2021-05-24, 11:38
Medlem
VAD sker nu
2021-05-24, 11:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Men med ljudet på? Haha

Hahaha ja sista dagen nerver på produktionen kanske
2021-05-24, 11:39
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, det var något helt nytt. Hör ni deras röster? Vad fsn är det här för märklig censur? VAD kan ens behövas censuras?

På finaldagen brukar det vara extremt ( värre än vanligt ) mycket censur för att det ska fixas och ha sig. Nu hör vi iallafall ljudet. Änsålänge....
2021-05-24, 11:40
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Naaaw..gullis "Desperado, why don't you come to your senses-You've been out ridin' fences for so long now!"

Du är ju helt rabiat. Nu får du lugna ner dig att bråka med alla. Du har betett dig desperat och inget vettigt har kommit från dig sen du ramla in här.
2021-05-24, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Skillnaden är att de andra inte går runt och säger att de är raka o ärliga varannan minut.

Emelie är inte ärlig. Hon säger aldrig till personen Face to face, utan säger det till andra.

När hon väl blir konfronterad så gråter hon.

Där har du väldigt mycket fel och det vet du om du sett ngt överhuvudtaget, eller så har du både problem med både hör- och läsförståelse inkl SE förståelse..

Emelie har konfronterat och bett om ursäkt till t ex Adrian när hon tog Maddes parti när han bar sig lite illa åt för att nämna ngt, och hon har gråtit ngn gång ja, men det var för att hon inte kunde göra sin röst hörd för att ingen kan lyssna eller för att hon genuint varit ledsen just då!

Hon erkänner sina fel och brister, och som alla andra, så tror och står hon för sina åsikter tills motsatsen bevisas och då kan hon som sagt be om ursäkt och ta till sig detta och göra en förändring.

Det visar på en stor mognad och fin personlighet.
2021-05-24, 11:41
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Exakt!
Hens upprepande jävla spammande, är kanske den största anledningen till att Tanja fick mina röster till slut!
Snacka om motsatt effekt. 😁

Velade länge mellan Tanja och Emelie, man ville ju ändå rösta på den som hade störst chans mot galningen Nardos men sket slutligen i det och gick all-in på underbara Tanja!

Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Stående ovationer Blaisen!
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Jag villvillvillvill att Tanja vinner
Jag har NOLL-tolerans mot lågpannor som försöker bagatellisera det Tanja gått igenom. Jag går på strupen direkt!

Vad är det för ny "tillfälligt avbrott"-skylt de börjat med? Och nu svart skärm men ljud?
2021-05-24, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friese
Omröstning om BB-vinnare i BBs PK supportergrupp på Facebook:

Emelie 821 röster

Tanja 761 röster

Nardos 177 röster

Hyffsat jämnt mellan Emelie och Tanja alltså, men vill man taktikrösta bort Nardos, så är det röst på Emelie som gäller.

Som synes inte många röster på Nardos, men det lär vara så att "Nardos-fallangen" är ute och mobiliserar röster. Säkerligen bland många som inte ens har sett på programmet.
Det enda jag bryr mig om i detta läge är att Tanja ska vinna, finns inte på kartan att rösta på någon annan än henne!!

Tanja mot miljonen!!
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jag villvillvillvill att Tanja vinner
Jag har NOLL-tolerans mot lågpannor som försöker bagatellisera det Tanja gått igenom. Jag går på strupen direkt!

Vad är det för ny "tillfälligt avbrott"-skylt de börjat med? Och nu svart skärm men ljud?
Yes Blaisen! Nu ser vi till att den enda, på riktigt värdiga vinnaren, tar hem detta!
Medlem
1754s avatar
Faaaaan, jag vill inte att det tar slut!
Medlem
Ghandis avatar
Emelies final outfit. Skönt o gå ut i den som vinnaren av bb21 !

https://www.imagebam.com/view/MEGW2F
2021-05-24, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
På finaldagen brukar det vara extremt ( värre än vanligt ) mycket censur för att det ska fixas och ha sig. Nu hör vi iallafall ljudet. Änsålänge....
Vi skiter väl i vad de gör i huset. Så jävla löjligt. Snart skulle väl deltagarna in i Annexet fem timmar så då kanske det blir bättre . Samtidigt ska de stylas och Narcos får ju inte visa hud så lika bra att stänga ner sändningen ett par timmar.
2021-05-24, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Appleintree
Där har du väldigt mycket fel och det vet du om du sett ngt överhuvudtaget, eller så har du både problem med både hör- och läsförståelse inkl SE förståelse..

Emelie har konfronterat och bett om ursäkt till t ex Adrian när hon tog Maddes parti när han bar sig lite illa åt för att nämna ngt, och hon har gråtit ngn gång ja, men det var för att hon inte kunde göra sin röst hörd för att ingen kan lyssna eller för att hon genuint varit ledsen just då!

Hon erkänner sina fel och brister, och som alla andra, så tror och står hon för sina åsikter tills motsatsen bevisas och då kan hon som sagt be om ursäkt och ta till sig detta och göra en förändring.

Det visar på en stor mognad och fin personlighet.

Att mumla framför kameran är inte att erkänna. Att skrika och leka offer är heller inte att erkänna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in