2021-05-24, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Kommer nog att bli en seg dag i huset idag.
Som tur är kommer många gamla deltagare köra live under dagen och kvällen, Joel och Madde kör 17:30 om nån vill se.

Vilka deltagare kommer ni fortsätta följa från denna säsong?

Från förra säsongen följer jag Sami, Julia, Jasmine, Lennie och Mergim, Amilia har blockat mig 😂✌️
Amilia blockar alla som säger emot henne 😂jag blev blockad förra året redan
2021-05-24, 13:21
Medlem
Den enda personen jag tror kommer umgås med Nardos på utsidan är väll Adrian, alla andra tröttnade på henne redan i huset men vågade aldrig uttala sig om detta högt.

Förra året förstörde Mergim väldigt mycket för alla och i år var det Nardos tur.
2021-05-24, 13:23
Medlem
Vilka var er favorit i början?

Min var Simon, 1:a fram till han började lipa att alla pengar skulle gå till mamsen, spottade och betedde sig som ett svin gång på gång för att sedan lipa lite till plus hans alkisbeteende.
2021-05-24, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja

Min var Simon, 1:a fram till han började lipa att alla pengar skulle gå till mamsen, spottade och betedde sig som ett svin gång på gång för att sedan lipa lite till plus hans alkisbeteende.

Tyckte också om Simon i början, tyckte särskilt mycket om hans relation med Luis!! Båda två var så underhållande ihop, synd att Luis åkte ut så snabbt. Nu efterhand så hade jag hellre sett Nardos åka den veckan än Luis
Senast redigerad av Sar00 2021-05-24 kl. 13:29.
2021-05-24, 13:27
Medlem
Citat:

Gillade också Simon i början men han tappade mig av samma anledning som du. Tyvärr :/
2021-05-24, 13:28
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jag ser tyvärr också det framför mig. Följt utav snyftscener och vilken RESA och tv4 får en stjärna i boken av alla BLM-rörelser och gud vet allt.

Kanske till och med blir internationellt uppmärksammat.

"Sweden makes history with three strong women in the final and a black queen as winner! Progression! #BLM #YasQueen #WhoRunDaWorld #Feminism"
2021-05-24, 13:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Kommer nog att bli en seg dag i huset idag.
Som tur är kommer många gamla deltagare köra live under dagen och kvällen, Joel och Madde kör 17:30 om nån vill se.

Vilka deltagare kommer ni fortsätta följa från denna säsong?

Från förra säsongen följer jag Sami, Julia, Jasmine, Lennie och Mergim, Amilia har blockat mig 😂✌️

Simon och Tanja från denna.

Julia, Sami, Glas från förra.
2021-05-24, 13:30
Medlem
Anonym396s avatar
Bianca Ingrosso skrev massa hjärtan under Tanjas senaste inlägg för 40 minuter sedan.

Det är bra att hon vågar visa kärlek till Tanja efter Nardos sekt antagligen hoppade på henne igår.
2021-05-24, 13:30
Medlem
Mouchinos avatar
Pedram sa i sin live häromdagen att festen kommer att vara i huset efter finalen!

33:52 https://www.instagram.com/p/CPLuonlD9pRdLoTNOWM5DEI7Ez9xO9LyuUm2Fg0/
2021-05-24, 13:33
Medlem
Emelie 2 odds
Tanja 2.50
Nardos 2.75
Nardos vinner inte millen. YEAAAA FUCK BARDOS GANG
2021-05-24, 13:33
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Ridne tror du att Nardos kommer ta det? Kom precis in efter en härlig jakt efter vildsvin halva natten. (OBS, jag iväg dom inte skjuta) och ser att Emelie ligger på samma låga odds. Det märkliga är att de brukar fluktuera. Vi får se under dagen. Men det lutar just nu på Ystad.

Jag är 100% övertygad om att tv4 kirrar vinsten åt henne.. De har ju jobbat så hårt för att rigga fram henne till final så de kommer aldrig låta henne förlora nu. Emelie och Tanja är mer värdiga vinnare men tyvärr spelar det ingen roll. Vi får väl se ikväll om jag är en cynisk foliehatt eller om tv4 verkligen myglar fram sin propaganda-docka till millen.

Skulle ju se dråpligt ut för både tv4 och Nardos om hon förlorar när de gett henne mest tv-tid i avsnitten och DC, finast klippningar med bortklippta bråk, flest fördelar, räkmacka och privilegium, Adrian i sitt lag för det mesta, immunitet av "tittarna", fördelar av "tittarna".. ombytta roller i magikerveckan av "tittaren" Adriana (lol).. Ja listan fortsätter.
2021-05-24, 13:34
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Lägg av, jag är allergisk mot inlägg som ditt har även svår magkatarr.

Tanja 1:a, Emelie 2:a och skrikgrisen 3:a så får det bli.

Jaja.. jag ska sluta vara cynisk och vänta tills riggningen är klar. Sedan ska jag gå all in istället

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in