2021-05-24, 13:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
efter att ha sett Anckarman klädställningar tror jag de kommer klampa ut som dåliga kopior av Lil Kim a la -96

Det var ju typ samma outfits som Madde hade med in i huset. Hade velat se lite mer classy.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Tyckte också om Simon i början, tyckte särskilt mycket om hans relation med Luis!! Båda två var så underhållande ihop, synd att Luis åkte ut så snabbt. Nu efterhand så hade jag hellre sett Nardos åka den veckan än Luis
Luis tillsammans med Tanja och Emelie fasen så kul det hade varit.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
efter att ha sett Anckarman klädställningar tror jag de kommer klampa ut som dåliga kopior av Lil Kim a la -96

Nardos kommer få en prinsesseklänning medans Emelie och Tanja får en varsin Roy och Roger overall.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-24, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Emelie 2 odds
Tanja 2.50
Nardos 2.75
Nardos vinner inte millen. YEAAAA FUCK BARDOS GANG

Åh fy fan JA SNÄLLA låt det där slå in!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Bianca Ingrosso skrev massa hjärtan under Tanjas senaste inlägg för 40 minuter sedan.

Det är bra att hon vågar visa kärlek till Tanja efter Nardos sekt antagligen hoppade på henne igår.

"MEN VET DU INTE VEM SOM ÄR QUEEEEN"
Och saker jag inte tänker skriva här.
Medlem
RZLAs avatar
Trist att en massa sk influencers går ut och försöker påverka vem som ska vinna programmet. BB var roligare innan sådan skit. Hade Simon som favorit, och när han har åkte ut så bryr jag mig inte så mycket om vem som vinner. Men Nardos och Emilie har varit mer underhållande att titta på, och de har inte Bianca Ingrossso i ryggen, så jag ser hellre någon av dem som vinnare än Tanja.
2021-05-24, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Luis tillsammans med Tanja och Emelie fasen så kul det hade varit.

Ja verkligen, att folk röstade kvar Nardos istället för så många andra mycket mera underhållande deltagare är helt sinnessjukt.
2021-05-24, 13:38
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RZLA
Trist att en massa sk influencers går ut och försöker påverka vem som ska vinna programmet. BB var roligare innan sådan skit. Hade Simon som favorit, och när han har åkte ut så bryr jag mig inte så mycket om vem som vinner. Men Nardos och Emilie har varit mer underhållande att titta på, och de har inte Bianca Ingrossso i ryggen, så jag ser hellre någon av dem som vinnare än Tanja.
Du har rätt. Tanjas konto skulle ju självklart blocka Bianca och be henne inte gilla Tanja för att det skulle bli RätTvIsT.
2021-05-24, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag är 100% övertygad om att tv4 kirrar vinsten åt henne.. De har ju jobbat så hårt för att rigga fram henne till final så de kommer aldrig låta henne förlora nu. Emelie och Tanja är mer värdiga vinnare men tyvärr spelar det ingen roll. Vi får väl se ikväll om jag är en cynisk foliehatt eller om tv4 verkligen myglar fram sin propaganda-docka till millen.

Skulle ju se dråpligt ut för både tv4 och Nardos om hon förlorar när de gett henne mest tv-tid i avsnitten och DC, finast klippningar med bortklippta bråk, flest fördelar, räkmacka och privilegium, Adrian i sitt lag för det mesta, immunitet av "tittarna", fördelar av "tittarna".. ombytta roller i magikerveckan av "tittaren" Adriana (lol).. Ja listan fortsätter.

Men åh sluta. Säg inte så!
Jag vill leva i min naiva bubbla några timmar till och hoppas på att det inte blir så.
2021-05-24, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jaja.. jag ska sluta vara cynisk och vänta tills riggningen är klar. Sedan ska jag gå all in istället
Bäst att vänta med självskadebeteende blir så besvärligt att förklara för maken än finns det ett litet hopp.
Förra året var jag säker att Lennie skulle vinna så...
2021-05-24, 13:39
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RZLA
Men Sami hade Jocke förra året också.

Om Big Brother ska överleva i framtiden så ska bara folk som tittar LIVE få lov att rösta eller så går man tillbaka när man röstar via telefon.

Men TV4 älskar att styra vem som vinner så det kommer inte hända så länge de har hand om programmet.
2021-05-24, 13:40
Medlem
Nu är hon igång... Emelie kan för fan inte ens andas utan att det är fel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in