2021-05-24, 15:31
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
För att Tanja själv sa det i lördags på festen. De skrattade åt det och skämtade om det.

Ahaa jag förstår, det har jag missat!
2021-05-24, 15:32
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
naj hon har gjort en hudtransplantation där piercingen ledde bort strömmen från partydoris

Partydoris 🤣🤣
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Ser inte folk hennes otrevliga attityd hon har haft hela veckan? Hon har förstört hela sista veckan?

Exakt. Dryg förut med men sista veckan har slagit alla rekord…
Medlem
Citat:
Snälla, lås in henne i bikten nu fram tills det är hennes tur

Undra om hon snackade skit om frisörerna nu när hon glömde stänga dörren till bikten och de skrek
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nej nej nej, BB har inget folkhälsoansvar när säsongen är slut och deltagarna lämnar huset (eller BB:s lokaler).

efter finalen ja jag. menade inte hela livet LOL. Dom kan åka till nån knarkar lägenhet o festa där so vanligt. bara nån ger info om var dom är så skickas poolisen dit direkt.

Citat:
Orka inte läsa hela artikeln just nu, mer får hon mordhot pga Nardos?

Hon e 30 hon ska inte hålla på med andras insta utan föda barn.

Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Varför känns frisörerna lite lowkey otrevliga

Dom är kompetenta. Och smarta o inte hjärntvättade. dom kan föra en normal konversation och daltar inte som Anckarman. Dom kommer inte kasta floskler omkring sig.

Citat:
Ursprungligen postat av NamnlosBarn
Oj otrevliga frisörer.

Nej. knullbara.
2021-05-24, 15:33
Medlem
Citat:
Såg precis på instagram att någon tyckte att Nardos borde ha fått in en svart-frisör som fixar hennes hår
nämen vad oväntat det tänkte jag på förut när de ska försöka kamma ut hennes år lär det väl bli ett jävla liv.Nardos är ju så jävla sur att hon inte fick börja
Medlem
Ridnes avatar
Jag är lite konfunderad över att Aftonbladet faktiskt väljer att lyfta att TANJA blivit utsatt för hot så här inför finalkvällen. Var rätt säker på att de skulle slå på stora trumman över "rasistdrevet" mot Nardos.
Hmm..
Medlem
Ghandis avatar
Nardos coachas nu i bikten om hur hon ska bete sig när hon vinner ikväll. Fusk.
2021-05-24, 15:34
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Nu säger jag som Tanja " men ååh va fiint" Jag är också jätteglad för mötet med dig ❤️ det har varit så stimulerande.
Det är en del av spänningen irl eller ute på nätet att inte veta vad som finns runt hörnet men ändå alltid veta att något som förgyller tillvaron när som helst kan dyka upp.

Men vi säger väl inte hejdå redan.... jag hänger kvar här lite till och från fram till slutet.
Nu blir det hårdesign eller vad det heter, brudarna går just nu igenom sitt livs (hittills) bästa stund

Nej inte än min vän! Ville bara säga det jag tänkte. Ja nu blir de så vackra tills ikväll så alla trillar väl av stolarna av dessa bländande skönheter.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Undra om hon snackade skit om frisörerna nu när hon glömde stänga dörren till bikten och de skrek

Hade inte förvånat mig, hon verkar ha problem med alla människor hon träffar på just nu som inte ger henne 110% uppmärksamhet
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag är lite konfunderad över att Aftonbladet faktiskt väljer att lyfta att TANJA blivit utsatt för hot så här inför finalkvällen. Var rätt säker på att de skulle slå på stora trumman över "rasistdrevet" mot Nardos.
Hmm..

Samma här, olikt aftonbladet 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️😱
Medlem
Citat:
Såg precis på instagram att någon tyckte att Nardos borde ha fått in en svart-frisör som fixar hennes hår

Rasistiskt om de förutsätter att dessa frisörer inte kan svart hår..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in