2021-05-24, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Ser det lite bal-aktigt ut på Emelie eller?
ja det blev lite för gulligt .... tror jag aldrig har sett frisörer jobba så sakta
2021-05-24, 18:01
Medlem
essteds avatar
Har frisörerna stylat Nardos peruk med?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja jag förstår att PK-människor tycker att det är ett förtryck att lyfta och hylla saker från andra kulturer men jag köper inte det argumentet. Eftersom vi ska föreställa så globala och öppna så tycker jag att man ska få blanda kulturellt hur man vill.

T.ex detta med att vita inte får ha rastaflätor eller knappt småflätor.. Vikingarna hade flätor och dreads. Men vi får inte ha det för att svarta blir förtryckta? Please.. det är så dumt så det finns inte.
Det är inte att hylla någonting att med ena handen göra det själv och andra vara rasist.
En vit som BUSar sig till att se ut att vara svart eller har rastaflätor drar nytta av det "exotiska" i att vara svart, utan att behöva bli utsatt för den rasism som svarta blir utsatta för. Du kan tvätta av dig din BUS och då kommer du aldrig bli utsatt för rasism, men det kan inte en svart. Det blir ett jävla hån mot svarta när privilegerade vita ska sno det som är "typiskt svart kultur", med tanke på vad vita utsatt/utsätter svarta för.

Det handlar om att vita snor kultur/trender/drag från svarta, som svarta blivit diskriminerade och i många fall även MÖRDADE för i ÅRHUNDRADEN och gör det "coolt". Men när det är kvar på svarta så är det någonting som är grund till diskriminering.

Vi är globala NU, men det här är ett problem som går lika långt bak i tiden som rasism gör.
Medlem
Zingo2s avatar
Ni som hela säsong trott att TV4 gjort allt för att Nardos ska vinna, får nog en knäpp på näsan ikväll.
Emelie vinner nog, men hoppas på Tanja och i värsta fall Nardos.
Blir glad bara inte Emelie vinner, men tyvärr vinner hon nog.
Då säger jag grattis Lill Vickan (Emelie&#128512 👍, men inte med ngn större glädje.
Den moraliska vinner för mig var Simon!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hatadkvinna
Nardos fans.

Nej även surmelie fans hotar
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av essted
Har frisörerna stylat Nardos peruk med?

Dom lockade den
2021-05-24, 18:02
Medlem
Ghandis avatar
Vet inte varför man tycker emelie se bra ut i håret.

Ser ju ut som hon har en böld på huvudet och för lite hår på sidorna o fram. Hon ser bättre ut oms hon kom in än lämnar frisören.

https://www.imagebam.com/view/MEH9DU
2021-05-24, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Att Tanjas syster har fått motta mordhot av Nardos och Emelies fans är fan sinnessjukt. Helt jävla sinnessjukt.

Nu hoppas jag ännu mer att Tanja vinner.

Det fattar väl alla att det handlar om en riktigt sinnessjuk jävel som gör något dylikt det har inget med fans hit och dit att göra. Jösses😳
2021-05-24, 18:03
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ni som hela säsong trott att TV4 gjort allt för att Nardos ska vinna, får nog en knäpp på näsan ikväll.
Då säger jag grattis Lill Vickan (Emelie&#128512 👍, men inte med ngn större glädje.

ingen kanske har trott hon ska vinna utan det är mer att tv4 hjälpt henne fram för att vara kvar så länge som möjligt. Men dom kommer inte låta henne vinna. Precis som dom gjorde med Simon. Behöll honom så länge dom kunde. Trots han beteende.

Emelie vinner.
2021-05-24, 18:04
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Nej även surmelie fans hotar

nej. Ljug inte. Läs artikeln
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2

En sjuhelvetes gardering du kör där Zingo!
Medlem
essteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Dom lockade den

Ah, ok! Tycker verkligen att de borde tagit in en frisör som kan afrohår, men det är väl för möe begärt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in