Citat:
Ursprungligen postat av
HeyWired
Har också funderat över hur 5G-sekten kunde sitta hemma på kammaren och göra handhjärtan för sheriffen som kämpade för sitt liv och samtidigt hävda att viruset inte finns. Det kanske finns någon slags sjuk ironi/logik som jag inte förstår mig på. Men i egenskap av att vara Sveriges främsta expert på gaser så vet Håkan säkerligen vad han snackar om.
Haha, Sveriges främsta expert på gaser måste vara den absolut mest bisarra lögnen som jag någonsin hört. Av alla fantastiska saker som finns att ljuga om, varför välja något så oerhört jävla konstigt? Det finns verkligen ingen credd att hämta med en sådan titel.
Det är säkert!
I kommentarsfältet hos Sheriffen så kan nötterna spy galla över folk som bär mask,och idiotförklara de som vill ta vaccin.ingen tar hänsyn till Hasse,nötterna är övertygad om att han haft någon typ av vanlig influensa,typ förkylning.Hasse berättar då att läkaren sagt att det var mer ett mirakel att han överlevde detta covid-19 virus, och nötterna petar näsan och fattar ingenting,det krockar i skallen på dom,hela deras existens ifrågasätts, konspirationsteorin faller pladask.
Nä! Hasse hade nog pollenallergi bara.
Fattar inte att Hasse blockerar dessa as.
Dom är inte friska.