2021-05-24, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Hon lämnar först om du ser på presenterade resultat i går.

Emelie tar hem det. Är enda riktiga vinnaren. Om nu inte tv4 fuskar nardos till vinst.
Skitsnack. alla har lika stor chans i denna final det vet alla
2021-05-24, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Appleintree
Känner samma sak! Flera avsnitt nu har de vinklat och tagit bort Nardos negativa beteende! Dessutom med bikten med Berra så visade de bara att Emelie släpade in honom och sen var det Nardos bikt med honom vi fick se..!??

Känner mig så besviken på produktionen och de som klipper för alla tycks hela tiden svartmåla Emelie och lyfta Nardos.. och Tanja syns inte alls mycket som när hon gjorde den gamla läraren t ex så visades vara en liten glimt..

Att nu dessutom Nardos uppviglar Emelie till bråk hela tiden gör mig fly förbannad och Nardos skitsnack om Emelie i bikten gör mig spyfärdig! Hon är så desperat att hon väljer att sitta där och baktala och lägga sitt eget fula beteende på Emelie trots att Emelie faktiskt har hanterat alla Nardos påhopp och onödiga bråk med bravur!

Det sjukaste var att vid 2 tillfällen när Nardos tagit upp känsliga ämnen och startat bråk så har både Emelie och Tanja försökt avstyra det med att fråga varför det måste bli en så stor diskussion av ngt så litet och om folk som inte ens är där och sen vid tredje tjafset så säger Nardos det till Emelie fast de inte ens kommit så långt in i samtalet än.. bara för att det ska låta som att Emelie är den som tjafsar och naturligtvis så klipper produktionen och visar just bara det som Nardos säger så det verkar som att Emelie är den som bråkar!

Nä, Det hade varit så mycket bättre tv om Simon fått vara kvar och inte Nardos. Hon är en hemsk personlighet som inte förtjänar 1 miljon genom att förminska, psyka & svartmåla andra för att nämna ngt av hennes beteenden.

Förlåt att det blev så långt.. men är ganska upprörd över att Nardos är kvar..

Word!!!!
2021-05-24, 09:35
Medlem
Citat:
Känner samma sak! Flera avsnitt nu har de vinklat och tagit bort Nardos negativa beteende! Dessutom med bikten med Berra så visade de bara att Emelie släpade in honom och sen var det Nardos bikt med honom vi fick se..!??

Känner mig så besviken på produktionen och de som klipper för alla tycks hela tiden svartmåla Emelie och lyfta Nardos.. och Tanja syns inte alls mycket som när hon gjorde den gamla läraren t ex så visades vara en liten glimt..

Att nu dessutom Nardos uppviglar Emelie till bråk hela tiden gör mig fly förbannad och Nardos skitsnack om Emelie i bikten gör mig spyfärdig! Hon är så desperat att hon väljer att sitta där och baktala och lägga sitt eget fula beteende på Emelie trots att Emelie faktiskt har hanterat alla Nardos påhopp och onödiga bråk med bravur!

Det sjukaste var att vid 2 tillfällen när Nardos tagit upp känsliga ämnen och startat bråk så har både Emelie och Tanja försökt avstyra det med att fråga varför det måste bli en så stor diskussion av ngt så litet och om folk som inte ens är där och sen vid tredje tjafset så säger Nardos det till Emelie fast de inte ens kommit så långt in i samtalet än.. bara för att det ska låta som att Emelie är den som tjafsar och naturligtvis så klipper produktionen och visar just bara det som Nardos säger så det verkar som att Emelie är den som bråkar!

Nä, Det hade varit så mycket bättre tv om Simon fått vara kvar och inte Nardos. Hon är en hemsk personlighet som inte förtjänar 1 miljon genom att förminska, psyka & svartmåla andra för att nämna ngt av hennes beteenden.

SÅ enig! AMEN!
Det blir inte rättvist när då dom som enbart ser avsnitten och inte liven ska rösta. Det klipps ihop till att Emelie startar bråken, och att Narcos är utanför och ledsen.. Helt otroligt..
2021-05-24, 09:37
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
SÅ enig! AMEN!
Det blir inte rättvist när då dom som enbart ser avsnitten och inte liven ska rösta. Det klipps ihop till att Emelie startar bråken, och att Narcos är utanför och ledsen.. Helt otroligt..

Citat:

Jag hoppas att alla ser igenom TV4:s klippningar och förstår att Nardos är ett psykfall.

Sanningen om Nardos tid i huset finns på Flashback även om hon myglas fram som vinnare.
Medlem
om man kollar på instagram ser det inte bra ut för emelie
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Ja hon har förstört hela jävla veckan för dom andra. Den bästa stunden har varit när hon legat i sängen och lipat och inte förstört stämningen

Hoppas hon kan spendera dagen i sängen. Jag kommer smälla av om hon börjar med sin vidriga attityd idag igen, men jag kommer även bli irriterad och äcklad om hon ska nu plötsligt vara glad och gullig och snäll idag.
2021-05-24, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenmelon11
Jag gissar på
1. Emelie
2. Tanja
3. Nardos
Vad tror ni?

Tror samma!
2021-05-24, 09:39
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
om man kollar på instagram ser det inte bra ut för emelie
Nardos hade alltid störst stöd där och hennes fans är helt galna med sina fejkkonton.

Jag tror att om inte TV4 ''tappar'' bort några röster så kommer det stå mellan Emelie och Tanja.
2021-05-24, 09:40
Medlem
Anonym396s avatar
Hur ser det ut med omröstningen i mammagruppen?
Medlem
Hydraulslangens avatar
Jaha, sista dagen.

Trots att det varit den sämsta säsongen i mannaminne, 90 procent av tiden har man ju slitit sitt hår av irritation och varit tvungen att antingen paniktrycka på mute eller desperat swipa till det tysta och underbara poolrummet, så kommer man sjukt nog säkert få nåt som påminner om saknad!?? 🤯

Men misströsta inte, tror jag har kommit på ett botemedel för detta Stockholms Syndrom!

Ska be min sambo spela in en ljudfil från dagiset hon jobbar på, typ på eftermiddagen när kidsen börjar bli extra trötta och skrikiga.
Sen kan man ju köra den som en loop här på jobbet och hemma och vips, har man ett verktyg för Big Brother 2021-avvänjning eller kanske snarare avprogrammering, så att skriken från deltagarna som man nu otroligt nog vant sig med inte bara tystnar abrupt. 🙂

Men som sammanfattning kan man ju bara konstatera att den statligt styrda propagandaapparaten Tv4, den helt otroligt korrupta och Nardofierade produktionen och Oljudith men framförallt narccissismens lilla vansinnes-apostel Nardos gjorde stora delar av årets säsong fullständigt outhärdlig.

Och Simon men framförallt Tanja var dom enda ljusglimtarna i årets mörker till säsong.

Och precis som 2020 var ju den här tråden ljusår bättre än själva programmet!
Utan er hade jag lagt ner skiten redan andra veckan. 😁
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-24 kl. 09:47.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Hoppas hon kan spendera dagen i sängen. Jag kommer smälla av om hon börjar med sin vidriga attityd idag igen, men jag kommer även bli irriterad och äcklad om hon ska nu plötsligt vara glad och gullig och snäll idag.
Ne hon kör igång direkt och hugga på Emelie så hon är som vanligt. Ska bli spännande och se när dom blir stylade och hon ska bete sig som en bortskämd snorunge
2021-05-24, 09:41
Medlem
Anonym396s avatar
1. Emelie
2. Tanja
3. Nardos

Om TV4 tappar bort några röster så tror jag att det blir:

1. Nardos
2. Emelie
3. Tanja

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera