2021-05-24, 10:59
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
2021-05-24, 11:01
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Det var bara ett avsnitt och en tävling idag på TV4 Play.

Såg det nu. Konstigt att de har publicerat avsnitt 47 två gånger.
2021-05-24, 11:01
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Satan vad konstig Viktoria såg ut i dagens tävling.

Ja eller HUR??? Hon såg ju faktiskt ut som Olivia - vad märkligt hörru
2021-05-24, 11:03
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Joanna fick ju visst åka in till sjukhus. I början av säsongen då hon kollapsade efter en tävling och var helt okontaktbar.

Det var Lovisa och som sedan inte fick fortsätta i Robinson
2021-05-24, 11:03
Medlem
Citat:
Lollo Almen var ju en störtskön och söt tjej
2021-05-24, 11:11
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Lollo Almen var ju en störtskön och söt tjej

Ja det tycker jag med. Sedan att vi alla kan se fel/minnas fel på att det var hon som åkte till sjukhuset och inte Joanna som en i tråden trodde må vara lätt hänt. Själv var jag ju envis med att se fel på Wictoria och Olivia - vilket vi sett manglas i flera inlägg i tråden
2021-05-24, 11:13
Medlem
Robinson borde byta namn till kompiscamping eller något liknande. ALLT handlar bara om att pakta och vara kompis inte om hur tävlingarna går nästan. Dom borde helt enkelt ha så att den som är sist i minst 2 tävlingar är ute. Då är man sämst och är ingen överlevare. Man kanske t.o.m ska ha en tjejsida och en killsida och vinnarna av dessa gör sen upp om vem som är en vinnare i Robinson med en mångsidig tävling. Mer rättvist så är min åsikt. För övrigt aldrig brytt mig om folk som pratar om maktgalne kvinnor osv men fy satan va spyfärdig jag blir av Olivias och Joannas sätt att vara i Robinson. Alla dagar i veckan lika dana hemma skulle jag tro.
2021-05-24, 11:16
Medlem
Citat:
Ja det tycker jag med. Sedan att vi alla kan se fel/minnas fel på att det var hon som åkte till sjukhuset och inte Joanna som en i tråden trodde må vara lätt hänt. Själv var jag ju envis med att se fel på Wictoria och Olivia - vilket vi sett manglas i flera inlägg i tråden

Ja, du minns fel...

https://www.hant.se/noje/joanna-swic-berattar-sanningen-bakom-kollapsen-i-robinson--det-hande-sen/7446486

Citat:
– Men de tar mig till sjukhuset där jag sen blir checkad. Och de konstaterar ju att jag är är tömd på allt och även också uttorkad.
2021-05-24, 11:23
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Ja, du minns fel...

https://www.hant.se/noje/joanna-swic-berattar-sanningen-bakom-kollapsen-i-robinson--det-hande-sen/7446486

Fp.
2021-05-24, 11:24
Medlem
JohnClays avatar
Kan inta låta bli att bli impad av Dennis och Joannas pakt. Den har varit stenhård hela säsongen och de har lyckats vrida alla omröstningar genom att jobba från varsitt håll. Båda är typen som brukar röstas bort så fort chansen ges men de har lyckats manövrera sig ur varje situation. Så skall spelet spelas.
2021-05-24, 11:24
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Ja, detta med att så fort någon är ett hot så blir den utröstad har ju gått för långt och denna säsong borde bli spiken i kistan för att tv4 ska kunna locka till sig några deltagare som är bra på tävling för att det är ju en alldeles för stor nackdel att vara bra i tävling i detta format tyvärr.
2021-05-24, 11:44
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:

Joanna också. Hon kom tillbaka sedan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem