2021-05-24, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Att vara elak och vilja frysa ut en annan människa är inte ok, oavsett om ”alla reagerar olika” eller inte.
Hon har varit en vidrig orm som under hela veckan har huggit till mot Emelie, oavsett vad Emelie säger. Hon har även varit otrevlig och stundtals ignorerat Tanja som bara har varit snäll mot henne. I bikten snackade hon illa om båda två trots att dom har försökt inkludera henne och fråga henne hur hon mår hela tiden! (”Bra att jag snart slipper att umgås med båda TVÅ”)
Den här veckan har hon bettet sig som en otrevlig vidrig mobbare som bara ha velat kasta skit mot Emelie. Dessutom sen skyllt bråken/tjafsen på Emelie efter att själv ha startat dom när Emelie har velat försvara sig! Men fortsätt försvara hennes vidriga attityd och elaka beteende .
Bra att hon visade sina rätta sidor nu mot slutet

Äsch, så överdrivet. Hon har sagt vad hon tycker, jag tycker inte ett dugg synd om Emelie för är det någon som är en falsk orm så är det just hon . Nardos har nog hållit igen , hon hade faktiskt kunnat be Emelie fara åt helvete också.😉🤣
Senast redigerad av Dizzi 2021-05-24 kl. 17:56.
2021-05-24, 17:51
Medlem
Flor-Idas avatar
Emelie blir snyggast!

Men det blev ju inga lockar att tala om
Senast redigerad av Flor-Ida 2021-05-24 kl. 17:55.
2021-05-24, 17:52
Medlem
xrlpyts avatar
Jag tycker både Tanjas och Emelie hår blev jättefint. Men vad vet jag.
2021-05-24, 17:52
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Att vara elak och vilja frysa ut en annan människa är inte ok, oavsett om ”alla reagerar olika” eller inte.
Hon har varit en vidrig orm som under hela veckan har huggit till mot Emelie, oavsett vad Emelie säger. Hon har även varit otrevlig och stundtals ignorerat Tanja som bara har varit snäll mot henne. I bikten snackade hon illa om båda två trots att dom har försökt inkludera henne och fråga henne hur hon mår hela tiden! (”Bra att jag snart slipper att umgås med båda TVÅ”)
Den här veckan har hon bettet sig som en otrevlig vidrig mobbare som bara ha velat kasta skit mot Emelie. Dessutom sen skyllt bråken/tjafsen på Emelie efter att själv ha startat dom när Emelie har velat försvara sig! Men fortsätt försvara hennes vidriga attityd och elaka beteende .
Bra att hon visade sina rätta sidor nu mot slutet

Det har hon visat från dag 1!!!!!!!!!!
2021-05-24, 17:53
Medlem
Att Tanjas syster har fått motta mordhot av Nardos och Emelies fans är fan sinnessjukt. Helt jävla sinnessjukt.

Nu hoppas jag ännu mer att Tanja vinner.
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Om BB tänker köra nästa år igen så tror jag dom låter Emelie vinna, landsortstjejen från Ystad, precis som BB var tänkt från början, tjejen från ingenstans. Om dom inte tänker köra igen så vinner Nardos, då kan TV4 visa upp vilken fin och inkluderande kanal dom är. TV4 vinner vilket som...

stämmer det att dom har rättigheter till ett år till så vinner alltså emelie. Det är bra !
Medlem
essteds avatar
men för helvete, vad är det för jävla City Gross-spännen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Ser det lite bal-aktigt ut på Emelie eller?

Lite. Dock kommer hon ha en cool outfit, så kommer nog jämna ut sig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Att Tanjas syster har fått motta mordhot av Nardos och Emelies fans är fan sinnessjukt. Helt jävla sinnessjukt.

Nu hoppas jag ännu mer att Tanja vinner.

Emelies fans, KNAPPAST.
Medlem
Ridnes avatar
De blir skitsnygga i håret tjejerna... Wow!!!
2021-05-24, 17:54
Bannlyst
Gick in en snabbis på nardos live, en person skrev, jag visar fittan om nardos vinner ✌️
En annan skrev att dom sagt till radio Eritrea i Göteborg att gå ut med att rösta på Nardos, klanröstning alltså 👮🏽‍♀️✊🏿👎
2021-05-24, 17:54
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barooos
Läste precis mordhoten, bilder skickade på Tanjas systers Adress... Vad i helvete är det som händer?? Att folk inte kan bete sig... vi har flashback av en anledning... vilka jävla nötter som agerar så.. Nae nu ska jag ringa hela tjocka familjen och be dem alla lägga sin röst på Tanja.

HEJA TANJA!

Jag har t.o.m. mailat mina kusiner i Finland att rösta på henne, men jag vet inte om det funkar att rösta därifrån eller om de är tillräckligt nyktra för att fatta hur man gör. KUTIN HIRVIN!

MVH/Gnomegirl.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in