2021-05-24, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Varför äger inte Nardos sitt afrohår istället om hon är stolt över sitt ursprung? En ljus peruk.. Ja jag vet inte jag.
Tänkte detsamma... Stolt svart kvinna. Som vill se vit ut.
2021-05-24, 16:48
Medlem
C r i n g e....
Bannlyst
Mergim kör live från när han klipper sig, han lever verkligen för Big Brother.
Det roliga är att idioten har sagt att han vill va med nästa säsong med, precis som dom skulle plocka in honom en gång till 😂😂😂😂😂
Om några veckor har nog även dom flesta från denna säsongen tröttnat på honom, han är som Jim Carrey i filmen cable guy/gay 👮🏽‍♀️😂
Medlem
xrlpyts avatar
Madde vill verkligen inte svara på en enda fråga av hänt.se, det är hela tiden "vi får se", "jag vet inte" osv osv..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Oavsett om de varit tre frisörer hade de inte hunnit blondera nardos hår. De har tre timmar på sig från start till mål. Jag är ljusbrun och när jag bara gör slingor är jag hos frisören i 4 timmar. Att gå från svart till blond hade tagit närmare en halv dag.
Tycker ändå det är dåligt planerat, de borde ha kommit in tidigare om de nu har vetskapen att de inte hade hunnit.
Medlem
Varför tror alla neandertalargorillor att vicka på rumpan, eller 'twerka', är något snyggt? Ni ser helt efterblivna ut när ni försöker 'dansa'.
2021-05-24, 16:49
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hade förmodligen gått av 5 cm från skallen om man satt i blekning

Bara att raka skallen, slänga på henne en bomberjacka, camobrallor och ett par Doc Martens. Undrar hur hennes fans reagerat då?

MVH/Gnomegirl.
2021-05-24, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Vilken konstig intervju med Madde av hant.se, jösses.. helt intetsägande.

Skitkonstig?! Kändes även som att Madde ställt ultimatum på att inte få frågor om Adrian mer än ”har du pratat med Adrian?”. Jävligt konstigt att hon inte grävde mer i den frågan när det var det enda folk vill veta.
2021-05-24, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikesessy
Tycker ändå det är dåligt planerat, de borde ha kommit in tidigare om de nu har vetskapen att de inte hade hunnit.

Men det handlar inte om några extra timmar. Att gå från mörk afro till blond gör man inte på ett besök. Man måste gå flera gånger, med uppehåll mellan gångerna, annars går håret sönder.
2021-05-24, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Japp hon sade också att det var kulturell appropriation när Emelie hade smålockigt hår en dag....... Men att hon har blond, rak peruk går bra! Hon är en idiot.
Nej, det är hon inte (i det här fallet). Det är väldigt stor skillnad på att vilja vara blond och att appropriera på svart kultur.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Haha, tack men om det blir något så blir det lite vin. Kram på dig! ❤️
Hur går det med åtalet du drog på dig häromdagen för fatshaming....blir det livstid på Hinsan
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tänkte detsamma... Stolt svart kvinna. Som vill se vit ut.

Jag tycker givetvis att hon får göra som hon vill.. men när hon SJÄLV klagar när Emelie BUS:ar och lockar sitt hår så blir det hyckleri.
Dessutom är afro jäkligt coolt och tycker det är synd att svarta kvinnor inte vill äga det mer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in