Vilken skillnad på Nardos och Emelie när de reflekterar i bikten över tjafset som hände idag. TV4 lade upp ett klipp i appen.
https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige/emelie-och-nardos-ventilerar-efter-tjafset-vi-%C3%A4r-drama/13341723
Jag förstår inte hur Nardos kan ha några fans. Hon kan fan inte leva i ett civiliserat samhälle med andra människor. Emelie har ju inte varit någon ängel i huset och jag tycker att hon har tagit sina vänner Joel och Madde för givet. Men när det kommer till den jobbiga människan Nardos så kommer jag aldrig stå på hennes sida för hon har nästan alltid fel.
Jag hoppas inte att de klipper bråket fint för Nardos och att de tar med Emelies bikt så att hon kan tala ut i avsnittet imorgon. Jag håller helt och hållet med Emelie om att Nardos kunde svara på frågan med att hon var irriterad på Emelie vecka ''x'' och stoppa där. Men att Nardos ska klanka ner på Emelies personlighet när det handlar om gamla bråk och även om Emelie har haft fel i dem så är det så jävla långsint och fult.
Med tanke på att hur de klippte bråket idag i avsnittet som hände för två dagar sedan mellan Nardos och Emelie så kommer säkert Emelie se dålig ut i avsnittet imorgon också.
Man märker också i bikten att Nardos är fortfarande bitter över att Emelie började hänga med Madde. Varför kan inte Nardos fortsätta vara vän med Emelie även om hon inte är Emelies nummer 1? Jag förstår inte varför hon har varit så fokuserad på det hela säsongen.
Jag är så jävla trött på Nardos och om TV4 myglar fram henne imorgon så vet jag inte vad jag ska göra.