Citat:
Ursprungligen postat av
Cha-Cha-Boys
Dag 10 typ , hon var dock känd sedan innan och Nardos med. Emelie är den enda som var okänd och som sökt själv. Utöver det har Emelie varit nominerad nästan varje gång, Tanja 1 gång och Nardos 1 gång. Emelie har även haft uppdrag vilket de andra två inte haft för att hålla sig kvar i tävlingen och hon har haft framförallt två killar emot sig som försökt pakta ut henne. Emelie är ett BB fan (och tydligen en Flashbackare haha) som tagit sig till final i sitt favoritprogram. Jag tycker Emelie kämpat mer och är därför värd min röst.
Jag röstade på Emelie för jag går efter magkänslan och jag tror hon har bäst chans att vinna över Nardos. Iallafall om man går efter alla jävla omröstningar denna säsong. Jag hoppas att nu när Madde åkte ut att majoriteten av hennes fans går till Emelie så att Nardos blir krossad idag.
Mina känslor är överallt idag. Jag vill att Tanja ska vinna för att hon är en sådan fin människa. Men samtidigt vet jag att Tanja är en människa som borde kunna jobba ihop en miljon. Nu vet jag inte hur ''influencers'' fungerar eller om man den karriären kan dö ut om man inte hittar nya följare men hon borde fått en boost efter hon har varit med i BB och hela Sverige har sett hennes fina personlighet.
Men samtidigt så tror jag att vinsten hade påverkat Emelies liv mycket och som du säger så är Emelie den enda i final som har sökt själv till programmet vilket är sjukt om man tänker efter.
Men jag har kommit dit jag var förut att jag bryr mig inte
bara Nardos inte vinner. Hon ska inte få en miljon för att TV4 favoriserar henne. Hon ska inte få en miljon för att invandrare på sociala medier använder rasism för att få någon med utländsk bakgrund till vinst i en jävla dokusåpa. Men framförallt så ska Nardos inte få en miljon för att hon är en hemsk människa!