2021-05-24, 17:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MoneyMoneyMoney.
Vem röstade ni på?

Rösta Nedan!

https://strawpoll.com/jdyh5dkgz

Tanja
2021-05-24, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Hon tycker nog om förändring precis som de flesta kvinnor gör som bryr sig om sitt utseende. Inget konstigt alls.

Konstigt är det ju med tanke på hennes kommentar till Emelie för ett tag sedan... Att hon nu i 99 dagar i huset har gått runt och sagt ERITREEAAAAA, INJERRRAAAA, BANAN OCH GLASS osv.. Sedan när det väl kommer till "kritan" så vill hon vara annorlunda.

Hon hade säkert en Eritreansk flagga på studenten också.

FAKEASSNIGGABITCH
2021-05-24, 17:41
Medlem
essteds avatar
Fattar inte hur Lisa Anckarman kan vara Sveriges största stylist (eller vad det verkar som iaf). Tycker bara det är statement pieces på statement pieces, precis som med Maddes styling. Sen är det sällan ens snygga statement pieces, oftast bara grejer som sitter konstigt. Eller det kanske bara är jag som inte fattar mode, vafan vet jag
2021-05-24, 17:42
Medlem
Produktionen borde ha ordnat så att Nardos fick en frisör som kan afro samt beräknat tid för detta eller ordnat så att ingen fick färga sitt hår.
Så synd att se en exkluderad sittandes bredvid o kolla på i flera timmar när dom andra får privilegier bara pga annan hårstruktur..
2021-05-24, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barooos
Konstigt är det ju med tanke på hennes kommentar till Emelie för ett tag sedan... Att hon nu i 99 dagar i huset har gått runt och sagt ERITREEAAAAA, INJERRRAAAA, BANAN OCH GLASS osv.. Sedan när det väl kommer till "kritan" så vill hon vara annorlunda.

Hon hade säkert en Eritreansk flagga på studenten också.

FAKEASSNIGGABITCH

Jösses ,att en ung kvinna kan uppröra så mycket.🤣🤣🤣
2021-05-24, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av essted
Fattar inte hur Lisa Anckarman kan vara Sveriges största stylist (eller vad det verkar som iaf). Tycker bara det är statement pieces på statement pieces, precis som med Maddes styling. Sen är det sällan ens snygga statement pieces, oftast bara grejer som sitter konstigt. Eller det kanske bara är jag som inte fattar mode, vafan vet jag

Är inne på samma spår som du.. Några "ö" kändisar har dykt upp hos Anckarman och varje gång så tänker jag.. Hur enkelt är det egentligen att bli stylist?
2021-05-24, 17:45
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tack tack!!!Dagens sista möte blev inställt så ska försöka sova. Tyvärr pågår ett gigantiskt byggarbete i mitt hus så svårt när det känns som någon borrar inne i mitt huvud. Vi syns sen!!! 🙌🙌🙌

Du får komma och bo med Majsan och mig i skogen. Lugnt och skönt, fågelkvitter och en jävla hackspett som väckte på morgonen
2021-05-24, 17:45
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Säger du som vit, ja. Och det handlar inte om att individer "klankar ner på afrikanska folket", utan att vita strukturellt gör saker trendigt – som svarta förtrycks och alltid blivit förtryckta och diskriminerade över. Vita har inte blivit förtryckta för deras attribut (blont hår och ljusa ögon osv) i hundratals år, därför är det inte samma grej. Att bleka sin hy existerar öht för att rasismen är så pass utbredd som den är.

Ja jag förstår att PK-människor tycker att det är ett förtryck att lyfta och hylla saker från andra kulturer men jag köper inte det argumentet. Eftersom vi ska föreställa så globala och öppna så tycker jag att man ska få blanda kulturellt hur man vill.

T.ex detta med att vita inte får ha rastaflätor eller knappt småflätor.. Vikingarna hade flätor och dreads. Men vi får inte ha det för att svarta blir förtryckta? Please.. det är så dumt så det finns inte.
2021-05-24, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Varför leta fel hela tiden? Alla reagerar olika men det verkar folk ha svårt att förstå.

Att vara elak och vilja frysa ut en annan människa är inte ok, oavsett om ”alla reagerar olika” eller inte.
Hon har varit en vidrig orm som under hela veckan har huggit till mot Emelie, oavsett vad Emelie säger. Hon har även varit otrevlig och stundtals ignorerat Tanja som bara har varit snäll mot henne. I bikten snackade hon illa om båda två trots att dom har försökt inkludera henne och fråga henne hur hon mår hela tiden! (”Bra att jag snart slipper att umgås med båda TVÅ”)
Den här veckan har hon bettet sig som en otrevlig vidrig mobbare som bara ha velat kasta skit mot Emelie. Dessutom sen skyllt bråken/tjafsen på Emelie efter att själv ha startat dom när Emelie har velat försvara sig! Men fortsätt försvara hennes vidriga attityd och elaka beteende .
Bra att hon visade sina rätta sidor nu mot slutet
Medlem
essteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Husmanskostas
Produktionen borde ha ordnat så att Nardos fick en frisör som kan afro samt beräknat tid för detta eller ordnat så att ingen fick färga sitt hår.
Så synd att se en exkluderad sittandes bredvid o kolla på i flera timmar när dom andra får privilegier bara pga annan hårstruktur..

Håller faktiskt med, hade varit så kul att se henne med en mer enhetlig färg och mer stylat afro, tror hon hade varit skitsnygg i det
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Aldrig! Du har lyckats få fel i precis allt du skrev

Tråkigast och bittraste deltagaren någonsin!
Kan bara hålla med. Emelie är den mest falska som varit i huset.
Trist att hon troligtvis kommer att vinna, sånt vet Betsafe.😀
2021-05-24, 17:47
Medlem
Jesus, tanjas hår är så fläckigt av blekningen bakifrån. Ser okej ut framifrån iaf
Senast redigerad av Sanglampa 2021-05-24 kl. 17:49.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in