2021-05-23, 22:59
Medlem
Tror faktiskt Lisa kommer styla Tanja riktigt snyggt, hon passar i allt
Bannlyst
Dom har haft 100 dagar på sig att välja kläder inför finalen och så vet dom inte kvällen före 😂😂😂
Dom kommer ändå få in stylist i morgon som hjälper dom 👮🏽‍♀️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Du beskriver ju en helt ny programidè så vi kanske skall kalla det något annat än BB.
Bokstavskombinationer innefattar dessutom "vanligt" folk idag, så det lär ju inte vara problem att hitta en ny Simon, Pedram, Mergim, Katti, Luis, Steph, Tess, Emelie, Adrian, Joel, Pontus, Alex etc. Dessa är vanliga tjommar som själva har sökt. Även Madde sökte. Tanja, Nardos och Dennis är produkter hämtade för att hetta till det. Tanja är redan en liten kändis, liksom Nardos. Dock inte Dennis.

Alla har tagit ledigt eller lämnat sina vanliga jobb. Alla skall därför ha en rättvis startsträcka och inte kunna åka räkmacka för att man känner någon eller redan har varit med i produktioner. Där de dessutom har varit väldigt populära. Alla de produkterna är säkert fina människor men de spelar inte på samma villkor. Inget mer att snacka om helt enkelt.
Sant. Madde tyckte jag inte stämde in men jag har ändrat mig. De övriga går nog in där med möjligen Dompa som undantag. Ville ju mest in å festa lite. TV4 tog in Tanja. Hon sökte som de andra. Om man dessutom som TV4 klipper bort och gynnar vissa deltagare framför andra så kompenseras det ganska rejält mot den s.k räkmackan som nämns, vilket vi sett i de avsnitt som visats för deltagarna. Vi som sett 24/7 vet att det pågår hela tiden. Det här handlar mer om vad man är än vem man är.
2021-05-23, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Varför filmades Nardos stjärna? BB bara hånar oss nu
Ja jag fick ont i magen för att det skulle vara ett tecken för att hon vinner. Fyfan
2021-05-23, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, Tess (tror jag att det var) sa det i sin live igår att det ska vara på utegården. Tror de måste fått info för tidigare idag frågade Narcos Tanja om hon skulle röka extra mycket under dagen. Det lät som om gården kommer vara stängd imorgon.

Aha, var det det hon menade! Ja men då är det ju så. Hörde också i någon live att vissa deltagare diskuterade om de hade övat på Alex låt. Lät som att alla skulle vara med och sjunga.

Nåja, sjung vad fan som helst så länge Nardos INTE vinner.
Medlem
Nardos har verkligen visat sina rätta sidor
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Har inte Nardos varit ovanligt lugn i kväll? När hon är lugn och lite nedtonad tycker jag faktiskt om henne! 😳

Beror endast på att de andra två tippar på tårna och är onaturligt starka och tåliga och bjuder in henne trots att hon verkligen inte förtjänar det efter hennes VIDRIGA beteende. Usch.
2021-05-23, 23:02
Medlem
Anonym396s avatar
Vilken skillnad på Nardos och Emelie när de reflekterar i bikten över tjafset som hände idag. TV4 lade upp ett klipp i appen. https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige/emelie-och-nardos-ventilerar-efter-tjafset-vi-%C3%A4r-drama/13341723

Jag förstår inte hur Nardos kan ha några fans. Hon kan fan inte leva i ett civiliserat samhälle med andra människor. Emelie har ju inte varit någon ängel i huset och jag tycker att hon har tagit sina vänner Joel och Madde för givet. Men när det kommer till den jobbiga människan Nardos så kommer jag aldrig stå på hennes sida för hon har nästan alltid fel.

Jag hoppas inte att de klipper bråket fint för Nardos och att de tar med Emelies bikt så att hon kan tala ut i avsnittet imorgon. Jag håller helt och hållet med Emelie om att Nardos kunde svara på frågan med att hon var irriterad på Emelie vecka ''x'' och stoppa där. Men att Nardos ska klanka ner på Emelies personlighet när det handlar om gamla bråk och även om Emelie har haft fel i dem så är det så jävla långsint och fult.

Med tanke på att hur de klippte bråket idag i avsnittet som hände för två dagar sedan mellan Nardos och Emelie så kommer säkert Emelie se dålig ut i avsnittet imorgon också.

Man märker också i bikten att Nardos är fortfarande bitter över att Emelie började hänga med Madde. Varför kan inte Nardos fortsätta vara vän med Emelie även om hon inte är Emelies nummer 1? Jag förstår inte varför hon har varit så fokuserad på det hela säsongen.

Jag är så jävla trött på Nardos och om TV4 myglar fram henne imorgon så vet jag inte vad jag ska göra.
2021-05-23, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Helt sjukt hur ngn kan vägra visa sig i bikini men gärna klä sig i ngt av det där hon tänker ha på sig imorgon.
Japp och att inte duscha på över tre månader för det men kan visa mer i sånna kläder
2021-05-23, 23:03
Medlem
Verkligen tur att dom blir stylade imorgon, tråkiga outfits på allihopa
2021-05-23, 23:03
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hon som var och sprayade tjejerna idag har lagt upp ett foto på Tanja och Emelie på instagram (stockholmbeauty), Nardos fans rasar och skriver att de EXKLUDERAT Nardos från bilden.

DE STÅR FÖR FAN I UNDERKLÄDER?! Nardos hade aldrig ens ställt sig med på den bilden.

Shit. Hennes fans är fan lika jävla störda som hon.
Nardossekten är fan helt sjuka i huvudet. Hon vill ju för fan inte bli filmad i underkläder!
2021-05-23, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Har inte Nardos varit ovanligt lugn i kväll? När hon är lugn och lite nedtonad tycker jag faktiskt om henne! 😳

Nedtonad? Ja om nedtonad betyder dryg som in åt helvete så visst. Missade du boxen idag när hon domderade utav bara helvete?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in