror på Bergmark tyvärr så det gör väl honom naiv eller kanske korkad men han verkar ha ett gott hjärta.

Så är det.
HB har inget vett att skämmas.
Tigger till skatteskulder,skulle skämmas ögonen ur skallen att gå ut offentligt och tigga ,dessutom EFTER att det uppdagats att han försökt allt för att slippa betala dom.
Måste saknas något väsentligt hos den gubben.
Sheriffen är naiv,men bra.
Citera
2021-05-24, 17:37
Medlem
Henriksss avatar
Vem är sheriffen?
Citera
2021-05-24, 17:48
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
Vem är sheriffen?
En gammal gubbe som pratar en extrem götelaborrschka.
Citera
2021-05-24, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
Vem är sheriffen?

Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
En gammal gubbe som pratar en extrem götelaborrschka.

Han har även protesterat mot Covid-restriktioner och efter det hamnat i respirator och var nära att dö. Sen har sheriffen förståndigt nog insett att Covid är mer än en vanlig förkylning och något man kanske ska ha i alla fall lite respekt för. Till skillnad från hans kompis Håkan som så där lite skojfriskt pratar om Kamel-19 mellan suparna.

Sheriffens kanal:
https://www.youtube.com/channel/UCPobtS51zMVH8MDxQ0Atxxw/videos
Citera
2021-05-24, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why
Han har även protesterat mot Covid-restriktioner och efter det hamnat i respirator och var nära att dö. Sen har sheriffen förståndigt nog insett att Covid är mer än en vanlig förkylning och något man kanske ska ha i alla fall lite respekt för. Till skillnad från hans kompis Håkan som så där lite skojfriskt pratar om Kamel-19 mellan suparna.

Sheriffens kanal:
https://www.youtube.com/channel/UCPobtS51zMVH8MDxQ0Atxxw/videos

Ja en del stolpskott hos Sheriffen som grinar och gnäller och gör sig lustig över covid-19, fast dom vet Hasse som han heter nästan dog av viruset.
Dom har inget vett i huvudet överhuvudtaget.
Man märker på Hasses svar att han tar illa vid sig,men snäll som gubben är så ryter han inte ifrån.
Hasse står ändå på sig och ber alla skydda sig med ansiktsmask och hålla avstånd,medans HB kör på som vanligt med invärtes sanering av bassilusker med alkohol .
Senast redigerad av Kho71 2021-05-24 kl. 19:18.
Citera
2021-05-24, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Ja en del stolpskott hos Sheriffen som grinar och gnäller och gör sig lustig över covid-19, fast dom vet Hasse som han heter nästan dog av viruset.
Dom har inget vett i huvudet överhuvudtaget.
Man märker på Hasses svar att han tar illa vid sig,men snäll som gubben är så ryter han inte ifrån.
Hasse står ändå på sig och ber alla skydda sig med ansiktsmask och hålla avstånd,medans HB kör på som vanligt med invärtes sanering av bassilusker med alkohol .

Har också funderat över hur 5G-sekten kunde sitta hemma på kammaren och göra handhjärtan för sheriffen som kämpade för sitt liv och samtidigt hävda att viruset inte finns. Det kanske finns någon slags sjuk ironi/logik som jag inte förstår mig på. Men i egenskap av att vara Sveriges främsta expert på gaser så vet Håkan säkerligen vad han snackar om.

Haha, Sveriges främsta expert på gaser måste vara den absolut mest bisarra lögnen som jag någonsin hört. Av alla fantastiska saker som finns att ljuga om, varför välja något så oerhört jävla konstigt? Det finns verkligen ingen credd att hämta med en sådan titel.
Citera
2021-05-24, 20:41
Medlem
Bergmark är Sveriges främsta expert på att släppa ifrån sig gaser.
Citera
2021-05-24, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeyWired
Har också funderat över hur 5G-sekten kunde sitta hemma på kammaren och göra handhjärtan för sheriffen som kämpade för sitt liv och samtidigt hävda att viruset inte finns. Det kanske finns någon slags sjuk ironi/logik som jag inte förstår mig på. Men i egenskap av att vara Sveriges främsta expert på gaser så vet Håkan säkerligen vad han snackar om.

Haha, Sveriges främsta expert på gaser måste vara den absolut mest bisarra lögnen som jag någonsin hört. Av alla fantastiska saker som finns att ljuga om, varför välja något så oerhört jävla konstigt? Det finns verkligen ingen credd att hämta med en sådan titel.

Det är säkert!
I kommentarsfältet hos Sheriffen så kan nötterna spy galla över folk som bär mask,och idiotförklara de som vill ta vaccin.ingen tar hänsyn till Hasse,nötterna är övertygad om att han haft någon typ av vanlig influensa,typ förkylning.Hasse berättar då att läkaren sagt att det var mer ett mirakel att han överlevde detta covid-19 virus, och nötterna petar näsan och fattar ingenting,det krockar i skallen på dom,hela deras existens ifrågasätts, konspirationsteorin faller pladask.
Nä! Hasse hade nog pollenallergi bara.
Fattar inte att Hasse blockerar dessa as.

Dom är inte friska.
Citera
2021-05-24, 21:56
Medlem
Uschlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeyWired
Har också funderat över hur 5G-sekten kunde sitta hemma på kammaren och göra handhjärtan för sheriffen som kämpade för sitt liv och samtidigt hävda att viruset inte finns. Det kanske finns någon slags sjuk ironi/logik som jag inte förstår mig på.

Jag tror nog att det kan vara så enkelt (när det kommer till kritan, och man kokar ner det) att dom (sektmedlemmarna) innerligt vill tillhöra någon form av socialt sammanhang bara.
Citera
2021-05-24, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uschling
Jag tror nog att det kan vara så enkelt (när det kommer till kritan, och man kokar ner det) att dom (sektmedlemmarna) innerligt vill tillhöra någon form av socialt sammanhang bara.

Du har nog rätt,de flesta måste vara hemmasittande utbölingar som lika gärna kunnat bli medlemmar i Fantomenklubben👊
Citera
2021-05-24, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uschling

Jag tror att du har helt rätt. En stor del av sekten är pensionärer och sjukpensionärer. Ett gäng föredettingar som tappat sociala sammanhang. Lätt hänt då att sitta hemma och radikaliseras och snöa in på konstigheter i sökandet efter samhörighet och en känsla av mening med livet. Sen gråter dom ut över att dom tappar kontakten med familj och barn som tröttnar på dom bara för att dom "vaknat" och "ser sanningen". Tragiskt att se.
Citera
2021-05-24, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why
Jag tror att du har helt rätt. En stor del av sekten är pensionärer och sjukpensionärer. Ett gäng föredettingar som tappat sociala sammanhang. Lätt hänt då att sitta hemma och radikaliseras och snöa in på konstigheter i sökandet efter samhörighet och en känsla av mening med livet. Sen gråter dom ut över att dom tappar kontakten med familj och barn som tröttnar på dom bara för att dom "vaknat" och "ser sanningen". Tragiskt att se.

Tror ni är något på spåren där.
Att många i "sekten" är folk som söker ett sammanhang
Och både är och känner sig marginaliserade?.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in