2021-05-24, 13:48
Medlem
Emelie ska specifikt ha Nike-strumpor och sneakers. Varför det viktiga? Ett sponsoravtal måhända?
2021-05-24, 13:48
Medlem
Älskar att Dompa delade klipp på Emelies entré. Är han kär eller är han kär? 😂
2021-05-24, 13:49
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Bäst att vänta med självskadebeteende blir så besvärligt att förklara för maken än finns det ett litet hopp.
Förra året var jag säker att Lennie skulle vinna så...

Lennie....urk. Trodde aldrig han skulle vinna. Näääästan lika tråkig som Adrian var han! D: Jag ska vara tyst nu och inte dra ner stämningen i tråden hehe.. Hoppas att jag har fel med det jag sagt
Medlem
aina08s avatar
Det börjar att dra ihop sig.
Trist att Simon åkte ut då jag gärna sett han och Tanja i final tillsammans.
Vem tar hem det?
Nardos kunde fått lämnat för länge sen.
Ja hon har växt en del under resans gång men hennes skrikande och jag jag jag är så sjukt tröttsamt. Det handlar om henne heeeela tiden, sedan dag 1 och de har inte ändrats. Tycker även det märkts ännu mer senaste dagarna.
Emelie har växt mer på slutet.
Gillar hennes sarkasm och att hon inte gör sig till.
Hon var nära att lämna huset och var nere innan Dompa kom in och stöttade upp henne. Sedan dess har jag gillat henne mer och mer. Hon är även den som klivit in helt utan kändisskap och är kanske bara på grund av de mest värd att vinna, speciellt nu när Simon inte heller är kvar.
Tanja är en grymt skön tjej. Ja visst har hon bitit sig i läppen i bland, inte minst nu på slutet för att inte hamna i konflikter osv. men hon verkar rakt igenom snäll och omtänksam med en härlig inställing.
Lite white trash men på ett skönt sätt ändå.
Det som är synd är att hon klivit in med kändisskap från PH, youtube osv.
Hon kan ju inte hjälpa att hon redan är känd men det hade känts bättre om någon hel okänd fått vinna då de känns mer rättvist.

Men, jag ser gärna Emelie och Tanja sist. Två tjejer som är värda att stå i final.
Jag tror dock att det står mellan Tanja och Nardos.
Nardos lär ha hela orten, vänster och övriga PK sverige på sin sida, inte för den hon är som person utan för hennes hudfärg och allt snack om rasistattacker osv. Men hoppas ja har väldigt fel!

Och hur blir det i framtiden med BB?
Läste någonstans om att TV4 skulle sagt att de inte blir någon mer säsong (har ingen källa till det) men mins inte var ja läst de. Någon som vet mer?
Skulle va bra om dom kunde sälja tillbaka programmet till kanal5 så skulle det bli väldigt mycket bättre.

Bara timmar kvar nu... tack för den här säsongen!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Emelie ska specifikt ha Nike-strumpor och sneakers. Varför det viktiga? Ett sponsoravtal måhända?

Fy vad äckligt de måste lukta nu
Medlem
Mouchinos avatar
1:07:35 Pedrams brorsa läser upp en rätt självrannsakande fråga från en följare och Pedram svarar som man förväntar sig av honom. Brorsan fortsätter efter svaret att gå in på skandalen i PH!

https://www.instagram.com/p/CPLuonlD9pRdLoTNOWM5DEI7Ez9xO9LyuUm2Fg0/
2021-05-24, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Ja visst är allting sämst?

Kollade lite första veckorna, men gav upp rätt snabbt. Tur är väl det.

Finns väl viss logik i att Nardos fanbase har kraftsamlat (p.g.a. politiska skäl) men vad är det för människor som tycker att Emelie är underhållande?
2021-05-24, 13:50
Medlem
Anonym396s avatar
''Nardos, produktionen hälsar att de inte kommer filma när ni byter om.''
2021-05-24, 13:51
Medlem
Paladins avatar
Nardos. Produktionen hälsar att dom inte filmar när ni byter om. Skall man skratta eller gråta?
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Det börjar att dra ihop sig.
Trist att Simon åkte ut då jag gärna sett han och Tanja i final tillsammans.
Vem tar hem det?
Nardos kunde fått lämnat för länge sen.
Ja hon har växt en del under resans gång men hennes skrikande och jag jag jag är så sjukt tröttsamt. Det handlar om henne heeeela tiden, sedan dag 1 och de har inte ändrats. Tycker även det märkts ännu mer senaste dagarna.
Emelie har växt mer på slutet.
Gillar hennes sarkasm och att hon inte gör sig till.
Hon var nära att lämna huset och var nere innan Dompa kom in och stöttade upp henne. Sedan dess har jag gillat henne mer och mer. Hon är även den som klivit in helt utan kändisskap och är kanske bara på grund av de mest värd att vinna, speciellt nu när Simon inte heller är kvar.
Tanja är en grymt skön tjej. Ja visst har hon bitit sig i läppen i bland, inte minst nu på slutet för att inte hamna i konflikter osv. men hon verkar rakt igenom snäll och omtänksam med en härlig inställing.
Lite white trash men på ett skönt sätt ändå.
Det som är synd är att hon klivit in med kändisskap från PH, youtube osv.
Hon kan ju inte hjälpa att hon redan är känd men det hade känts bättre om någon hel okänd fått vinna då de känns mer rättvist.

Men, jag ser gärna Emelie och Tanja sist. Två tjejer som är värda att stå i final.
Jag tror dock att det står mellan Tanja och Nardos.
Nardos lär ha hela orten, vänster och övriga PK sverige på sin sida, inte för den hon är som person utan för hennes hudfärg och allt snack om rasistattacker osv. Men hoppas ja har väldigt fel!

Och hur blir det i framtiden med BB?
Läste någonstans om att TV4 skulle sagt att de inte blir någon mer säsong (har ingen källa till det) men mins inte var ja läst de. Någon som vet mer?
Skulle va bra om dom kunde sälja tillbaka programmet till kanal5 så skulle det bli väldigt mycket bättre.

Bara timmar kvar nu... tack för den här säsongen!

Tror Emelie har hela Skåne, vi kan vara ganska patriotiska
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hade det varit en vettig kanal som hållit i det hade jag skrattat åt dig och kallat dig foliehatt, men nu är det ju den vänsterextrema fyran vi snackar om så jag är väldigt, väldigt orolig att du får rätt.

Jag skall be till både Gud, Djävulen och Svampbob att du har fel.

MVH/Gnomegirl.

Jag också Gnomis.. Låt oss tillbe alla gudar och entiteter tillsammans 🙏
2021-05-24, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Och frågan är om Lisa ens har koll på deltagarna, Emelie har ju lånat Maddes höga stövlar hela säsongen och hon sätter alla dom vid Nardos klädhängare Hon är bara där för att synas såklart.

Ser även att hon följer Tanja på Insta så det är väl bara henne hon researchat.
Lisa har kollat BB hela säsongen och är väldigt insatt, så du kan lägga tillbaka foliehatten på hyllan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in