2021-05-24, 13:11
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Haha, ingen Bögrim Fekalier alltså. Just det, du är ju en människa och ingen elefant och är bara gravid i 40 veckor.

Hmm, halva sista meningen föll bort av nån anledning. Slutet av Augusti början av September skulle det stått.
Flashback beter sig skumt för mig idag. Kan det vara godhetsmaffian som ddosar för att vi inte hyllar Nardos tillräckligt?
Eller börjar min foliehatt sitta för tajt?

MVH/Gnomegirl.
2021-05-24, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Beundrar er som fortfarande tror att vi har något att säga till om...

Nardos kommer sitta i mitten av soffan, Emelie till höger om henne. Tanja till vänster.

Tanja blir trea, Emelie blir tvåa. Sedan sitter Nardos kvar medan de visar klippet när hon fick underdogstämpel första veckan och var "minst" omtyckt för att nu gå ut som att ha vunnit publikens hjärtan Detta var bestämt dag 1. Emelie och Tanja har aldrig haft en chans.
Lägg av, jag är allergisk mot inlägg som ditt har även svår magkatarr.

Tanja 1:a, Emelie 2:a och skrikgrisen 3:a så får det bli.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hmm, halva sista meningen föll bort av nån anledning. Slutet av Augusti början av September skulle det stått.
Flashback beter sig skumt för mig idag. Kan det vara godhetsmaffian som ddosar för att vi inte hyllar Nardos tillräckligt?
Eller börjar min foliehatt sitta för tajt?

MVH/Gnomegirl.
Det går knappt att skriva här och det går extremt långsamt så någonting är det. Vi får väl se vad som händer. Själv känner jag mig sjuk så det bådar inte gott för kvällen. Går väl ersätta vin med en kopp te istället.
Medlem
Anonym396s avatar
Jag tror faktiskt att Emelie eller Tanja vinner idag om omröstningen är rättvis.

Tänk hur besatta Nardossekten har varit detta år. De har gått in i f.d. deltagares LIVE och hotat, de spammar på Instagram med sina fejkkonton om Nardos. Men ändå så har Emelie vunnit flera omröstningar i appen över Nardos med stor marginal ibland. Om hennes sekt var så stor så borde Nardos ha vunnit fler omröstningar tycker jag. Nu har Madde och Simon åkt ut. Deras följare borde 90% gå till Emelie och Tanja.

Nu har flera influencers inklusive Bianca Ingrosso gått ut med att de röstar på Tanja. Vem har Nardos bakom sig? Anty och hennes följare kunde inte rädda henne förra året så hon åkte ut första veckan. Den där Diana som HeligModer sade hatar Tanja.

Nardos borde bli krossad idag. Men TV4 kanske hjälper henne genom att ''förlora'' några röster som har kommit in på Emelie och Tanja. Om Nardos inte går ut som 3:a idag så tror jag att TV4 har myglat fram henne som vinnare.

EDIT: Nardos har också den där galna Diego snubben bakom sig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Haha, va? Låter ju som en fest man vill följa. Det kommer väl spåra fullständigt men mellan flera årets deltagare. Är du säker på att inte bb ordat något? Tess sa att festen skulle bara på utegården men det kanske bara är sändningen och festligheten när vinnaren kommer ut. Vi får väl se. Om det är så att de hyrt något lokal så bör de väl vara lite försiktiga men vad som visas på sociala medier då det fortfarande är en åtta personers-gräns. Men de är ju inte då smarta, alla la väl upp en bild med 20 personer igår som festat/hängt tillsammans. Visst, de kanske följe restrektionernapå Vau de Ville men ser inte så snyggt ut med en gruppbild med 20 pers.

Nej jag vettefan, säger bara vad Amilia och Mergim sa. Hur mycket man kan lita på de två vettefan dock. Men att det blir en efterfest kan man ju räkna ut med bakarslet, och det kommer garanterat inte myglas med hur många de är. Så smarta är ingen av dem.
2021-05-24, 13:13
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Det är otroligt egentligen att man i feminismens Sverige inte har döpt om programmet till Big Sister än, och byter ut rösten till en kvinnlig.

Men det är nog bara en tidsfråga. Efter det blir det Big Black Sister. Med Afrikansk röst. Men då kanske feta tjejer blir kränkta....

Big Hen ligger väl ännu bättre i tiden med flummig könsidentifiering. Hoppas de bara tar in svarta, homosexuella och funktionsvarierade nästa år så deltagarna får tävla på samma villkor.
2021-05-24, 13:15
Bannlyst
Kommer nog att bli en seg dag i huset idag.
Som tur är kommer många gamla deltagare köra live under dagen och kvällen, Joel och Madde kör 17:30 om nån vill se.

Vilka deltagare kommer ni fortsätta följa från denna säsong?

Från förra säsongen följer jag Sami, Julia, Jasmine, Lennie och Mergim, Amilia har blockat mig 😂✌️
2021-05-24, 13:15
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag tror faktiskt att Emelie eller Tanja vinner idag om omröstningen är rättvis.

Tänk hur besatta Nardossekten har varit detta år. De har gått in i f.d. deltagares LIVE och hotat, de spammar på Instagram med sina fejkkonton om Nardos. Men ändå så har Emelie vunnit flera omröstningar i appen över Nardos med stor marginal ibland. Om hennes sekt var så stor så borde Nardos ha vunnit fler omröstningar tycker jag. Nu har Madde och Simon åkt ut. Deras följare borde 90% gå till Emelie och Tanja.

Nu har flera influencers inklusive Bianca Ingrosso gått ut med att de röstar på Tanja. Vem har Nardos bakom sig? Anty och hennes följare kunde inte rädda henne förra året så hon åkte ut första veckan. Den där Diana som HeligModer sade hatar Tanja.

Nardos borde bli krossad idag. Men TV4 kanske hjälper henne genom att ''förlora'' några röster som har kommit in på Emelie och Tanja. Om Nardos inte går ut som 3:a idag så tror jag att TV4 har myglat fram henne som vinnare.

Bianca lade ju till att alla är hennes favoriter i storyn. Har Nardosmobben hotat henne också undrar man.
2021-05-24, 13:16
Medlem
Finalen kommer att bli imorgon prinsessan Nardos kommer att kräva 24 timmars total styling, Tanja och Emelie får kliva ut i mysbrallor och hårknut på skallen.
2021-05-24, 13:17
Medlem
Efter att jag sett alla influencers som röstar på Tanja är jag helt säker på att hon vinner. Nardos tvåa och Emelie trea.
Tv4 kommer säkert ge ett tröstpris till tvåan
2021-05-24, 13:20
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIGRFSE344
Är ni medvetna om att Nardos är populär på tiktok och tjejgrupper på facebook? Ni stirrar för blint på supportergruppen. Dessutom såg jag på instagram att dessa småtjejer som håller på Nardos skriver på whiteboardtavlan i deras klassrum att ladda ner appen och rösta på Nardos. En rysare kommer det bli ikväll

Rysare..? Snälla. Det var klart från dag 1 att Nardos vinner. Ingen idé att bita naglarna och hoppas på något annat så som tv4 riggat skiten ur denna säsong.
2021-05-24, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekropp
Efter att jag sett alla influencers som röstar på Tanja är jag helt säker på att hon vinner. Nardos tvåa och Emelie trea.
Tv4 kommer säkert ge ett tröstpris till tvåan
Emelie har väl bara exonph som stor influenser som pushar. Tanja har detta om det inte är riggat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in