2021-05-24, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Är det bara Julia, Alex, Pontus och Therese som har gått ut med att man ska rösta på Tanja?

Jag tycker det är fult då Judith, Simon och Pedram har ändå varit så nära henne i huset.

* Simon med sin dåliga karaktär kan fortfarande inte unna sin vän en miljon. Han kommer antagligen säga samma skit i intervjun idag så att han förstör hennes chanser.

* Pedram var medlem i sekten runt Nardos i huset så det var väntat.

* Judith borde ha landat nu.

Stephanie vågar nog inte uppmana folk att rösta på Tanja då hon ''älskar'' Simon...

Judith har gjort de!
2021-05-24, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3mmaa
Ja juste, så va de me Ja 😌 Vedervärdigare människa får man fan leta efter!
känns extremt orättvist att emelie är den som blivit utsedd ”bitter” i huset. Där finns ju en som är 10 gånger mer bitter
2021-05-24, 07:28
Medlem
-tomten-s avatar
Jag har sett de flesta avsnitten i tv, ingenting på Cmore.
Skulle vilja rösta men har absolut ingen aning om hur man gör. Jag har inte Facebook, Instagram eller något sådant. Så, hur gör jag då?

-tomten-
2021-05-24, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Är det bara Julia, Alex, Pontus och Therese som har gått ut med att man ska rösta på Tanja?

Jag tycker det är fult då Judith, Simon och Pedram har ändå varit så nära henne i huset.

* Simon med sin dåliga karaktär kan fortfarande inte unna sin vän en miljon. Han kommer antagligen säga samma skit i intervjun idag så att han förstör hennes chanser.

* Pedram var medlem i sekten runt Nardos i huset så det var väntat.

* Judith borde ha landat nu.

Stephanie vågar nog inte uppmana folk att rösta på Tanja då hon ''älskar'' Simon...
Mina tankar går nästintill exakt som dina med undantag från Simon anser att det är mer än dålig karaktär han är så ful, ogin och elak allt som kommit från hans ”pojkmun” har varit direkt från hjärtat som han uppriktigt menat och fortfarande menar.
2021-05-24, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3mmaa
Judith har gjort de!
Oj, det har jag missat, var då?
2021-05-24, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -tomten-
Skulle vilja rösta men har absolut ingen aning om hur man gör. Jag har inte Facebook, Instagram eller något sådant. Så, hur gör jag då?

-tomten-
CMoreapp och TV4playapp, klicka på Big Brother, klicka rösta, klicka sedan på Tanjas bild.
2021-05-24, 07:39
Medlem
-tomten-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
CMoreapp och TV4playapp, klicka på Big Brother, klicka rösta, klicka sedan på Tanjas bild.

Tack för hjälpen.
Givetvis kommer jag att rösta på Tanja. En genuint genomgod tjej. Men jag tycker också som nästan alla andra här: Nardos får inte vinna, hon är en fruktansvärt osympatisk flicka.
2021-05-24, 07:41
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:

-tomten-
Ladda ner TV4 i mobilen

Logga in

Tryck på Big Brother

RÖSTA FAN INTE NARDOS OM DU HAR BLIVIT HJÄRNTVÄTTAD AV NARDOSPROPAGANDAN
2021-05-24, 07:42
Medlem
Anonym396s avatar
Jag började redan ''grina'' dag 50 om att TV4 skulle fixa Nardos till vinsten och att hon skulle vinna med 50 dagar till av Nardospropaganda. Jag sa även att den enda chansen vi har att stoppa henne är om vi får rösta ut någon.

Då hade hon väl 15 i odds?

Vem var först med att Nardos skulle vinna? Vi såg redan från start att TV4 favoriserade henne i huset men också genom att ge henne överlägset mest TV-tid i avsnitten. De 99 avsnitt som är ute är fan ett bevis om hur korrupta TV4 är med sina program. Tanja hade 100% vunnit över Nardos idag om svenska folket i avsnitten fick se hennes fina sidor och fina relationer med de andra deltagarna i huset.

Studioavsnitten var också bara för TV4 att styra vem de vill ska vinna för vi kan inte lära känna deltagarna like bra på 20 minuter istället för 40 samtidigt som de kan påverka tittarna hur de ska rösta.

BIG BARDOS 2021 Det är ett passande avslut på denna säsong när Nardos står som vinnare
2021-05-24, 07:43
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Tack för hjälpen.
Givetvis kommer jag att rösta på Tanja. En genuint genomgod tjej. Men jag tycker också som nästan alla andra här: Nardos får inte vinna, hon är en fruktansvärt osympatisk flicka.
Bra det, om du har flera mobiler så kan du göra flera konton och rösta på Tanja.
2021-05-24, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Oj, det har jag missat, var då?

Såg de här i tråden för någon dag sen! Va flera som skrev o bekräftade detta !
2021-05-24, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
känns extremt orättvist att emelie är den som blivit utsedd ”bitter” i huset. Där finns ju en som är 10 gånger mer bitter

Men precis!
Nardos ♡ Offerkoftan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in