2021-05-23, 22:48
Medlem
Klart att Nardos tar åt sig när hon, i stort sett varenda avsnitt dom kollar på, blir negativt snackad om av så många.
Tyvärr är inte alla som hon är, utan kan le henne i ansiktet och sedan prata om henne bakom hennes rygg.
Emelie är inte ärlig, ärlighet är inte att prata illa om varenda jävel nästan för att SEN säga vad hon tycker när hon ställs till svars. Och som skyller varenda skit som kommer ur hennes mun som att hon inte menar det så. Sorgligt att falska människor ses som förebilder för små tjejer.
2021-05-23, 22:50
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekot3
Klart att Nardos tar åt sig när hon, i stort sett varenda avsnitt dom kollar på, blir negativt snackad om av så många.
Tyvärr är inte alla som hon är, utan kan le henne i ansiktet och sedan prata om henne bakom hennes rygg.
Emelie är inte ärlig, ärlighet är inte att prata illa om varenda jävel nästan för att SEN säga vad hon tycker när hon ställs till svars. Och som skyller varenda skit som kommer ur hennes mun som att hon inte menar det så. Sorgligt att falska människor ses som förebilder för små tjejer.
Tanja skall vinna miljonen. Enda som förtjänar den. Med det sagt har du en poäng om Emelie.
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Som denna där Anty eller va fan hon heter som var med förra(?) säsongen och åkte ut rätt fort tror jag att jag läst?

Exakt. Men hon var inte sympatisk för fem öre och körde överlägsen stil. Tanja är precis tvärtom. Men lägg in Daniel från senaste Farmen. Han är snygg, sympatisk, rätt kul, bra på tävlingar och intelligent. Vem skulle övht ha en ärlig chans mot honom i BB. Ingen.
Medlem
Tanja är för snäll mot den idioten
2021-05-23, 22:51
Bannlyst
Jag är nyfiken på hur mycket Tanja helt ärligt tror hon kommer vinna i morgon 🤷🏻‍♂️
Är hon lika ovetandes som hon ser ut lr tror hon att hon har fördel för hon har fler följare och känd från PH?

Är Nardos sur bara hon är säker på att hon inte kommer vinna miljonen lr försöker hon bara gå in i deppmood för att förbereda sig på det värsta i morgon?
För vinner hon miljonen så kommer hennes sura min va borta på en sekund.

Gode Gud, låt inte Nardos vinna i morgon 👮🏽‍♀️✌️
2021-05-23, 22:52
Medlem
Imorgon är jag nöjd hur det än blir bara Nardos kommer på tredje plats
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Så finalen ska vara utomhus imorgon? Med tanke på hur de reagerar när de ser saker utanför utegården
Ja, Tess (tror jag att det var) sa det i sin live igår att det ska vara på utegården. Tror de måste fått info för tidigare idag frågade Narcos Tanja om hon skulle röka extra mycket under dagen. Det lät som om gården kommer vara stängd imorgon.
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Jag kan inte avslöja vilka sidor dom finns på eftersom jag inte tittar på porr lr annat snusk 🍆💦

Men här är Therese lapdance åt Pedram.

https://streamable.com/s8zvt8

Thx, det var den jag letade efter. Pma sidan.

Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
De borde fått info idag att Lisa Anckarman ska styla dem imorgon inför finalen!
Stackarna har varit stressade i flera dagar över vad de ska ha på sig! Hoppas de kläderna Lisa tar med sig passar iaf!😬

dom e för feta nu, som du själva noterat , men dom kallar det för att dom åldrats istället...
Så storlekarna dom gett till BB innan gäller ej längre.
Avslutad
Nardos har frisyr som en karamell inlindat i papper. 🍬
Senast redigerad av RacerOne 2021-05-23 kl. 23:25.
2021-05-23, 22:53
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Som denna där Anty eller va fan hon heter som var med förra(?) säsongen och åkte ut rätt fort tror jag att jag läst?
Den första att bli utröstad (3:e veckan). Andra hade lämnat pga regelbrott eller på egen begäran tidigare, men Anty var den första att ryka på en måndagsfinal.
2021-05-23, 22:54
Medlem
Varför är alla tanjas alternativ mjukiskläder?
Aja de ska ändå få styling imorgon
2021-05-23, 22:54
Medlem
Har inte Nardos varit ovanligt lugn i kväll? När hon är lugn och lite nedtonad tycker jag faktiskt om henne! 😳

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in