Aww Nardos fans är så arga på hennes live... vad hemskt de behandlar henne för att de inte färgar hennes hår som skulle ta en hel dag på en frisörsalong. De tycker dessutom att hon skulle få fixa naglarna medan de andra får håret fixat... Vem tror de att hon är egentligen??
Åhh vad sugen jag blir på en juppe. Om Tanja vinner ska jag kosta på mig en liten, liten 0,1 a. Har inte rökt sedan nyår så det lär nog fästa på så det räcker.
Har en flaska Gato Negro på värmning, fast det blir bara ett glas resten får gubben skölja i sig. Ust, kex och vindruvor finns också behändigt till hands. Klockan nio åker vi.
Åh nej nu hör man att frisören och Emelie inte menar samma sak. Emelie säger inte små lockar utan glammigt och det tolkar frisören som beachwaves.. haha är ju helt tvärtom från glammigt. Nardos är klar eller?
Negerprinsessan kommer tvinga produktionen att uppehålla finalen för att hon i sista minuten ska byta hela sin outfit och styla om sig.
Varför kan jag inte se BB på cmore? Jag har startar etr konto där
Skrivit in alla uppgifter och godkänt via klarna (igår). Men nu mår jag klickar på BB står det bara att detta lnte ingår i mitt abonnemang. Kan någon snälla hjälpa mig?
Skrivit in alla uppgifter och godkänt via klarna (igår). Men nu mår jag klickar på BB står det bara att detta lnte ingår i mitt abonnemang. Kan någon snälla hjälpa mig?
Man måste ha den abonnemangen som kostar 139kr/mån för att se, minns ej vad den heter.
Måndagsfinalen sänds annars gratis på Tv4play.+ du kan se grattis på liven på TV4play mellan 20.00 och 21.00
Senast redigerad av Sar00 2021-05-24 kl. 17:25.
Du har nog valt fel paket, du måste ha typ.. mittenpaketet, det för 139 kr/mån. (Men man har två veckor gratisperiod med nytt konto.)