2021-05-24, 19:45
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Jag vill gärna se en vinnare som kliver in i huset som en oslipad diamant. En som är underhållande genom att säga och göra "fel" saker eftersom hen vet inte bättre. En som växer i huset, som börjar inse sina brister, som får aha-upplevelser och börjar känna bättre sig själv, som börjar sin utveckling i huset och som kommer ut som en förändrad människa. Kampen som innebär en personlig utveckling är värd belöning och det är underhållande att se en människans utveckling.

Jag vill inte se som vinnare en färdigslipad moder Teresa som säger och gör bara rätt saker, som har lärt sig vad som lönar sig att säga och vad som ger en massa "vänner" och beundrare. Som behövt bara springa halva maratonloppet för att komma till mål genom att komma till huset mycket senare än andra och som redan är en internet kändis med en massa efterlöpare.

Jag är inte ute efter att ha vinnaren som vän utan jag vill ha underhållning. Om jag ville ha hen som vän skulle jag välja annorlunda. En för perfekt människa är bara tråkig att se på TV och jag blir misstänksam när ngn verkar för perfekt. Är människan äkta eller har hen bara lärt sig säga rätta saker? Tanjas resa i BB huset är inte intressant att se. Hon kom och hon gick och det hände inte speciellt mycket under tiden. Om vi hade fått följa hennes utveckling från direkt efter olyckan till i dag hade det säkert varit intressant att se.

Jag vill även belöna ngn som vågar vara sig själv även om det innebär att man inte blir populär i allas ögon, en som vågar gå mot strömmen och är trogen för sig själv utan att sälja sin själ för att bli allmänt omtyckt. En som inte vänder kappan efter vinden. En sån människa kan du lita på, du vet att du alltid får ett ärligt svar.

Vem tror ni att jag hejar på?
Simon? Han har ju redan åkt ut tyvärr.
2021-05-24, 19:46
Medlem
essteds avatar
Varför blir jag fucking emotionell??? Kollade Kattis live nu och det känns som en skolavslutning ❤🌼

Har röstat på Emelie, men fan vad jag älskar Tanja nu, har gjort en helomvändning! Nardos gillar jag med, hon behöver hoppa ut ur huset och ha kul!
Medlem
Paladins avatar
Nu är vi på uppfarten mina vänner!

Låt oss hoppas den leder rakt till Tanja och miljonen!
Bannlyst
Att inte Luis är rädd för Corona, fast han borde väl vara vaccinerad nu 👮🏽‍♀️😷🤷🏻‍♂️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Om BB tänker köra nästa år igen så tror jag dom låter Emelie vinna, landsortstjejen från Ystad, precis som BB var tänkt från början, tjejen från ingenstans. Om dom inte tänker köra igen så vinner Nardos, då kan TV4 visa upp vilken fin och inkluderande kanal dom är. TV4 vinner vilket som...
SD vinner om TV4 fuskar Nardos till vinst. De har säkert redan fått fler väljare Efter hoten mot kontoansvariga och kändisar som inte röstar Nardos. Det fanns flera med utländsk bakgrund i huset som var bättre förebilder än Nardos. Hon har säkert en historia värd att berättas men gör det då! Nu är hon bara egocentrerad och sur.
2021-05-24, 19:47
Medlem
Hahahah Nardos vill ha mera smink
2021-05-24, 19:47
Medlem
Anonym396s avatar
Julia tror att Emelie vinner och Adrian ser skitsur ut.

2021-05-24, 19:48
Medlem
Enligt Julia kommer Emelie att vinna. Jävla skit!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Hahahah Nardos vill ha mera smink

Jesus kristus. Hon är ju redan VÄLDIGT spacklad......
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pikapi
Var livar hon?

På insta! Hon visar upp alla gamla deltagare..Sami är där också. Och en hel del föräldrar.
@enlegend
2021-05-24, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Helvete vad nervös jag är. EMELIE MOT MILJONEN NU!!

Ja nu börjar det pirra i magen... Måtte hon vinna
2021-05-24, 19:49
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Enligt Julia kommer Emelie att vinna. Jävla skit!
Julia säger att hon har haft rätt i alla omröstningar hittills.

Adrian såg sur och och höll på med läpparna. Han var tvungen att säga att han tror att Nardos vinner och att han röstade på henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in