2021-05-24, 12:49
Medlem
Känns verkligen som Nardos ska på begravning snart och inte BB-final
2021-05-24, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Om TV4 tänkt rigga fram Nardos till vinst idag hoppas jag att de avsatt tid med tanke på hur länge det kommer ta för henne att komma ut ur huset sist när hon blir kallad.

Fy fan blir sur bara jag tänker på det, ser det fan framför mig. Det FÅR INTE SKE!

Jag ser tyvärr också det framför mig. Följt utav snyftscener och vilken RESA och tv4 får en stjärna i boken av alla BLM-rörelser och gud vet allt.
2021-05-24, 12:51
Medlem
Gällande att deltagarna är tacksamma för maten och säger att det är lyxigt beror såklart inte på att de inte har råd med snabbmat el dyl utanför huset.

Jag har en teori.. tänk att de i snart 100 dagar varit beroende av godtyckligheten från produktionen. De har belönats och straffas för sina beteenden som hundar. Sånt här har de vunnit i tävlingar. Det känns nog som ett pris

Jag blir inspirerad. Tänk att bli så glad för lite hämtmat.
2021-05-24, 12:51
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag tror knappast det. Tänk om folk får corona och dör. Jag tror inte TV4 vill hålla någon efterfest.

De andra som har varit på utsidan lär väl inte ha följt några restriktioner heller. De är ju ute var och varannan dag och flaxar runt.
2021-05-24, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Lyx jämfört med hur dom har haft det tidigare i huset. Dom har inte direkt kunnat beställa mat när dom känner för det. Jag tror det är så, annars lite märkligt
Fast de sa både igår och idag att det var så lyxig inne i huset och att de inte har så hemma. Så tror faktiskt att det jämför mot utsidan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag tror knappast det. Tänk om folk får corona och dör. Jag tror inte TV4 vill hålla någon efterfest.

Har för mig att det var Amilia som sa i hennes live här om dagen att TV4 inte kommer hålla i efterfesten utan att deltagarna själva hyrt en lokal. Kanske var den lokalen Mergim liveade från igår där man såg Peddots brorsa fylla en hel jävla kyl med bärs.

Mergim fick även veta i en live att Amilia och Lennie skulle på efterfesten, han blev så sur så han slog av liven och ringde produktionen. Sen sa han att ”det är dem eller jag på festen”. Jacki blev sur och sa att det finns inte plats för dem.

Synd man inte fick se den efterfesten. Kanske blir krig tillslut ändå!
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:

Hon verkar riktigt låg alltså!
2021-05-24, 12:53
Medlem
Ridnes avatar
Beundrar er som fortfarande tror att vi har något att säga till om...

Nardos kommer sitta i mitten av soffan, Emelie till höger om henne. Tanja till vänster.

Tanja blir trea, Emelie blir tvåa. Sedan sitter Nardos kvar medan de visar klippet när hon fick underdogstämpel första veckan och var "minst" omtyckt för att nu gå ut som att ha vunnit publikens hjärtan Detta var bestämt dag 1. Emelie och Tanja har aldrig haft en chans.
2021-05-24, 12:53
Medlem
Citat:

Då är hon ju ändå extremt mkt gladare idag, än hon varit de senaste dagarna..
2021-05-24, 12:54
Medlem
Citat:
Har för mig att det var Amilia som sa i hennes live här om dagen att TV4 inte kommer hålla i efterfesten utan att deltagarna själva hyrt en lokal. Kanske var den lokalen Mergim liveade från igår där man såg Peddots brorsa fylla en hel jävla kyl med bärs.

Mergim fick även veta i en live att Amilia och Lennie skulle på efterfesten, han blev så sur så han slog av liven och ringde produktionen. Sen sa han att ”det är dem eller jag på festen”. Jacki blev sur och sa att det finns inte plats för dem.

Dom kommer uppenbarligen inte följa alla restriktioner som finns, kan man anmäla dom kanske? (Skojar, såklart)
2021-05-24, 12:57
Medlem
Citat:

Haha, va? Låter ju som en fest man vill följa. Det kommer väl spåra fullständigt men mellan flera årets deltagare. Är du säker på att inte bb ordat något? Tess sa att festen skulle bara på utegården men det kanske bara är sändningen och festligheten när vinnaren kommer ut. Vi får väl se. Om det är så att de hyrt något lokal så bör de väl vara lite försiktiga men vad som visas på sociala medier då det fortfarande är en åtta personers-gräns. Men de är ju inte då smarta, alla la väl upp en bild med 20 personer igår som festat/hängt tillsammans. Visst, de kanske följe restrektionernapå Vau de Ville men ser inte så snyggt ut med en gruppbild med 20 pers.
2021-05-24, 12:57
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:

Nej, va?? Mergim är så barnslig alltså och man undrar när han ska växa ifrån det där! Han har fan inte ensamrätt om alla årets deltagare, fattar inte vad han försöker göra. Han jagar ju efter varenda en, vad vill han bevisa liksom?

Det kommer nog bli stelt värre om de tre ska vistas under samma tak, ja då får väl Mergim åka hem om det inte passar!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in