2021-05-23, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Jag är nyfiken på hur mycket Tanja helt ärligt tror hon kommer vinna i morgon 🤷🏻‍♂️
Är hon lika ovetandes som hon ser ut lr tror hon att hon har fördel för hon har fler följare och känd från PH?

Är Nardos sur bara hon är säker på att hon inte kommer vinna miljonen lr försöker hon bara gå in i deppmood för att förbereda sig på det värsta i morgon?
För vinner hon miljonen så kommer hennes sura min va borta på en sekund.

Gode Gud, låt inte Nardos vinna i morgon 👮🏽‍♀️✌️
Ge dig. Har du följt programmen så här långt borde du inte ens fundera. Finns ingen mer äkta än Tanja!
Medlem
Nardos beter sig verkligen som en barnunge, sista kvällen och hon vägrar vara med de andra två. Hon är så JÄVLA OVÄRD en finalplats!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nedtonad? Ja om nedtonad betyder dryg som in åt helvete så visst. Missade du boxen idag när hon domderade utav bara helvete?

Har haft liven på i kanske två timmar nu ikväll och hon är väldigt lugn och verkar prata normalt med Emelie och Tanja. Tyckte bara att stämningen var annorlunda på ett positivt sätt ikväll. 😊
2021-05-23, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nedtonad? Ja om nedtonad betyder dryg som in åt helvete så visst. Missade du boxen idag när hon domderade utav bara helvete?
Samt gett sura och ilskna blickar hela kvällen, ignorerar frågor och inte svarat på tilltal. Det passade inte heller att äta middag med övriga utan hon dök upp efter 30 minuter.
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Vilken skillnad på Nardos och Emelie när de reflekterar i bikten över tjafset som hände idag. TV4 lade upp ett klipp i appen. https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige/emelie-och-nardos-ventilerar-efter-tjafset-vi-%C3%A4r-drama/13341723

Jag förstår inte hur Nardos kan ha några fans. Hon kan fan inte leva i ett civiliserat samhälle med andra människor. Emelie har ju inte varit någon ängel i huset och jag tycker att hon har tagit sina vänner Joel och Madde för givet. Men när det kommer till den jobbiga människan Nardos så kommer jag aldrig stå på hennes sida för hon har nästan alltid fel.

Jag hoppas inte att de klipper bråket fint för Nardos och att de tar med Emelies bikt så att hon kan tala ut i avsnittet imorgon. Jag håller helt och hållet med Emelie om att Nardos kunde svara på frågan med att hon var irriterad på Emelie vecka ''x'' och stoppa där. Men att Nardos ska klanka ner på Emelies personlighet när det handlar om gamla bråk och även om Emelie har haft fel i dem så är det så jävla långsint och fult.

Med tanke på att hur de klippte bråket idag i avsnittet som hände för två dagar sedan mellan Nardos och Emelie så kommer säkert Emelie se dålig ut i avsnittet imorgon också.

Man märker också i bikten att Nardos är fortfarande bitter över att Emelie började hänga med Madde. Varför kan inte Nardos fortsätta vara vän med Emelie även om hon inte är Emelies nummer 1? Jag förstår inte varför hon har varit så fokuserad på det hela säsongen.

Jag är så jävla trött på Nardos och om TV4 myglar fram henne imorgon så vet jag inte vad jag ska göra.

Sant. Du är inte ensam.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Det är bästa för produktionen att det slutar i den ordningen. annars kommer det ske otrevligheter i farsta imorgon

Tanja vinner
Medlem
Spajdors avatar
Hahahaha, nu spelar de upp Alexlåten igen mitt i för de fick ju aldrig med Nardos i bild första gången
Jag orkar inte.
Kommer klippa det igen som att Nardos är utfryst när Tanja praktiskt taget försökte dra med henne ut i poolrummet precis innan.
Senast redigerad av Spajdor 2021-05-23 kl. 23:19.
2021-05-23, 23:13
Medlem
Omröstning i mammagruppen från igår

Emelie 770
Tanja 712
Nardos 162
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Ge dig. Har du följt programmen så här långt borde du inte ens fundera. Finns ingen mer äkta än Tanja!

Menade inte att hon spelade, jag vet hon är äkta, bara nyfiken på hur hon tänker, det kan vi aldrig veta 🤷🏻‍♂️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Har haft liven på i kanske två timmar nu ikväll och hon är väldigt lugn och verkar prata normalt med Emelie och Tanja. Tyckte bara att stämningen var annorlunda på ett positivt sätt ikväll. 😊
Positivt sätt? Herregud, enda anledningen att det varit ”positiv” stämning sista timmarna är ju for att Emelie och Tanja undvikit Narcos samt trippar på tå kring henne för att hon inte ska få ytterligare psykbryt på Emelie.
2021-05-23, 23:14
Medlem
Ändå sorgligt hur det är slut imorgon, 99 dagar!
2021-05-23, 23:15
Bannlyst
Sista kvällen ska alla alltid sitta uppe sent och prata minnen, men det går ju inte eftersom 👮🏽‍♀️✊🏿 är med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in